آیین گرامیداشت مقام معلم در بیمه ایران برگزار شد

بانک و رسانه : آیین گرامیداشت مقام معلم در بیمه ایران با حضور آقایان نعمت اللهی معاون برنامه ریزی و نوآوری، آریانپور معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها، اسد نژاد مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش وجمعی از مدیران، اساتید و رابطین آموزشی بیمه ایران در مرکز همایش های ایران زمین برگزار شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در ابتدای این جلسه آقای اسدنژاد مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش پس از تبریک روز معلم، به مرور برنامه های سال جاری این مدیریت پرداخت وگفت :برگزاری این رویداد فرهنگی به توصیه و همت مدیرعامل واعضای هیات مدیره ومعاونین ومدیران صورت گرفته است .

وی در ادامه افزود :سرانه آموزشی که یک شاخص فنی است باید هوشمندانه وکیفی باشد واز این رو تمام سعی خود را در این جهت به کار گرفته وبرنامه ریزی خود را برای آموزش های کیفی هدف گذاری نمودیم و از جمله این برنامه ها پررنگ تر کردن آموزش زبان تخصصی بیمه واصلاح اصطلاحات و واژه های بیمه بود که نیاز به این اصلاحات در صنعت بیمه بسیار لازم وضروری به نظر می رسید از اینرو با توجه ویژه ای، این زبان در برنامه آموزشی بیمه ایران قرار گرفته است .

اسدنژاد تمرکز بر آموزش هدفمند وکیفی را سرلوحه دوره های آموزشی مدیریت آموزش بیمه ایران اعلام کرد و گفت :در گذشته تمرکز بیشتر در حوزه های فنی بود ولی در حال حاضر با توجه به نیاز شرکت دوره های استرس نیز برگزار شده که آثار مثبت زیادی روی محیط اداری وخانوادگی کارکنان همچنین در برخورد آنان با بیمه گذاران ومراجعین داشته است.

مدیرکل دفتر آموزش با اشاره به برگزاری سرانه آموزشی ۴۹ ساعت برای هریک از کارکنان ونمایندگان شرکت، این مدت زمان را ناکافی دانست وافزود : محورهایی که این مدیریت دنبال نموده برگزاری دوره های آموزش درست ،تولید محتوای آموزشی ،نیازسنجی آموزشی وآموزش همکاران ،آموزش های مجازی وآنلاین ،سطح بندی واستاندارد سازی آموزش ،توسعه آموزش زبان تخصصی بیمه ،ایجاد بانک جامع اساتید وقرار دادن برنامه های آموزشی مختلف در سیستم جام است ، تا از این طریق ساعات آموزشی را افزایش دهیم .

اسد نژاد دیگر اقدامات این مدیریت را تمرکز روی طرح های پژوهشی عنوان کرد وگفت :در سال ۱۳۹۷ تعداد ۷۰طرح بیمه ای به این مدیریت ارسال شد که با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی ۹ طرح از تمامی جهات مورد قبول واقع شده وبرای اخذ مصوبه به بیمه مرکزی ارسال واز میان آنها ۲طرح مجوز گرفت و۷طرح دیگر نیز در مراحل پایان صدور مجوز از بیمه مرکزی قرار دارند.

امیر رضا نعمت اللهی معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران در این جلسه تاکید کرد :یکی از چالش ها ودغدغه های پیش روی همه شرکت های بازرگانی که ادامه حیات آنها نیز به آن بستگی دارد توانمند سازی کارکنان و انجام آموزش های اثربخش است وعدم توجه به آموزش وباز آموزی کارکنان قطعا یکی از عوامل موثر بر توقف فعالیت آن شرکت خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و نوآوری در ادامه افزود :شرکت ها به ۲گروه تقسیم می شوند ،یکی شرکت هایی که به آموزش توجه داشته و برنامه مدونی در این خصوص دارند ودوم شرکت هایی که در بخش آموزش جدی نبوده و یا آموزش اثر بخش ندارند ، که نسبت ورشکستگی شرکت های گروه دو ۱۷برابر شرکت هایی است که به آموزش توجه داشته اند از این رو آموزش باید به یک فرهنگ تبدیل شده و همه ارکان شرکت باور داشته باشند که توجه به آموزش می تواند تاثیر زیادی روی کارایی شرکت داشته باشد.

نعمت اللهی بحث دوم خود را روی بازآموزی متمرکز کرد وگفت :ویژگی شرکت های موفق ومترقی ،برنامه ریزی برای بازآموزی است زیرا عمر مفید و سوددمند برخی از دانش ها کوتاه است از جمله در بخش مهندسی فقط ۱۶ ماه ودر برخی دیگر ۳تا۵ سال است بنابراین آموزش اثر بخش ،آموزشی است که منجر به یاگیری شده ودر راستای اهداف سازمان بوده ودر کار های روزمره نیز کارایی داشته باشد .

وی خاطر نشان کرد : استفاده از مهارت تدریس و برنامه های نوین در آموزش ونیز جهت گیری طرح های پژوهشی علاوه بر کاربردی بودن باید تمرکز بر حل مشکلات پیش روی شرکت باشد تا شاهد تدوام حرکت مقتدرانه بیمه ایران در صنعت بیمه کشور باشیم .

گفتنی است در این آیین نمایندگان اساتید ورابطین آموزشی به طرح دیدگاه های خود در امر آموزش وهمچنین مشکلات پیش روی خود پرداخته وراهکارهایی را برای برون از این مشکلات ، مطرح نمودند ودر پایان به تمامی رابطین آموزشی واساتید لوح تقدیر اهدا گردید

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۲/۱۶
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
تحول سازمانی مستلزم ایده‌های نوین است
نت‌بانک جدید سامان رونمایی شد
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نباید سیاسی باشد
انتصاب عضو هیات مدیره بیمه ایران
پرداخت یک هزار فقره تسهیلات خرید دین بانک ملی ایران در فروردین ماه ۹۸
برای دریافت رمز دوم پویا، اطلاعات کارت خود را در اختیار دیگران قرار ندهید
بازدید از مکان ‌های خسارت‌ دیده بدون مراجعه بیمه ‌شده
صورت‌های مالی بانک ایران زمین منتشر شد
افتتاح باجه نابینایان بانک تجارت چهار محال و بختیاری
بیمه پارسیان به مجمع می رود
تقدیر مدیرکل بهزیستی استان کردستان از بانک پارسیان شعبه سنندج
تمدید امتیازات مدیرعامل بانک سپه به حافظان و قاریان قرآن
انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک دی با سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر
خدمات بانک ملی ایران برای ارائه غیرحضوری «شبا»
با حمایت همکاران در تمامی شاخص ها موفق بوده ایم
قدردانی از رویکرد فرهنگی بانک صادرات ایران و حمایت از نشر و ترویج قرآن کریم
تغيير ساعت آغاز به کار شعب بانک اقتصادنوين
همراه‌بانک توسعه تعاون بروزرسانی شد
مدیر عامل بیمه آسیا با نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار کرد
بیمه پارسیان ۲۵۶ ریال سود محقق کرد
مدیرعامل بیمه آسیا از خانواده شهید قاسمی در همدان تجلیل کرد
عملکرد مطلوب خدمات پست‌بانک‌ در روستاها
اعطای وام ازدواج از سوی بانک آینده از مرز ۲۶ هزار نفر گذشت
بهره مندی ۲۵ هزار بنگاه اقتصادی از تسهیلات بانک ملی ایران
استقبال تهرانی ها از عصای خود بالانس بیمه سرمد در پالادیوم
ارائه خدمات بانکی به روشندلان در هشت شعبه بانک دی امکان پذیر شد
ثبت بیش از ۱۴ میلیون قرارداد زعفرانی در بورس کالا
رمز یکبار مصرف در ملل راه اندازی گردید
یادداشت مدیرعامل بانک انصار به مناسبت سالروز حماسه بزرگ و تاریخی آزادسازی خرمشهر
نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh