ارتباط تلفنی مدیران ارشد بانک ملی ایران با مردم به مناسبت هفته دولت

بانک و رسانه : مدیران ارشد بانک ملی ایران چهارم شهریورماه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در آستانه نودویکمین سالروز تاسیس بانک، از طریق ارتباط تلفنی پاسخگوی سؤلات مشتریان در سراسر کشور خواهند بود.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، به منظور پاسخگویی و تکریم مشتریان، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، حبیب الله خالصی رییس اداره کل عملیات بانکی، محمدعلی محمودزاده رییس اداره کل اطلاعات بانکی، مهدی علی آقایی رییس اداره کل توسعه سیستم ها و مجید جعفریان رییس اداره کل شبکه و زیرساخت بانک از ساعت ۸ تا ۱۰ روز دوشنبه چهارم شهریورماه پاسخگوی مسائل و مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان درخصوص موضوعات انفورماتیکی و خدمات الکترونیکی این بانک در سراسر کشور خواهند بود.

همچنین محمود شایان دیگر عضو هیات مدیره بانک به همراه علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری و فریدون رشیدی رییس اداره کل اعتبارات در حوزه مسائل اعتباری و لیلا صدر رییس اداره کل ضمانتامه های ارزی به همراه سید سعید وکیلی رییس اداره کل مشارکت ها و توسعه شبکه بین الملل و مهدی پاشازاده سرپرست اداره کل خارجه درخصوص مسائل ارزی از ساعت ۱۳ تا ۱۵ همان روز آماده پاسخگویی هستند.

مشتریان می توانند با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران ارتباط برقرار و موضوعات خود را مطرح کنند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۶/۰۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
راه اندازی سرویس تلفن بانک موسسه ملل
آغاز بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه ای
برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان
کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»
یک هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران وام گرفتند
ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب
بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد
مدیرعامل بیمه رازی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکا شد
بانک اقتصادنوين و کارکنان آن به ياري سيل‌زدگان شتافتند
بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد
یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است
انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده
نقاط ضعف و قوت طرح جدید بانکی در مجلس از منظر بانک های توسعه ای
مشارکت خيرخواهانه بیست میلیارد ریالی کاربران آپ به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
ارسال مرحله اول کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
برنامه استراتژیک باید در همه اجزای بانک جریان یابد
فعال‌سازی رمز پویای پیامکی از طریق سایت بانک سامان
ارتقاء جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان
عملکرد درخشان بانک تجارت در گشایش اعتبارات اسنادی
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh