مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین:
ارتقاء تجربه مشتری از طریق باشگاه مشتریان ایران زمین

بانک و رسانه: طی سال های قبل سه دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار شد. در دوره های پیشین اعضای باشگاه با افزایش امتیازهای خود توانستند از جوایز متنوع باشگاه بهره مند شوند. امسال نیز همانند سال های گذشته چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین افتتاح شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، فرید جهانبخش مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین، در خصوص اهمیت باشگاه مشتریان گفت: همانطور که می دانید بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشرو در صنعت بانکداری دیجیتال همواره به دنبال بهبود تجربه مشتریان و تامین انتظارات آنان بوده است. این موضوع یکی از مولفه های مهم در جهت شناخت بانک دیجیتال است.
جهانبخش افزود: برای ارتقاء تجربه مشتری و افزایش وفاداری راهکارهای مختلفی وجود دارد. موضوع باشگاه یکی از راهکارهایی است که بانک ایران زمین از سال ۹۵ شروع کرده است.
وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین افزود: تفاوت جدی که این دوره با دوره های قبل دارد این است که مشتریان می توانند به طور روزانه به سایت باشگاه بروند و میزان امتیازات خود را ببینند و از خدمات و جوایز روزانه بهره مند شوند.
مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین گفت: مهمترین رویکرد باشگاه مشتریان افزایش ارائه خدمات به مشتریان از طریق موسسات و شرکت های دیگری است، در واقع با تعامل ایجاد شده در چارچوب باشگاه های شرکت ها و بانک های مختلف، ارائه خدمات مان را با ارائه امتیازات، جوایز، هدایا و تخفیف هایی که می تواند برای مشتریان مان جذاب باشد توسعه خواهیم داد. علاوه بر این تا پایان سال دو جشنواره دیگر هم در برنامه کاری باشگاه قرار دارد که در قالب جشنواره ها با خدمات متنوع تری در خدمت مشتریان خواهیم بود.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۹/۱۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


آخرین اخبار
تأکید سرپرست بیمه میهن بر بهبود عملکرد و جذب پرتفوی متوازن
تحول آموزشی در صنعت بیمه کشور رقم می‌خورد
برپایی جشنواره دوم سامانه همراه بانک ملت با ۲۶ میلیارد ریال جوایز نقدی
الزام استفاده از کد امنیتی پیامکی در اینترنت بانک اقتصادنوین
سود آوری سرمد بالاتر از صنعت بیمه
بخشودگی جرايم بیمه‌نامه‌ شخص‌ثالث موتورسيکلت‌ها در بیمه کوثر
ارتقاء ضریب امنیتی سامانه اینترنت بانک پست‌بانک‌
جایگاه برتر بانک ملی ایران در جذب سپرده میان نظام بانکی کشور
پوشش‌های ارائه شده برای کرونا توسط بیمه نوین
ارائه خدمات نوین در اولویت برنامه های توسعه ای بانک سینا است
قیمت سکه بهار آزادی به مرز ۹ میلیون تومان رسید
تقدیر رئیس سازمان مدیریت بحران از بانک مهر ايران
توسعه رفتارها و بهبود محیط کار، از عوامل اصلی تحقق جهش تولید هستند
آغاز پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در شعب بانک شهر
اعلام جزئیات جوایز چهل و یکمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران
قدردانی وزیر اقتصاد از مدیرعامل بانک ملت
بورس کالا در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین بازار کالایی منطقه
واگذاری ۱۴۱ هزار میلیارد ریال از اموال مازاد بانک ملی
۶هزار و ۱۰۰میلیارد ریال حق‌بیمه تولیدی بیمه کوثر در بهار ۹۹
تقدیر معاون پارلمانی رئیس جمهور اسلامی ايران از بانک مهر ايران
تقدیر معاون وزیر اقتصاد از بانک پارسیان
دیدار فعالان صنعت دارو با مدیران بانک سامان در نمایشگاه فارمکس
بانکداری الکترونیک را فراموش نکنید!
تحول در بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین با آغاز فرآیندهای جدید در مهر ۹۹
حرکت پرقدرت «بیمه رازی» در مسیر تعالی و بلوغ
عبور از موانع با پشتوانه سهام‌داران
پیام تسلیت رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه آرمان به مناسبت درگذشت یک همکار
انتصاب سرپرست شعبه کرمانشاه
کارنامه بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی در سال ۹۸
ایجاد ۱۷ هزار شغل از محل تسهیلات اشتغالزایی روستایی بانک سینا
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh