الگوگزینی شرکت شاتل از بانک دی

بانک و رسانه : شرکت شاتل درحوزه فرآیندهای سنجش رضایت مشتری از بانک دی الگوگزینی کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، کارشناسان دایره کیفیت و سنجش رضایت مشتری شرکت شاتل که یکی از شرکت های پیشرو در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات است با حضور در اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی با اصول و مهارت های تحلیل نتایج نظرسنجی از مشتریان و مراحل پیاده سازی استاندارد ISO 10004 در این اداره آشنا شدند.
بر اساس این گزارش در این جلسه که با حضور گروه کارشناسی اداره روابط عمومی بانک دی و شرکت شاتل برگزار شد، فرآیند انجام نظرسنجی در بانک دی در حوزه سنجش رضایت مشتریان به همراه نوآوری های صورت گرفته در این حوزه و تکنیک های تحلیل نتایج آماری، روش شناسی پژوهش ها و چگونگی تعریف پروژه های بهبود در بانک تشریح شد و راهکارهای بهبود فرآیند نظرسنجی رضایت مشتریان در شرکت شاتل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی طی ۴ سال گذشته با اجرای بیش از ۵۰ پژوهش ارتباطی به انتظارات ذینفعان و نقش آفرینی برای تعیین استراتژی های بانک، اهتمام داشته است و به دلیل تکریم و صیانت از افکار عمومی و بهره گیری از آرای مردم در طراحی برنامه ها و طرح های اجرایی در سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، جایزه خط کش طلایی نشان افکار عمومی را دریافت کرد.
گفتنی است اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی به عنوان متولی انجام نظرسنجی از ذینفعان، در سال جاری نیز نظرسنجی های سنجش رضایت «مشتریان حقیقی سپرده گذار»، «مشتریان حقیقی کلان سپرده گذار»، «مشتریان حقیقی دریافت کننده تسهیلات»، «مشتریان بانکداری شرکتی»، «پذیرندگان پوز»، «کاربران اینترنت بانک»، «کسب و کارهای خرد (شرکت های کوچک و اصناف)» و «بررسی شهرت، تصویر و جایگاه ذهنی برند بانک دی در نظام بانکی کشور» را در دست اجرا دارد. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۸/۲۸
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


آخرین اخبار
اولین مجمع بررسی عملکرد شعب بانک کارآفرین برگزار شد
یک میلیون راننده حمل کالا تحت پوشش بیمه دانا قرار گرفتند
پیام قدردانی آسان پرداخت از خبرنگاران حوزه فین تک
عملکرد مثبت وملل در چهار ماه نخست سال
حفظ سلامت مشتریان و کارکنان اولویت اول بانک ایران زمین است
پرداخت سود سهام «شغدير» در شعب بانک صادرات
تقویت همکاری ها در دستور کار بانک ملت و پالایشگاه نفت تهران
اولین چالش فروش در بیمه رازی برگزار شد
یکسان سازی سقف انتقال وجه در سامانه های بانکداری مدرن بانک دی
«تسهیلات بنگاه های آسیب دیده از کرونا» را از «ایوا» بگیرید
تأیید عضویت دکتر رضا مصطفوی در هیئت مدیره بیمه میهن
رشد ۵۰ درصدی حق بیمه تولیدی “ما” در تیر ماه
مجمع بانک سامان ۲۹ مرداد برگزار می شود
هیچگونه برنامه ای برای تعدیل پرسنل بانکهای ادغامی نداریم
رشد شاخص‌های عملکردی بانک آینده در نیمه نخست مردادماه سال ۱۳۹۹
باید به سمت فرهنگسازی بیمه نامه های آینده ساز حرکت کنیم
محصولات ۴ شرکت جدید در بورس کالا پذیرش شد
بانک کارگشایی فراسوی منافع اقتصادی
جشنواره دوعیدانه بیمه کوثر
موفقیت بانک شهر در کاهش مجدد قیمت تمام شده پول
افزایش ۹۵ درصدی ضمانتنامه‌های ریالی در بانک صنعت و معدن
حمایت بانک آینده از شرکت‌های دانش‌بنیان؛ گامی در راستای «جهش تولید» و اشتغال
عملکرد بیمه آسیا در صدر شرکت های بیمه ای در چهار ماهه سال ۱۳۹۹
نسخه قدیمی همراه بانک صادرات غیر فعال ‌شد
تامین مالی یک هزار میلیارد تومانی پروژه ها از طریق ابزارهای نوین مالی درسال ۹۹
نشان «سیمین انجمن بهره‌وری» به بیمه رازی اهدا شد
اطلاعیه جدید بانک ملی ایران خطاب به فروشندگان سهام عدالت
امضای تفاهم نامه همکاری بین هتل های فرودگاهی و سازمان هواپیمایی کشوری
بیمه ۵۰۰هزار خانه روستایی از سوی بانک مهر ایران
نرخ های جدید سود سپرده های بانک ایران زمین
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh