مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین:
ارتقاء تجربه مشتری از طریق باشگاه مشتریان ایران زمین

بانک و رسانه: طی سال های قبل سه دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار شد. در دوره های پیشین اعضای باشگاه با افزایش امتیازهای خود توانستند از جوایز متنوع باشگاه بهره مند شوند. امسال نیز همانند سال های گذشته چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین افتتاح شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، فرید جهانبخش مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین، در خصوص اهمیت باشگاه مشتریان گفت: همانطور که می دانید بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشرو در صنعت بانکداری دیجیتال همواره به دنبال بهبود تجربه مشتریان و تامین انتظارات آنان بوده است. این موضوع یکی از مولفه های مهم در جهت شناخت بانک دیجیتال است.
جهانبخش افزود: برای ارتقاء تجربه مشتری و افزایش وفاداری راهکارهای مختلفی وجود دارد. موضوع باشگاه یکی از راهکارهایی است که بانک ایران زمین از سال ۹۵ شروع کرده است.
وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین افزود: تفاوت جدی که این دوره با دوره های قبل دارد این است که مشتریان می توانند به طور روزانه به سایت باشگاه بروند و میزان امتیازات خود را ببینند و از خدمات و جوایز روزانه بهره مند شوند.
مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین گفت: مهمترین رویکرد باشگاه مشتریان افزایش ارائه خدمات به مشتریان از طریق موسسات و شرکت های دیگری است، در واقع با تعامل ایجاد شده در چارچوب باشگاه های شرکت ها و بانک های مختلف، ارائه خدمات مان را با ارائه امتیازات، جوایز، هدایا و تخفیف هایی که می تواند برای مشتریان مان جذاب باشد توسعه خواهیم داد. علاوه بر این تا پایان سال دو جشنواره دیگر هم در برنامه کاری باشگاه قرار دارد که در قالب جشنواره ها با خدمات متنوع تری در خدمت مشتریان خواهیم بود.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۹/۱۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
نوآوری در محصولات بیمه‌ای دوای درد فعلی صنعت بیمه
۷۶ میلیون فقره، رکورد تازه بانک ملی ایران در تعداد تراکنش ها
رشد ۵۰۰ درصدي منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ايران
آغاز مراسم دوازدهمین سالروز تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
نرخ حق الوکاله بانک توسعه صادرات اعلام شد
رمز دوم ایستا غیرفعال می‌شود
اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد
فعال سازي رمز پويا گامي مهم در ارتقا امنيت تراكنش هاي بانكي است
بانک ایران زمین کانکس اهدا کرد
همدلی و آینده نگری راز موفقیت بانک ملی ایران در تمامی پروژه های نظام بانکی بوده است
مسئول باجه خوی بیمه نوین، کارشناس برتر صنعت بیمه معرفی شد
اعضای جدید هیات مدیره بانک کارآفرین انتخاب شدند
معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک صادرات ایران منصوب شد​
استقبال مشتریان بانک شهر از نرم افزار “رمز نت”
اخذ مالیات از بیمه های زندگی، باعث کاهش ضریب نفوذ بیمه می‌شود
بانک شهر بازوی توانمند شهرداری ها در ایجاد شهر هوشمند
برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی داوری سومین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه ای بانک پاسارگاد
رعایت سیاست های ابلاغی نهادهای بالادستی الزامی است
بیش از نیمی از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ايران به عوامل توليد اختصاص دارد
سود سهام شرکت «سیمان‌خزر» در شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود
حضور بیمه سرمد در نمایشگاه صنایع دستی بیرجند
کارشناسان بیمه آسیا از پرداخت خسارت جعلی در زابل جلوگیری کردند
تمامی صادرکنندگان ممتاز کشوری سال ۱۳۹۸ مشتری بانک توسعه صادرات ایران هستند
نقش کلیدی بانکها در نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی در جامعه
فعالسازی رمز پویا از طریق درگاه های بانک سپه فراهم شد
بانک ایران زمین به زلزله زدگان میانه کانکس اهدا کرد
فروش بیمه نامه آتش سوزی بیمه پارسیان با تخفیفات ویژه
امکان فعال‌‌سازي غيرحضوري اينترنت‌ بانک اقتصادنوين
پروژه مرمت کاروانسرای وکیل، تابستان ۹۹ به بهره برداری می رسد
بانک پاسارگاد برای دانش آموزان، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت افتتاح می کند
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh