بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از روند خدمت رسانی به مشتریان در شعب فردوسی و دانشگاه

بانک و رسانه : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور در شعب فردوسی و دانشگاه این بانک در جریان روند خدمت رسانی به مشتریان در روزهای پایانی سال قرار گرفت.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در شعبه مستقل فردوسی با تقدیر از خدمات ارائه شده به مشتریان، بر لزوم تکریم هر چه بیشتر آنها تاکید و خاطرنشان کرد: دارایی اصلی بانک، مشتریان هستند و از این رو حتی در روزهای شلوغ پایان سال هم نباید خللی در خدمت رسانی به آنها وارد شود.

وی همچنین از خدمات کارکنان بانک در این ایام تقدیر و خاطرنشان کرد: منابع انسانی بسیار بیشتر از منابع مالی برای بانک اهمیت دارد و طبیعی است که پیشرفت کارکنان می تواند باعث پیشرفت سازمان شود.

کریمی همچنین با اشاره به این که وصول مطالبات معوق می تواند قدرت تسهیلات دهی بانک را افزایش دهد، اظهار کرد: خوشبختانه همه توان بانک در این زمینه بسیج شده و با تلاش همه مدیران و کارکنان، بانک در حال پیگیری پرونده هاست.

کریمی در بازدید از شعبه دانشگاه نیز لزوم خدمت رسانی بیش از پیش به مشتریان با هدف جلب رضایت حداکثری آنها را رویه جاری در بانک ملی ایران دانست و افزود: شعب بانک باید تا جایی که ممکن است سودآور شوند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همه مشتریان را برای بانک ارزشمند خواند و گفت: بسیاری از مشتریان قدیمی و معتبر بانک ملی ایران از دیرباز ارتباط خود را با بانک حفظ کرده اند و بانک نیز این اقدام آنها را ارج می نهد.

وی سپس با حضور در جمع مشتریان بانک، برای ارائه خدمات هر چه بهتر به آنها، راهکارهای لازم را ارائه کرد.

در جریان این دو بازدید که سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل بانک نیز حضور داشتند، روسای شعب فردوسی و دانشگاه گزارشی از وضعیت شعب ارائه دادند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۱۲/۲۶
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                   
آخرین اخبار
حمایت بانک ایران زمین از بهره برداری خط تولید جدید شرکت فولاد اکسین اهواز
حمایت بانک شهر از جشنواره فیلم‌ کودکان و نوجوانان بر محور مسئولیت اجتماعی
کمک ۳۱۳ هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران به رونق بخش های اقتصادی
بورس کالا ظرفیت معامله کلیه محصولات کشاورزی را داراست
ارائه کارت اعتباری معیشتی به رانندگان فعال حمل و نقل عمومی شهري
صدور نخستین بیمه‌نامه کوثر در دفتر پلیس+۱۰
عقد تفاهم نامه حمایت شرکت آسان پرداخت از فدراسیون دو ومیدانی برای چهارمین سال متوالی (۴ سال حمایت ۴ سال افتخار )
رشد ۳۲ درصدی پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن
همایش نمایندگان بیمه رازی برگزار شد
حمایت بانک سینا از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر
اعضای سامانیوم تسهیلات کارت اعتباری می‌گیرند
با «بله» در سواحل کیش قدم بزن!
تایید صلاحیت معاون مالی بیمه ‌کوثر
اظهار رضایت مدیرعامل ارتباطات سیار از عملکرد بانک ملت
شمارش معکوس برای شرکت در قرعه‌کشی حساب های پس انداز بانک ملی ایران
بانک صادرات ایران بیش از ٤ میلیارد دلار تسهیلات صندوق توسعه ملی پرداخت کرده است
حضور بیمه نوین در نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک
تفاهم نامه همکاری بانک قرض الحسنه مهرایران با سازمان مرکزی تعاون روستایي ايران
راه حل جامع بانک سامان برای پرداخت یارها
گسترش خدمات قرض الحسنه، راهبردی مناسب برای توسعه بخش های زیرساختي و مزيتي کشور
رويداد کارآفريني ويتا برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالانه بانک سینا نوبت دوم برگزار شد
تسهیل درخرید از مراکز عرضه دام با خدمات بانک شهر
اجباری شدن استفاده از رمز پویا در تراکنش های مبتنی بر کارت از اول شهریور
رضا صدیق به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران منصوب شد
تبریک مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت عیدقربان
نسخه وب اپلیکیشن موبایلت عرضه شد
معامله ۱۱ هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالای ایران
افتتاح صندوق امانات در دو شعبه بانک ملی ایران
بیمه آسیا خسارت صنایع شیمیایی چسب استحکام را پرداخت کرد
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh