پورکیانی خبر داد:
انقلاب بیمه‌های زندگی در بیمه ایران آغاز شده و تا سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به ایجاد زیرساخت های لازم و تدارکات گسترده شرکت سهامی بیمه ایران، از وقوع انقلابی شگرف در بیمه های زندگی بیمه ایران از سال آینده خبر داد.

آقای پورکیانی رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، در نشستی خبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با حضور نزدیک به یکصد خبرنگار، صبح سه شنبه ۱۶ بهمن برگزار شد، با اشاره به اینکه برای نخستین بار در این شرکت حوزه بیمه‌های زندگی از غیر زندگی جدا شده و امور مربوط به بیمه‌های زندگی به‌صورت تخصصی دنبال می‌شود، از تشکیل شورای راهبردی بیمه‌های زندگی در این شرکت و برنامه‌ریزی‌های گسترده آن برای ایجاد تحول در فروش و توسعه بیمه‌های زندگی خبر داد و گفت: انقلاب بیمه‌های زندگی در بیمه ایران آغاز شده و تا سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

به گزارش بانک و رسانه ، آقای پورکیانی افزود: افزایش سهم پرتفوی بیمه‌های زندگی اولویت اصلی شرکت سهامی بیمه ایران در سال‌ ۱۳۹۸ خواهد بود و با توجه به تبلیغات متنوعی که برای معرفی این رشته صورت داده ایم، انتظار داریم شاهد به‌کارگیری ظرفیت‌های بومی و محلی تمامی استان ها به ‌منظور رشد قابل‌توجه در فروش بیمه‌های زندگی باشیم.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به آمار فروش بیمه‌های زندگی در سال ۱۳۹۷ هم گفت: با اقدامات صورت گرفته در بیمه ایران برای اولین بار در این سال شاهد افزایش ۴۲ درصدی فروش بیمه‌های زندگی در این شرکت بودیم.

وی افزود: همچنین رشد ۱۵۰ درصدی پرتفوی بیمه‌های زندگی به دلیل تجمیع همه فعالیت‌های بیمه زندگی در شرکت سهامی بیمه ایران رخ‌داده است. از سوی دیگر، با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان فروش بیمه زندگی در سال ۹۷، نسبت حق بیمه زندگی به کل حق بیمه فروخته‌شده در این سال برای اولین بار به بیش از ۸ درصد کل حق بیمه دریافتی رسیده که یک رکورد برای بیمه ایران محسوب می‌شود.

پورکیانی تصریح کرد: بدین ترتیب بیمه ایران موفق شده است الزام برنامه ششم در خصوص حدنصاب بیمه‌های عمر را قبل از اتمام این برنامه رعایت کند.

مدیرعامل بیمه ایران اظهار امیدواری کرد برنامه‌های گسترده بیمه ایران در سال ۹۸ درزمینه فرهنگ‌سازی بیمه‌های زندگی بتواند به بزرگ شدن سبد بیمه در کشور منجر شده و کل صنعت بیمه از این اقدامات منتفع شوند.

آقای پورکیانی افزود: تمرکز این شرکت تا سال ۱۴۰۰ بر بیمه‌های زندگی خواهد بود و برنامه‌های مشخصی در این خصوص تدوین شده که اجرای آزمایشی آن‌ها در سال ۹۷ نتایج بسیار امیدوارکننده‌ای را رقم‌ زده و ان شاء الله شاهد انقلاب و تحولی بزرگ در این حوزه در سال ۹۸ خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بیمه ایران در ۱۰ ماهه امسال ۲۹ درصد رشد در صدور داشته است، گفت: امسال کاهش چشمگیری در نسبت خسارت داشته ایم و امیدواریم در پایان سال نسبت خسارت را از ۶۷ درصد هم کمتر کنیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران افزود: حجم مطالبات بیمه ایران به ۴۵۰۰ میلیارد تومان رسیده بود که با یک برنامه ریزی دقیق امسال توانستیم ۱۸ درصد آن را کاهش دهیم.

وی در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت : برای راننده محور شدن بیمه شخص ثالث نیاز به ایجاد زیرساخت ها و اطلاعاتی هست که سایر نهادها باید در اختیار ما قرار دهند.

پورکیانی اضافه کرد: در گذشته ضریب خسارت بیمه شخص ثالث بیمه ایران حدود ۱۳۰ درصد بود که با تدابیر اندیشیده شده امسال به ۱۰۵ درصد رسیده و بازهم کاهش خواهد یافت.

پورکیانی با اشاره به اینکه زیان انباشته بیمه ایران از سال ۹۰ شروع شده است، افزود: از ۵۲۰۰ میلیارد تومان زیان انباشته، حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان مربوط به تغییر روش ذخیره گیری و حدود ۳۱۰۰ میلیارد تومان هم مربوط به زیان بیمه شخص ثالث بوده است. این زیان انباشته ناشی از شفاف سازی است که بیمه ایران درپیش گرفته است.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۱۱/۱۶
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
برگزاری همایش روسای شعب استان گیلان بانک ایران زمین
برنامه های بورس کالای ایران در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
٦٠٠٠ میلیارد ریال اعتبار ویژه بانک آینده برای مناطق سیل زده
امکان مشارکت در پویش ملی کمک به هموطنان سیل زده با ملی فاند بانک ملی ایران
حضور بانک ملت در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه
حضور فعال و گسترده بیمه ایران در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه
حضور فعال بیمه دانا در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه
پرداخت ۵ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه بانک کارگشایی
اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه اول سال ۱۳۹۸
انسجام بیمه گران زمینه ساز رشد و شکوفایی این صنعت خواهد شد
راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر
بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان اول شد
خرید شارژ تلفن همراه با تکانک
رکورد شکنی مرکز ارتباط ملت در پاسخگویی به مشتریان
نرخ حق‌الوکاله پست‌بانک در سال ۹۸ تعیین شد
آغاز توزیع بن‌کارت‌های فیزیکی نمایشگاه کتاب پایتخت در شعب و پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر
تمدید مهلت شرکت در جشنواره «پولتو راحت بریز!»
تقدير فتاح از مديرعامل بانك قرض الحسنه مهر ايران
حضور فعال اقتصادنوین در نمایشگاه بانک‌ و بیمه
عملکرد مطلوب بانک پارسیان در بهبود وضعیت مردم در مناطق محروم
​بانک صادرات ایران امسال با «طراوت» به دنبال تحریک تقاضای کل است
عملکرد بی سابقه بانک مهر اقتصاد در حوزه وصول مطالبات
حمایت از هنر ۸۰۰ ساله دارایی‌بافی توسط بانک سامان
بیمه دانا، فعال‌ترین شرکت بیمه در بازنشر اخبار وزارت اقتصاد
بيمه آسيا در دوازدهمین نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه
پرداخت بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به ارزش ۱۵۰ هزار ميليارد ريال در سال ۹۸
تازه ترین اخبار از کمک های بانک ملی ایران به هموطنان سیل زده
تسهیلات افق تمدید شد
آمادگی بانک توسعه صادرات برای رونق تولید
کسب رتبه یک توانگری شرکت بیمه “ما” از بیمه مرکزی ج.ا.ا
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh