افتتاح نخستین شعبه مجازی « فرا دی» در بانک دی

بانک و رسانه : نخستین شعبه مجازی بانک دی با عنوان «فرا دی» طی مراسمی با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی و جمعی از مدیران بانک افتتاح شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، با حضور در شعبه «فرا دی»، نخستین شعبه مجازی این بانک را در منطقه دیباجی تهران افتتاح کرد.

قربانی در این مراسم ضمن تاکید بر گسترش شعب مجازی بانک دی با تقدیر از فعالیت‌های معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک گفت: امروزه دیگر فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار و یا تسهیل کننده سایر عملیات و فرآیندهای سازمان تلقی نمی‌شود، بلکه فناوری اطلاعات موتور محرکه همه بخش‌های سازمان است.

وی با اشاره به تاثیر دوگانه فناوری‌ اطلاعات بر بهره‌ وری نیروی انسانی سازمان و رضایتمندی مشتریان گفت: روند شاخص‌های سازمانی نشان داده است میان گسترش فناوری اطلاعات و بازده سازمان و بهره‌وری نیروی انسانی، از یک سو و افزایش رضایت مشتری از طریق افزایش تنوع محصولات و بهبود كیفیت خدمات و تسریع و تسهیل روند امور اداری از سوی دیگر، رابطه مستقیمی وجود دارد.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به تمرکز استراتژی‌های بانک دی در سال جاری بر توسعه سوپر مارکت مالی الکترونیک افزود: تعبیر سوپر مارکت مالی الکترونیک ناظر بر مشتری‌گرایی و مشتری‌محوری به جای کارمندمحوری است، بدین معنی که مشتری شخصاً تمام امور بانکی خود را انجام می‌دهد و در صورت نیاز به راهنمایی، متصدیان شعبه پاسخگو هستند که این امر گامی اساسی در تسریع امور مشتریان و کاهش هزینه‌های بانک است.

محمد علی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک نیز در مراسم افتتاح نخستین شعبه مجازی فرا دی با اشاره به قابلیت‌های این شعبه گفت: توسعه شعب الکترونیکی به جای شعب فیزیکی که همان کارکرد شعب بانک دی را دارند، به مشتریان این امکان را می‌دهند که به صورت ۲۴ ساعته خدماتی مانند افتتاح حساب، صدور کارت نقدی‏ و کارت هدیه، واریز و برداشت نقدی، انتقال وجه، وصول چک های عهده بانک و پرداخت اقساط تسهیلات را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار داشته باشند.

بخشی زاده در ادامه افزود: این شعبه در فاز نخست ، خدمات احراز هویت، افتتاح حساب و تعریف مشتری، صدور کارت نقدی و کارت هدیه و نیز واریز و برداشت نقدی را به مشتریان ارائه می دهد و خدمات انتقال وجه، وصول چک های عهده بانک، درخواست خدمات الکترونیک بانک، پرداخت اقساط تسهیلات و امکانات جانبی مانند خدمات اینترنت بانک، خدمات الکترونیک بانک و خدمات ایثارگران در فاز دوم توسط شعبه مجازی فرا دی اجرایی خواهد شد.

گفتنی است که معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی طراحی و توسعه یک نرم افزار موبایلی را جهت تکمیل فرآیند خدمت رسانی و تسهیل امور مشتریان در شعبه مجازی فرا دی در دست اجرا دارد .همچنین ارائه خدمات مربوط به بورس، بیمه و کارگزاری های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمت رسانی مطلوب تر به خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در چشم انداز توسعه این شعبه در نظر گرفته شده است. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۲/۱۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


آخرین اخبار
اجرای ۶۵۸ طرح اشتغال زایی مددجویان کردستان با تسهیلات بانک ملی ایران
آغاز” سه شنبه های پاسخگویی” در بیمه رازی
بیمه آسیا؛ یک گام به جلو با عملکردی ستودنی
اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در موسسه اعتباری ملل
جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین آغاز شد
نرخ حق‌الوکاله بانک شهر در سال۱۴۰۰ اعلام شد
همکاری بیمه سرمد و کمیته امداد برای حمایت از ۷۷۰۷ طرح اشتغال‌زایی
دستور رسیدگی سریع مدیرعامل بیمه “ما” به پرداخت خسارت محیط‌بانان زنجانی
نخستین جشنواره فروش بیمه کوثر در سال ۱۴۰۰
انتصاب سرپرست مدیریت بیمه های اتومبیل
تقدیر از نمایندگان برتر جشنواره رازمان
پیام تبریک مدیرعامل بانک ملت در پی کسب رتبه نخست عملکرد مالی
اعلام فروشگاه های محل مصرف کارت اعتباری سهام عدالت
تقدیر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مديرعامل بانک مهر
امکان دریافت استعلامات اداری با نرم افزار فام موسسه ملل
پرداخت غیرحضوری خسارت عمر زمانی بیمه کوثر
حمایت بانک آینده از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان خوزستان
رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالای ایران
اعطای تسهیلات بانک دی به جامعه ایثارگری افزایش می‌یابد
تقدیر وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیرعامل بانک سپه به دلیل کسب رتبه برتر در بهینه سازی شبکه شعب
بررسی مجدد محاسبات احکام جدید مستمری بگیران سایر سطوح( غیر حداقلی بگیران) به دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی
جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا تمدید شد
نمایندگان و مشتریان شرکای راهبردی بیمه کوثر
مهمترین اقدامات بیمه مرکزی در سالی که گذشت
گروه مالی دی بازوی قابل اتکای بانک در سودآوری است
نخستین جلسه دیدار مدیران اعتباری بانک با فعالان اقتصادی در سال جدید
حمایت ٨٨٠٠ میلیاردی بانک صادرات ایران از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا
تمدید جشنواره بهار موبایل بانک سامان
بانک پاسارگاد بهار ۱۴۰۰ را با صدرنشینی در ارزش بازار سهام آغاز کرد
“وملل” با ثبت تراز مثبت۱۰۵۷ هزار میلیارد تومان پرونده ۹۹ را بست
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh