ابراز رضایت‌ زائران اربعین از خدمات مطلوب بیمه‌ایران

بانک و رسانه: دکتر محمد رضائی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران پس از گفتگو با تعدادی از زائران و بیماران بستری در بیمارستان‌های کربلا از رضایت‌مندی آنها از خدمات این شرکت ابراز خشنودی کرد

و گفت: امروز از پیرمرد بستری در بیمارستان عیادت کردیم که جمله وی در بیان میزان رضایت خود از خدمات دریافتی مبنی بر اینکه من دست عوامل بیمه ایران را می‌بوسم، نشان‌دهنده اهمیت خدمات بیمه ایران به زائران در این سفر معنوی است.

سرپرست بیمه ایران با بیان اینکه در بیمارستان‌های کربلا و نجف نیروهای بیمه ایران مستقر هستند و ما علاوه بر پرداخت هزینه‌های درمانی، امداد رسانی نیز انجام می دهیم افزود: پس از گزارش وضع بیماران به شماره تلفن‌های اعلام شده، نیروهای ما سریعا مراجعه می کنند و آنها را با آمبولانس یا ماشین به بیمارستان منتقل می کنند و در بیمارستان اگر احتیاج به بستری داشته باشد کارهای بستری اش را انجام می دهند و اگر سرپایی باشد هزینه ای که آنجا باید پرداخت کند ما کامل پرداخت می کنیم.

وی افزود: آنهایی که نیاز به اعزام دارند همکاران ما با همکاری هلال احمر آمبولانس گرفته و آنها را به مرز اعزام می کنند و در مرز هم هماهنگی شده و اگر لازم باشد به بیمارستان خاصی یا شهری که خودشان بخواهند به وسیله آمبولانس اعزام می شوند.

سرپرست بیمه ایران با اشاره به بازدید خود از بخش‌های ccu ، icu ، جراحی و بستری به منظور بررسی سرویس‌دهی مناسب بیمارستان‌های کربلا گفت: با بیماران مذاکره کردیم و مشکلاتشان را بیان کردند و از خدماتی که بیمه ایران داده بسیار راضی بودند و ضمن تشکر همکاران مستقر بیمه ایران را دعا کردند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۷/۱۸
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                   
آخرین اخبار
الزام اخذ شناسه برخط شهاب برای مشتریان حقوقی بانک ملی ایران
انتشار یکصد و چهل و یکمین شماره نشریه عصر دانایی
چک‌‏هاي واگذار شده خود را در “همراه نوين” دنبال کنيد
تراز درآمدی «وبصادر» مثبت شد
بازدید سرپرست معاونت اعتبارات از شرکت داروسازی نصر
چشم انداز ۱۴۰۴ کشور مبنای جهت گیری نظام بانکی است
فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار در شعب بانک سینا
آغاز مرحله‌ داوری آثار در جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک پاسارگاد
راه‌اندازی گشت خسارت سیار، ویژه زوار اربعین
تاکنون به حدود ۶۳۰۰ زائر اربعین خدمات‌رسانی کرده‌ایم
رونق تولید و شفافیت معاملات تجاری با سامانه سککوک
بانک ملت همیشه در حوزه ریسک، پیشتاز نظام بانکی کشور بوده است
برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی در غرب کشور با حمایت بانک شهر
رایزنی مدیرعامل بانک ملت با سرکنسول ایران در نجف
پرداخت بیش از ۴۵ میلیارد تومان خسارت به زائرین کربلا
ابتکار تازه بانک پاسارگاد در ارائه کارت های هدیه
ثبت نشان تجاری بانک کارآفرین در سیستم بین‌المللی مادرید
بانک صادرات ایران سه هزار و ۴۵۵ فقره وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرد
بیمه رازی با مرکز آموزش بازرگانی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد
نگاهی به عملکرد بانک توسعه صادرات در آستانه ۲۹ مهرماه روزملی صادرات
تلاش های بانک قرض الحسنه مهرایران برای توسعه خدمات بانکداری الکترونيک
ادامه ارائه خدمات نوین بانکی به زوار اربعین حسینی
رشد ۲۹ و ۲۲ درصدی حجم و ارزش معاملات بورس کالای ایران
ادامه مسیر «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد» با «اعتماد می ماند»
تشریح برنامه های بانک سینا برای افزایش سهم بازار و ارتقاء جایگاه
تلاش بانک مرکزی بر رونق صادرات غیر نفتی است
نمایشگاه عکس «محرم ایران زمین» در ایوان انتظار
مدیرعامل بانک ملی : از مدیران ریسک پذیر باید حمایت شود
دومین مرحله قرعه کشی طرح همراز باشگاه مشتریان بانک سینا برگزار شد
برندگان جایزه یک میلیارد ریالی چهل و یکمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک سپه مشخص شدند
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh