مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین؛
اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است

بانک و رسانه : مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اعتماد مردم به شبکه بانکی را بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها دانست و گفت: مهمترین سرمایه یک بانک اعتمادی است که مشتریان به بانک خود دارند، و حفظ و ارتقای آن و ارائه تصویری مناسب از فعالیت بانکها بزرگترین هدف ما است.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی این بانک، در گفت‌وگویی کوتاه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به نقش اعتماد در صنعت بانکداری، حفظ و ارتقای این شاخصه را به عنوان اصلی‌ترین وظیفه روابط عمومی بانکها بر شمرد و اظهار داشت: ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که این امکان برای تمامی افراد جامعه وجود دارد که بتوانند بی‌واسطه شما را نقد کنند، هرچند ممکن است این نقدها غیر منصفانه باشد. اما ما به‌عنوان روابط عمومی وظیفه داریم برای حفظ اعتماد مردم، این نقدها را بشنویم و صادقانه به آنها پاسخ دهیم.

وی افزود: در سالهای گذشته صنعت بانکداری دستخوش تغییر شده است، نگاه جامعه نسبت به این صنعت از یک ارائه کننده خدمات اعتباری و محلی برای نگهداری پول، به صنعتی پویا و زیر بنایی که اساس هر کسب و کاری را در دنیای آنلاین تشکیل می‌دهد، تغییر یافته است.

استاد بیان کرد این نکته که اکثر ما امروز بدون داشتن پول نقد و تنها با یک کارت یا یک گوشی تلفن همراه از منزل یا محل کار خود خارج می‌شویم، در حقیقت اعتمادی است که ما به بانک خود به عنوان یک پشتیبان داریم. همین اعتماد است که باعث شده مردم در یک سو و کسب و کارها در سوی دیگر بدون دغدغه بتوانند به فعالیت بپردازند.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به این نکته که در سالهای گذشته گاها بانکها غیر منصفانه نقد شده‌اند گفت: ما در شرایط سختی هستیم، این سختی در تمامی ارکان کشور احساس می‌شود. اما گاها می‌بینیم که اظهارات غیر کارشناسی و نقدهای غیر منصفانه فضای موجود را ملتهب و اعتماد مردم به بانکها را خدشه دار می‌کند. در حالی که اگر نگاهی به سالهای اخیر بی‌اندازیم خواهیم دید که بیشترین تحولات در نظام بانکی در همین سالها اتفاق افتاده است.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین ادامه داد: در این شرایط وظیفه اعتماد سازی بر عهده روابط عمومی‌ها گذاشته شده است. واقعیت این است که نظام اقتصادی ما تا حدود زیادی وابسته به بانکها است. پس در شرایط فعلی اعتماد سازی بزرگترین وظیفه واحدهای روابط عمومی بانکها است.

وی افزود: در هر صنعت، اعتماد نقش مهمی در تعیین آینده آن دارد، برای صنعت بانکداری اعتماد مهمترین اصل است، ما به عنوان کارکنان روابط عمومی صنعت بانکداری تمام تلاش خود را در راستای ارتقای اعتماد مردم به شبکه بانکی به کار می گیریم.

استاد در پایان روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالین این عرصه تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد روابط عمومی ها و ارتباطات بتواند با پرورش افراد خلاق و آموزش آنها نقش و جایگاه اصلی خود را بازیابد.
 

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۲/۲۶
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
تحول سازمانی مستلزم ایده‌های نوین است
نت‌بانک جدید سامان رونمایی شد
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نباید سیاسی باشد
انتصاب عضو هیات مدیره بیمه ایران
پرداخت یک هزار فقره تسهیلات خرید دین بانک ملی ایران در فروردین ماه ۹۸
برای دریافت رمز دوم پویا، اطلاعات کارت خود را در اختیار دیگران قرار ندهید
بازدید از مکان ‌های خسارت‌ دیده بدون مراجعه بیمه ‌شده
صورت‌های مالی بانک ایران زمین منتشر شد
افتتاح باجه نابینایان بانک تجارت چهار محال و بختیاری
بیمه پارسیان به مجمع می رود
تقدیر مدیرکل بهزیستی استان کردستان از بانک پارسیان شعبه سنندج
تمدید امتیازات مدیرعامل بانک سپه به حافظان و قاریان قرآن
انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک دی با سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر
خدمات بانک ملی ایران برای ارائه غیرحضوری «شبا»
با حمایت همکاران در تمامی شاخص ها موفق بوده ایم
قدردانی از رویکرد فرهنگی بانک صادرات ایران و حمایت از نشر و ترویج قرآن کریم
تغيير ساعت آغاز به کار شعب بانک اقتصادنوين
همراه‌بانک توسعه تعاون بروزرسانی شد
مدیر عامل بیمه آسیا با نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار کرد
بیمه پارسیان ۲۵۶ ریال سود محقق کرد
مدیرعامل بیمه آسیا از خانواده شهید قاسمی در همدان تجلیل کرد
عملکرد مطلوب خدمات پست‌بانک‌ در روستاها
اعطای وام ازدواج از سوی بانک آینده از مرز ۲۶ هزار نفر گذشت
بهره مندی ۲۵ هزار بنگاه اقتصادی از تسهیلات بانک ملی ایران
استقبال تهرانی ها از عصای خود بالانس بیمه سرمد در پالادیوم
ارائه خدمات بانکی به روشندلان در هشت شعبه بانک دی امکان پذیر شد
ثبت بیش از ۱۴ میلیون قرارداد زعفرانی در بورس کالا
رمز یکبار مصرف در ملل راه اندازی گردید
یادداشت مدیرعامل بانک انصار به مناسبت سالروز حماسه بزرگ و تاریخی آزادسازی خرمشهر
نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh