مدیر عامل بیمه آسیا :
استراتژی بلندمدت بیمه آسیا راه اندازی شعب جدید است

بانک و رسانه : شعبه ها، بازوی توانمند نظارت و کنترل شرکت های بیمه در سراسر کشور هستند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ­آسیا با تأکید بر اولویت کنترل و نظارت در بیمه آسیا گفت: شعبه های بیمه آسیا در سراسر کشور با رصد منطقه ای بازار بیمه، نظارت و کنترل شبکه فروش را با دقت و حساسیت انجام می دهند.
بادین افزود: استراتژی بیمه آسیا در دراز مدت، تقویت شعب و گسترش ارائه خدمات به بیمه گذاران در اقصی نقاط کشور از طریق افتتاح شعب جدید و تقویت شعب موجود با تکنولوژی روز می باشد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا با اشاره به سیاست بیمه آسیا برای توسعه شعب این شرکت اظهار داشت: رصد و نیازسنجی ارتقای کمی و کیفی شعب در دو بخش صدور و خسارت به صورت علمی- کاربردی در حال انجام است و امیدواریم با بهره مندی از فناوری به روز بتوانیم سطح رضایت مندی از خدمات شعب بیمه آسیا در سراسر کشور را به نقطه ایده آل برسانیم.
وی افزود: در این راستا حدود اختیارات سرپرستی ها و شعب پس از بررسی در هیأت مدیره به طور قابل ملاحظه ای بالا برده شد که امید است با سرعت بخشیدن به خدمات و سرویس دهی به ارباب رجوع در کنار شبکه توانمند فروش ،شاهد اصلاح ترکیب پرتفوی باشیم.
مدیرعامل بیمه آسیا با یادآوری افتتاح مجتمع تخصصی بیمه های زندگی، واحد پرداخت خسارت های خودروهای سنگین در تهران و واحد پرداخت خسارت مشکین شهر، بیان داشت: خرید ساختمان و راه اندازی شعب جدید در نقاط دوردست کشور در دستور کار بیمه آسیا قرار دارد و با تمهیدات اندیشیده شده، در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح شعب جدید خواهیم بود.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۶/۰۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
راه اندازی سرویس تلفن بانک موسسه ملل
آغاز بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه ای
برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان
کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»
یک هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران وام گرفتند
ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب
بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد
مدیرعامل بیمه رازی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکا شد
بانک اقتصادنوين و کارکنان آن به ياري سيل‌زدگان شتافتند
بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد
یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است
انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده
نقاط ضعف و قوت طرح جدید بانکی در مجلس از منظر بانک های توسعه ای
مشارکت خيرخواهانه بیست میلیارد ریالی کاربران آپ به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
ارسال مرحله اول کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
برنامه استراتژیک باید در همه اجزای بانک جریان یابد
فعال‌سازی رمز پویای پیامکی از طریق سایت بانک سامان
ارتقاء جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان
عملکرد درخشان بانک تجارت در گشایش اعتبارات اسنادی
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh