در نشست با دکتر بیگدلی صورت گرفت:
اظهار رضایت مدیرعامل ارتباطات سیار از عملکرد بانک ملت

بانک و رسانه : مدیرعامل بانک ملت و مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار در نشستی مشترک بر تقویت تعاملات و همکاری های فی ما بین تاکید کردند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی همراه با چند تن از مدیران ارشد بانک ملت با حضور در محل دفتر مرکزی شرکت ارتباطات سیار با دکتر فرهنگ مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرعامل بانک ملت در این نشست که عباس جعفرلو و سیدابوطالب دیبایی معاونان مدیرعامل، مسعود نصر اصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی، قاسمی رییس شعبه ظفر و خسروی مدیر مشتری بانکداری شرکتی وی را همراهی می کردند با تشریح وضعیت بانک ملت در صنعت بانکداری کشور و موفقیت‌های حاصله، اظهار امیدواری کرد که سطح همکاری های بانک و شرکت ارتباطات سیار به عنوان بزرگ ترین اپراتور مخابراتی کشور به ویژه در بخش محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات ارتقا یابد.
دکتر بیگدلی همچنین در راستای ارتقای همکاری های فی مابین، دستور تشکیل کارگروهی را در زمینه های مختلف از جمله تامین مالی صادر کرد.
دکتر فرهنگ، مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار هم در این نشست، با تمجید از عملکرد بانک ملت طی سال‌های اخیر و حرکت رو به رشد این بانک، مراتب رضایت خود را از همکاری های فی ما بین اعلام کرد.
وی با اشاره به این نکته که نزدیک به ۴۰ درصد از تبادلات مالی شرکت ارتباطات سیار از طریق بانک ملت انجام می‌شود، از افزایش سطح تعاملات و مراودات فی مابین در آینده استقبال کرد و با تشریح نیازهای اعتباری این شرکت، خواستار سرمایه گذاری بانک در حوزه تکنولوژی‌های جدید و رفع موانع پیش رو شد.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۵/۲۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
بیش از نیمی از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ايران به عوامل توليد اختصاص دارد
سود سهام شرکت «سیمان‌خزر» در شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود
حضور بیمه سرمد در نمایشگاه صنایع دستی بیرجند
کارشناسان بیمه آسیا از پرداخت خسارت جعلی در زابل جلوگیری کردند
تمامی صادرکنندگان ممتاز کشوری سال ۱۳۹۸ مشتری بانک توسعه صادرات ایران هستند
نقش کلیدی بانکها در نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی در جامعه
فعالسازی رمز پویا از طریق درگاه های بانک سپه فراهم شد
بانک ایران زمین به زلزله زدگان میانه کانکس اهدا کرد
فروش بیمه نامه آتش سوزی بیمه پارسیان با تخفیفات ویژه
امکان فعال‌‌سازي غيرحضوري اينترنت‌ بانک اقتصادنوين
پروژه مرمت کاروانسرای وکیل، تابستان ۹۹ به بهره برداری می رسد
بانک پاسارگاد برای دانش آموزان، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت افتتاح می کند
تمدید مهلت ثبت نام در مسابقه ایده ملت
خدمات دهی به مشتریان بانک سینا متحول می شود
بانک ملی ایران، حامی کسب و کار و تجارت شما
معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌ عمومی برتر
اعطای تسهیلات به زلزله زدگان آذربایجان شرقی در بانک ملت
«ایجاد فرصت» و «ثروت سازی» موسسه ملل در استانها افزایش می یابد
همایش دی در مسیر تعالی برگزار شد
٢٠٠ میلیون ریال جایزه برای دعوت به استفاده از اپلیکیشن «صاپ»
مقابله با فیشینگ، با اپلیکیشن رمزینه
رونمایی از نسخه جدید نرم افزار همراه “ما “
دانشجویان و دانش آموختگان منشاء تحولات عظیم در بانک ملی ایران بوده اند
مهمترین دغدغه بانک ها ارتقاء امنیت حسابهای مشتریان است
تقدیر رییس جمهور از اقدامات اثر بخش بانک سپه در پروژه ملی ادغام
استفاده از تمامی ظرفیت ها برای آشنایی مشتریان با نرم افزار “رمز نت”
نشان روابط عمومی برتر، بر سینه بیمه سرمد
روایت رسانه آمریکایی از ایران: زندگی عادی با وجود تحریم‌ها
بیمه رازی در جمع بیمه گران برتر فعال در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA)
هشدار بانک ملی ایران درباره پیامک های جعلی فعالسازی رمز یکبار مصرف
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh