عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:
ارائه خدمات ویژه به مشتریان از اولویت های بانک است

بانک و رسانه : برات کریمی، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به همراه محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران ضمن حضور در شعبه فردوسی و بازدید از بخش های مختلف این شعبه با مسئولان و کارکنان آن صمیمانه دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و نحوه خدمات دهی به مشتریان شعبه قرار گرفت.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در این دیدار با قدردانی از تلاش همکاران در دستیابی به اهداف عالیه بانک جایگاه شعبه فردوسی را در بین شعب دیگر بانک ویژه و موثر دانست و اظهارکرد: شعبه فردوسی با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود می تواند جایگاهی برای نیروهای کارآمد و توانمند بانک باشد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران افزود: توجه به فعالیت های ارزی و تامین ارز در شعب بانک زمینه ارتقاء خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان را افزایش می دهد و می‌تواند ابزاری برای تعامل و جذب مشتریان باشد که این موضوع به عنوان یک فرصت جهت سودآوری بیشتر باید مد نظر مسئولان شعب باشد.

وی در این دیدار ضمن بررسی نحوه خدمت به مشتریان، توجه به وصول مطالبات معوق و انجام بهینه خدمات به مشتریان را عامل مهمی در راستای توسعه، رشد و سودآوری بانک دانست.

کریمی تاکید کرد: کارکنان شعب بانک باید با حفظ آراستگی و احترام و ارائه اطلاعات جامع و دقیق، از مشتریان استقبال کنند تا آنها نسبت به بانک وفادار بماند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۳/۰۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک دی با سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر
خدمات بانک ملی ایران برای ارائه غیرحضوری «شبا»
با حمایت همکاران در تمامی شاخص ها موفق بوده ایم
قدردانی از رویکرد فرهنگی بانک صادرات ایران و حمایت از نشر و ترویج قرآن کریم
تغيير ساعت آغاز به کار شعب بانک اقتصادنوين
همراه‌بانک توسعه تعاون بروزرسانی شد
مدیر عامل بیمه آسیا با نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار کرد
بیمه پارسیان ۲۵۶ ریال سود محقق کرد
مدیرعامل بیمه آسیا از خانواده شهید قاسمی در همدان تجلیل کرد
عملکرد مطلوب خدمات پست‌بانک‌ در روستاها
اعطای وام ازدواج از سوی بانک آینده از مرز ۲۶ هزار نفر گذشت
بهره مندی ۲۵ هزار بنگاه اقتصادی از تسهیلات بانک ملی ایران
استقبال تهرانی ها از عصای خود بالانس بیمه سرمد در پالادیوم
ارائه خدمات بانکی به روشندلان در هشت شعبه بانک دی امکان پذیر شد
ثبت بیش از ۱۴ میلیون قرارداد زعفرانی در بورس کالا
رمز یکبار مصرف در ملل راه اندازی گردید
یادداشت مدیرعامل بانک انصار به مناسبت سالروز حماسه بزرگ و تاریخی آزادسازی خرمشهر
نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
اعلام ساعات کاری شعب بانک آینده در روزهای پس از شب‌های قدر
حمایت بانک صادرات ایران از نمایشگاه قرآن، نقش‌آفرینی در اقتصادِ فرهنگ است
ایجاد ۸۴ هزار فرصت شغلی در مناطق محروم کشور
برنامه سامانتل برای ارتقا کیفیت خدمات در بستر دیتاسنتر جدید
مسابقه اینستاگرامی بیمه سرمد با ۵سکه تمام بهار آزادی به قید قرعه کشی
اختلال موقت در سرویس همراه بانک ایران زمین
«بله»، سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری شد
کسب ۱/۳۵ درصدی از سهم بازار بیمه کشور توسط بیمه سرمد
حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از کسب و کارهای نوآورانه، استارت آپها و فین تک ها
موسسه اعتباری ملل ۲۱۶ ریال سود محقق کرد
استفاده از ظرفیت بانک قرض الحسنه مهر ایران برای آبادسازی روستاها
کارت به کارت از طریق اپلیکشین ۷۲۴ در بانک توسعه صادرات میسر شد
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh