ایران زمین,سال ۱۴۰۰ بانک دیجیتال می شود

بانک و رسانه : معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین گفت: زمان‌بندی بانکداری دیجیتال طبق برنامه پیش می‌رود و بانک در سال ۱۴۰۰ یک بانک دیجیتال با مفهوم واقعی آن خواهد بود.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از اخباربانك، فرهاد اینالویی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تغییرات در فضای کسب‌وکار، بررسی مدل‌های مربوطه در بانکداری دیجیتال و تکمیل فرآیندهای مرتبط در اولویت است. بانک ایران‌زمین تصمیم دارد فرآیندهای سمت مشتری را مکانیزه کند. این به آن مفهوم است که مشتریان بانک بتوانند درخواست‌های خود را بدون مراجعه به شعبه انجام دهند.

وی ادامه داد: این درخواست‌ها می‌تواند شامل درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک، ضمانت‌نامه، LC داخلی، انواع کارت‌ها، تمکن مالی و سایر خدمات بانکی باشد.

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با بیان اینکه هدف‌گذاری بانکداری دیجیتال با تعریف بیش از ۱۶۰ پروژه از سه سال قبل آغاز شده، تصریح کرد: امسال تعداد قابل‌توجهی از پروژه‌های مرتبط با بانکداری دیجیتال بانک ایران‌زمین به نتیجه می‌رسد. معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین تصریح کرد: پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود و به‌زودی شاهد تکمیل یکی از پازل‌های مرتبط با بانکداری دیجیتال خواهیم بود.

اینالویی با بیان اینکه مرکز نوآوری ایران‌زمین با تفاوت اساسی با سایر مراکز مشابه راه‌اندازی خواهد شد، افزود: به‌منظور یکپارچه کردن کانال‌های ارائه خدمات، کانال موبایل و اینترنت در سال‌جاری یکپارچه می‌شود. همچنین با ایجاد تنوع در خدمات شعب دیجیتال بانک، خدمات غیربانکی نیز به مشتریان ارائه خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۶/۰۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
راه اندازی سرویس تلفن بانک موسسه ملل
آغاز بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه ای
برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان
کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»
یک هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران وام گرفتند
ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب
بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد
مدیرعامل بیمه رازی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکا شد
بانک اقتصادنوين و کارکنان آن به ياري سيل‌زدگان شتافتند
بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد
یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است
انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده
نقاط ضعف و قوت طرح جدید بانکی در مجلس از منظر بانک های توسعه ای
مشارکت خيرخواهانه بیست میلیارد ریالی کاربران آپ به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
ارسال مرحله اول کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
برنامه استراتژیک باید در همه اجزای بانک جریان یابد
فعال‌سازی رمز پویای پیامکی از طریق سایت بانک سامان
ارتقاء جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان
عملکرد درخشان بانک تجارت در گشایش اعتبارات اسنادی
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh