مدیر عامل کارگزاری بورس بیمه ایران:
ارائه خدمات رایگان آموزشی و اعتباری به پرسنل و نمایندگان

بانک و رسانه : روز گذشته کارگزاری بورس بیمه ایران در مجمع نمایندگان بیمه ایران استان تهران حضور یافته و در این گردهمایی کارگزاری به معرفی و ارایه تمامی خدمات رایگان آموزشی و مالی اعتباری این کارگزاری به پرسنل و نمایندگان و خانواده فعالان بیمه ایران پرداخت.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی کارگزاری بورس بیمه ایران، در روز ۲۳ دی ماه سال جاری همزمان با برگزاری مجمع نمایندگان شرکت سهامی بیمه ایران، از کارگزاری بورس بیمه ایران در این مجمع دعوت به عمل آمده و این کارگزاری در بین نمایندگان بیمه ای اقدام به ارائه خدمات رایگان و ویژه مختص پرسنل و نمایندگان بیمه ایران کرده است.

مهدی محمود رباطی مدیر عامل کارگزاری بورس بیمه ایران ضمن حضور در این مجمع با سخنرانی در میان بیش از ۶۰۰ نماینده بیمه ایران استان تهران، به عمده خدمات ارایه شده از سوی کارگزاری بورس بیمه ایران به این نمایندگان و خانواده های محترمشان اشاره کرد و اذعان داشت : شرکت گارگزاری بورس بیمه ایران از سال ۷۵ با همت شرکت سهامی بیمه ایران تاسیس شد اما متاسفانه به دلایل مختلف ظرف ۲۳ سال گذشته ارتباطی بین ستاد بیمه ایران، پرسنل، نمایندگان و انجمن صنفی ایران با این کارگزاری وجود نداشته است.

اما در دو سال اخیر با تغییر برخی سیاست های اعمال شده در کارگزاری بورس بیمه ایران مصوب شد که برخی خدمات به طور متمایز به همکاران شرکت سهامی بیمه ایران در کل کشور ارائه شود.

وی افزود: شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران در گام نخست اقدام به صدور کد بورسی برای تعداد بسیاری از همکاران بیمه ای کرده تا جایی که در ساختمان مرکزی بیمه ایران بیش از ۴۰۰ کد بورسی برای کارمندان این بخش صادر شده است.

رباطی تصریح کرد: کارگزاری بورس بیمه ایران پیرو صدور کدهای بورس برای همکاران شرکت سهامی بیمه ایران، اقدام به خرید مستمر عرضه های اولیه از محل اعتبارات کارگزاری به طور رایگان برای این افراد نموده است.

مدیر عامل کارگزاری بورس بیمه ایران به گام دوم خدمات ویژه ارایه شده به پرسنل بیمه ایران اشاره کرد و افزود: در راستای ادامه خدمات ارایه شده به بیمه ایران، طی چند ماه اخیر کارگزاری بورس بیمه ایران جلسات متعددی را با اعضای هیات مدیره انجمن صنفی بیمه ایران استان تهران داشته و در این جلسات نوع خدمات مرتبط با بازار سهام از سوی کارگزاری به این انجمن و زیر مجموعه های آن تعیین شد.

مهدی محمود رباطی با اشاره به تصمیمات حاصله طی جلسات برگزار شده بین کارگزاری بورس بیمه ایران با انجمن صنفی شرکت سهامی بیمه ایران اعلام داشت : طی جلسات مکرر مقرر شد؛ کارگزاری بورس بیمه ایران به دو صورت خدمات ویژه خود را به همکاران بیمه ایران در دو قالب خدمات آموزشی رایگان و خدمات مالی و اعتباری عرضه نماید.

بر اساس اعلام این کارگزاری، از این پس متقاضیان ورود به بازار سرمایه می توانند از طریق کارگزاری بورس بیمه ایران اقدام به دریافت کد بورسی نمایند و به دنبال اخذ کد بورسی، کارگزاری بورس بیمه ایران با هدف انتفاع همکاران بیمه ای برای این عزیزان و خانواده های ایشان بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از سوی این افراد، اقدام به خرید عرضه های اولیه به صورت رایگان از محل اعتبار این کارگزاری می نماید.

از سوی دیگر تمامی همکاران شرکت سهامی بیمه ایران که از طریق کارگزاری بورس بیمه ایران کد بورسی دریافت نموده اند می توانند از تمامی خدمات آموزشی این کارگزاری به صورت رایگان استفاده نموده و در دوره های پیشرفته و تخصصی آموزشی نیز از تخفیف ۵۰ درصدی آموزشی منتفع شوند.

رباطی به دیگر خدمات ویژه کارگزاری بورس بیمه ایران به پرسنل بیمه ایران اشاره کرد و گفت: افرادی که به عنوان مشتری کارگزاری بورس بیمه ایران قصد دارند با دید تخصصی تر ورود حرفه ای به بازار سرمایه داشته باشند می توانند تمامی خدمات تحلیلی را به صورت رایگان در قالب بولتن هفتگی در اختیار داشته باشند.

مدیر عامل کارگزاری بورس بیمه ایران با اشاره به شباهت نوع فعالیت بیمه ایران و کارگزاری های بورسی اظهار داشت : طبق قوانین مصوبه بازار بورس، کلیه نمایندگان بیمه ایران این امکان را دارند که با معرفی مشتری به کارگزاری بورس بیمه ایران به عنوان بازاریاب از یک سو منافع خود را تامین و از سوی دیگر کارگزاری از ورود سرمایه این مشتریان منتفع شود.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۱۰/۲۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
اعطای ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی در جشنواره سورسامانی
پیگیری سانحه امروز در فرودگاه ماهشهر ازسوی بیمه ایران
انتصاب مديرعامل شرکت خدمات و پشتيباني اقتصادنوين
قطع رمز دوم ایستا از هشتم بهمن‌ماه جاری
١٣ هزار بنگاه کوچک و متوسط از بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت کردند
بانکداری دیجیتال بانکداری مردم محور است
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم داشتن رویکرد علمی برای پیشبرد اقدامات بانک
سیل مهربانی «بانک مهر ایران» به سیستان و بلوچستان سرازير شد
تایید صلاحیت موسی رضایی به عنوان عضو جدید هیات مدیره بیمه دانا
رفع مشکل دسترسی به سامانه همراه بانک سینا در نسخه ios
موبایلت جایگزین سامانک می‌شود
موضوع امنیت یکی از شاخص های مهم اعتماد مشتری به بانک است
وام ۱۰ میلیونی بانک سپه به سیل زدگان
وصول مطالبات، مهمترین عامل تجدید منابع مورد نیاز برای رونق تولید
آموزش و سرگرمی همزمان با «هُپ» بانک ملی ایران
اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
فرآیند فعالسازی رمز پویا بانک توسعه صادرات
بیمه‌آسیا به مسافرین خارج از کشور، ۲۰ درصد تخفیف می‌دهد
شعبه قزوین بیمه دانا هزار میلیاردی شد
حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج
امضای تفاهم نامه بین بانک صنعت و معدن و سایپا
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh