الگوگزینی شرکت شاتل از بانک دی

بانک و رسانه : شرکت شاتل درحوزه فرآیندهای سنجش رضایت مشتری از بانک دی الگوگزینی کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، کارشناسان دایره کیفیت و سنجش رضایت مشتری شرکت شاتل که یکی از شرکت های پیشرو در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات است با حضور در اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی با اصول و مهارت های تحلیل نتایج نظرسنجی از مشتریان و مراحل پیاده سازی استاندارد ISO 10004 در این اداره آشنا شدند.
بر اساس این گزارش در این جلسه که با حضور گروه کارشناسی اداره روابط عمومی بانک دی و شرکت شاتل برگزار شد، فرآیند انجام نظرسنجی در بانک دی در حوزه سنجش رضایت مشتریان به همراه نوآوری های صورت گرفته در این حوزه و تکنیک های تحلیل نتایج آماری، روش شناسی پژوهش ها و چگونگی تعریف پروژه های بهبود در بانک تشریح شد و راهکارهای بهبود فرآیند نظرسنجی رضایت مشتریان در شرکت شاتل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی طی ۴ سال گذشته با اجرای بیش از ۵۰ پژوهش ارتباطی به انتظارات ذینفعان و نقش آفرینی برای تعیین استراتژی های بانک، اهتمام داشته است و به دلیل تکریم و صیانت از افکار عمومی و بهره گیری از آرای مردم در طراحی برنامه ها و طرح های اجرایی در سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، جایزه خط کش طلایی نشان افکار عمومی را دریافت کرد.
گفتنی است اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی به عنوان متولی انجام نظرسنجی از ذینفعان، در سال جاری نیز نظرسنجی های سنجش رضایت «مشتریان حقیقی سپرده گذار»، «مشتریان حقیقی کلان سپرده گذار»، «مشتریان حقیقی دریافت کننده تسهیلات»، «مشتریان بانکداری شرکتی»، «پذیرندگان پوز»، «کاربران اینترنت بانک»، «کسب و کارهای خرد (شرکت های کوچک و اصناف)» و «بررسی شهرت، تصویر و جایگاه ذهنی برند بانک دی در نظام بانکی کشور» را در دست اجرا دارد.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۸/۲۸
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
بیش از نیمی از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ايران به عوامل توليد اختصاص دارد
سود سهام شرکت «سیمان‌خزر» در شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود
حضور بیمه سرمد در نمایشگاه صنایع دستی بیرجند
کارشناسان بیمه آسیا از پرداخت خسارت جعلی در زابل جلوگیری کردند
تمامی صادرکنندگان ممتاز کشوری سال ۱۳۹۸ مشتری بانک توسعه صادرات ایران هستند
نقش کلیدی بانکها در نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی در جامعه
فعالسازی رمز پویا از طریق درگاه های بانک سپه فراهم شد
بانک ایران زمین به زلزله زدگان میانه کانکس اهدا کرد
فروش بیمه نامه آتش سوزی بیمه پارسیان با تخفیفات ویژه
امکان فعال‌‌سازي غيرحضوري اينترنت‌ بانک اقتصادنوين
پروژه مرمت کاروانسرای وکیل، تابستان ۹۹ به بهره برداری می رسد
بانک پاسارگاد برای دانش آموزان، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت افتتاح می کند
تمدید مهلت ثبت نام در مسابقه ایده ملت
خدمات دهی به مشتریان بانک سینا متحول می شود
بانک ملی ایران، حامی کسب و کار و تجارت شما
معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌ عمومی برتر
اعطای تسهیلات به زلزله زدگان آذربایجان شرقی در بانک ملت
«ایجاد فرصت» و «ثروت سازی» موسسه ملل در استانها افزایش می یابد
همایش دی در مسیر تعالی برگزار شد
٢٠٠ میلیون ریال جایزه برای دعوت به استفاده از اپلیکیشن «صاپ»
مقابله با فیشینگ، با اپلیکیشن رمزینه
رونمایی از نسخه جدید نرم افزار همراه “ما “
دانشجویان و دانش آموختگان منشاء تحولات عظیم در بانک ملی ایران بوده اند
مهمترین دغدغه بانک ها ارتقاء امنیت حسابهای مشتریان است
تقدیر رییس جمهور از اقدامات اثر بخش بانک سپه در پروژه ملی ادغام
استفاده از تمامی ظرفیت ها برای آشنایی مشتریان با نرم افزار “رمز نت”
نشان روابط عمومی برتر، بر سینه بیمه سرمد
روایت رسانه آمریکایی از ایران: زندگی عادی با وجود تحریم‌ها
بیمه رازی در جمع بیمه گران برتر فعال در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA)
هشدار بانک ملی ایران درباره پیامک های جعلی فعالسازی رمز یکبار مصرف
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh