امکان استفاده از پیامک و اپلیکیشن برای دریافت رمز دوم پویا در بانک گردشگری

بانک و رسانه: عضو هیات مدیره بانک گردشگری اعلام کرد: لازم است مشتریان این بانک در اسرع وقت نسبت به فعال سازی رمز دوم پویا به دو شیوه حضوری و غیرحضوری اقدام کنند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، سعید جمشیدی گفت: بانک مرکزی استفاده از رمز دوم پویا را اجباری کرده و لازم است تمام مشتریان تا پیش از این موعد نسبت به فعال سازی رمز دوم پویای خود مبادرت ورزند.
وی افزود: هدف از این اقدام بانک مرکزی که همه بانک های کشور را شامل می شود، افزایش امنیت برای مشتریان بانک ها و جلوگیری از فیشینگ یا کلاهبرداری های اینترنتی از حساب های بانکی مشتریان است.
جمشیدی ادامه داد: مشتریان بانک گردشگری می توانند برای فعال سازی و دریافت رمز پویا وارد وب سایت بانک شوند و در بخش رمز پویا علاوه بر مشاهده راهنمای مصور فعال سازی، گام به گام آموزش مراحل ارسال و دریافت رمز پویا را دریافت و استفاده کنند.
وی اضافه کرد: مشتریانی که گوشی تلفن همراه آنها هوشمند نیست، می توانند با مراجعه حضوری به شعب بانک گردشگری در سراسر کشور و یا از طریق اینترنت بانک گردشگری
ضمن تایید شماره تلفن همراه، سیستم دریافت رمز پویا بر بستر پیامک خود را فعال کنند.
همچنین یک پیشخوان در شعب این بانک آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.
عضو هیات مدیره بانک گردشگری با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مشتریان بانک نسبت به دریافت رمز دوم پویا اقدام کرده اند، از کسانی که تاکنون رمز دوم پویا خود را فعال نکرده اند، درخواست کرد نسبت به دریافت و فعال سازی این رمز هر چه زودتر اقدام نمایند و آن را به روزهای آخر موکول نکنند.
وی افزود : از زمان اجبار استفاده از رمز پویا، تمام خریدها و پرداخت های غیرحضوری یا اینترنتی مبتنی بر کارت، تنها با استفاده از رمز دوم پویا امکان پذیر خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۱۰/۲۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
اعطای ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی در جشنواره سورسامانی
پیگیری سانحه امروز در فرودگاه ماهشهر ازسوی بیمه ایران
انتصاب مديرعامل شرکت خدمات و پشتيباني اقتصادنوين
قطع رمز دوم ایستا از هشتم بهمن‌ماه جاری
١٣ هزار بنگاه کوچک و متوسط از بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت کردند
بانکداری دیجیتال بانکداری مردم محور است
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم داشتن رویکرد علمی برای پیشبرد اقدامات بانک
سیل مهربانی «بانک مهر ایران» به سیستان و بلوچستان سرازير شد
تایید صلاحیت موسی رضایی به عنوان عضو جدید هیات مدیره بیمه دانا
رفع مشکل دسترسی به سامانه همراه بانک سینا در نسخه ios
موبایلت جایگزین سامانک می‌شود
موضوع امنیت یکی از شاخص های مهم اعتماد مشتری به بانک است
وام ۱۰ میلیونی بانک سپه به سیل زدگان
وصول مطالبات، مهمترین عامل تجدید منابع مورد نیاز برای رونق تولید
آموزش و سرگرمی همزمان با «هُپ» بانک ملی ایران
اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
فرآیند فعالسازی رمز پویا بانک توسعه صادرات
بیمه‌آسیا به مسافرین خارج از کشور، ۲۰ درصد تخفیف می‌دهد
شعبه قزوین بیمه دانا هزار میلیاردی شد
حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج
امضای تفاهم نامه بین بانک صنعت و معدن و سایپا
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh