افتتاح سیستم یکپارچه سازی « ال سی دی » های شعب بانک دی

بانک و رسانه : با اتمام پروژه یکپارچه سازی « ال سی دی » های شعب از ال سی دی های شعب بانک دی در سراسر کشور رونمایی شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛طی مراسمی با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل، علی فتحعلی، نائب رئیس هیئت مدیره ، محمد علی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک، جمشید قزوینیان، مدیر روابط عمومی و تبلیغات و جمعی از مدیران و کارکنان بانک دی، نرم افزار یکپارچه سازی ال سی دی های شعب(دیجیتال ساین ایج) به صورت رسمی افتتاح شد.

محمد رضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش همکاران اداره روابط عمومی و معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک و اداره کل پشتیبانی طی سال های گذشته در راستای راه اندازی و یکپارچه سازی ال سی دی های شعب گفت:اطلاع رسانی منظم و منسجم در ایجاد هم افزایی و پیشبرد اهداف هر سازمان یک ضرورت است و ال سی دی های شعب ابزاری است که این امکان را فراهم می آورد.
قربانی افزود:صرفه جویی در منابع و هزینه های سازمان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یک اولویت است که با راه اندازی سیستم یکپارچه سازی ال سی دی های شعب و میسر شدن امکان تبلیغات رایگان ،اقدامی موثر در اجرای تبلیغات اثربخش و هدفمند صورت می پذیرد.
جمشید قزوینیان، مدیر روابط عمومی و تبلیغات بانک دی نیز در جریان مراسم رونمایی از ال سی دی های شعب با تشریح فرآیند گسترده این پروژه گفت:فرآیند عملیاتی شدن یکپارچه سازی ال سی دی های شعب طی چندین مرحله جلسات کارشناسی با معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک و نیز بررسی شرکت های مختلف و ارزیابی نحوه عملکرد سیستم در محیط عملیاتی از لحاظ کیفیت، عملکرد و پشتیبانی در سایر بانک ها و اجرای آزمایشی در چند شعبه بانک محقق شده است.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات بانک دی افزود:با استفاده از سیستم یکپارچه سازی ال سی دی های شعب، تبلیغات به صورت متمرکز و از طریق ستاد به صورت مستقیم بر روی ال سی دی های شعب قرار خواهد گرفت و با توجه به امکان مانیتور هم زمان، اداره روابط عمومی می تواند نسبت به زمان پخش و محتوای تبلیغات اشراف داشته و از اجرای آن اطمینان حاصل نماید.
قزوینیان با اشاره به اینکه پیش از اجرای سیستم یکپارچه سازی ال سی دی های شعب،همیاران روابط عمومی جهت اجرای طرح های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در زمینه دریافت فایل، اجرای طرح و کنترل زمانبندی اجرا با مشکلاتی مواجه بودند که مستلزم صرف زمان و هزینه بود تاکید کرد: در این سیستم یک نیروی انسانی برای این حوزه متمرکز خواهد بود که این امر موجب صرفه جویی در بهره گیری از نیروی انسانی و افزایش میزان بازدهی می شود.
مدیر روابط عمومی بانک دی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک و اداره کل پشتیبانی در آماده سازی زیرساخت های فنی و راه اندازی سیستم یکپارچه سازی ال سی دی های شعب گفت: این سیستم با فراهم آوردن امکان پخش صدا و تصویر آنلاین و امکان ویدئو کنفرانس و تیزر در کلیه شعب ، موجب صرفه جویی در هزینه های تبلیغات، کاهش مصرف کاغذ، مدیریت زمان و افزایش کیفیت برنامه ها می شود.
وی پخش Rss خبری، نمایش آلبوم تصاویر،کنترل و مانیتورینگ ال سی دی های شعب، ویدئو کنفرانس،امکان نمایش قیمت سکه و ارز، نمایش تارنما، نمایش آب و هوا و زیرنویس خبری را از دیگر قابلیت های این سیستم برشمرد.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۶/۲۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
برگزاری همایش روسای شعب استان گیلان بانک ایران زمین
برنامه های بورس کالای ایران در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
٦٠٠٠ میلیارد ریال اعتبار ویژه بانک آینده برای مناطق سیل زده
امکان مشارکت در پویش ملی کمک به هموطنان سیل زده با ملی فاند بانک ملی ایران
حضور بانک ملت در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه
حضور فعال و گسترده بیمه ایران در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه
حضور فعال بیمه دانا در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه
پرداخت ۵ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه بانک کارگشایی
اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه اول سال ۱۳۹۸
انسجام بیمه گران زمینه ساز رشد و شکوفایی این صنعت خواهد شد
راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر
بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان اول شد
خرید شارژ تلفن همراه با تکانک
رکورد شکنی مرکز ارتباط ملت در پاسخگویی به مشتریان
نرخ حق‌الوکاله پست‌بانک در سال ۹۸ تعیین شد
آغاز توزیع بن‌کارت‌های فیزیکی نمایشگاه کتاب پایتخت در شعب و پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر
تمدید مهلت شرکت در جشنواره «پولتو راحت بریز!»
تقدير فتاح از مديرعامل بانك قرض الحسنه مهر ايران
حضور فعال اقتصادنوین در نمایشگاه بانک‌ و بیمه
عملکرد مطلوب بانک پارسیان در بهبود وضعیت مردم در مناطق محروم
​بانک صادرات ایران امسال با «طراوت» به دنبال تحریک تقاضای کل است
عملکرد بی سابقه بانک مهر اقتصاد در حوزه وصول مطالبات
حمایت از هنر ۸۰۰ ساله دارایی‌بافی توسط بانک سامان
بیمه دانا، فعال‌ترین شرکت بیمه در بازنشر اخبار وزارت اقتصاد
بيمه آسيا در دوازدهمین نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه
پرداخت بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به ارزش ۱۵۰ هزار ميليارد ريال در سال ۹۸
تازه ترین اخبار از کمک های بانک ملی ایران به هموطنان سیل زده
تسهیلات افق تمدید شد
آمادگی بانک توسعه صادرات برای رونق تولید
کسب رتبه یک توانگری شرکت بیمه “ما” از بیمه مرکزی ج.ا.ا
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh