بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از روند خدمت رسانی به مشتریان در شعب فردوسی و دانشگاه

بانک و رسانه : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور در شعب فردوسی و دانشگاه این بانک در جریان روند خدمت رسانی به مشتریان در روزهای پایانی سال قرار گرفت.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در شعبه مستقل فردوسی با تقدیر از خدمات ارائه شده به مشتریان، بر لزوم تکریم هر چه بیشتر آنها تاکید و خاطرنشان کرد: دارایی اصلی بانک، مشتریان هستند و از این رو حتی در روزهای شلوغ پایان سال هم نباید خللی در خدمت رسانی به آنها وارد شود.

وی همچنین از خدمات کارکنان بانک در این ایام تقدیر و خاطرنشان کرد: منابع انسانی بسیار بیشتر از منابع مالی برای بانک اهمیت دارد و طبیعی است که پیشرفت کارکنان می تواند باعث پیشرفت سازمان شود.

کریمی همچنین با اشاره به این که وصول مطالبات معوق می تواند قدرت تسهیلات دهی بانک را افزایش دهد، اظهار کرد: خوشبختانه همه توان بانک در این زمینه بسیج شده و با تلاش همه مدیران و کارکنان، بانک در حال پیگیری پرونده هاست.

کریمی در بازدید از شعبه دانشگاه نیز لزوم خدمت رسانی بیش از پیش به مشتریان با هدف جلب رضایت حداکثری آنها را رویه جاری در بانک ملی ایران دانست و افزود: شعب بانک باید تا جایی که ممکن است سودآور شوند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همه مشتریان را برای بانک ارزشمند خواند و گفت: بسیاری از مشتریان قدیمی و معتبر بانک ملی ایران از دیرباز ارتباط خود را با بانک حفظ کرده اند و بانک نیز این اقدام آنها را ارج می نهد.

وی سپس با حضور در جمع مشتریان بانک، برای ارائه خدمات هر چه بهتر به آنها، راهکارهای لازم را ارائه کرد.

در جریان این دو بازدید که سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل بانک نیز حضور داشتند، روسای شعب فردوسی و دانشگاه گزارشی از وضعیت شعب ارائه دادند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۱۲/۲۶
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
سرکشی مدیرعامل بانک ملی ایران از شعب کشیک نوروزی
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران برگزار شد
قدردانی مدیرکل روابط عمومی بانک ملت از همکاری اصحاب رسانه در سال ۹۷
پیام تبريك نوروزي رییس کل بیمه مرکزی به اهالي صنعت بيمه
تغییر ساعت کار شعب بانک کارآفرین
جزییات طرح بهاران بیمه ایران در ایام نوروز ۹۸ اعلام شد
“همراه نوين” به روزرساني شد
پیام نوروزی مدیر عامل بورس کالای ایران
پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت نوروز ۹۸
در سومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتال بانک ملت تندیس زرین زُبدگی دیجیتال دریافت کرد
​چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد
سررسید هوشمند اختصاصی سال ۱۳۹۸ بیمه آسیا
پیام تبریک دکتر کاردگر به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و سال نو
پيام تبريك مدير عامل بانك صنعت و معدن به مناسبت فرا رسيدن سال نو
«ربات آلفا» به یاری کارکنان بانک ملی ایران آمد
اعلام شعب کشیک و ساعت کار بانک سینا در ایام تعطیل نوروز ۹۸
تقدیر قوه قضاییه از دکتر کاردگر و خدمات بیمه دانا
روند رو به رشد بیمه “ما” در سال ۱۳۹۷
مدیرعامل بانک ملت در جمع فرزندان شاهد: تکریم خانواده شهدا را وظیفه و افتخار می دانم
پیام نوروزی دکتر پرویزیان، رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان
بازدید مدیرعامل بانک ملت از ۲ شرکت داروسازی در استان خراسان رضوی
انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران
لیست شعب کشیک نوروز ٩٨ موسسه اعتباری ملل
۱۵۰ شعبه بانک تجارت میزبان مشتریان در تعطیلات نوروز
پیام نوروزی مدیرعامل بانک سپه
موزه بانک سپه در نوروز میزبان گردشگران
نسخه جدید ios همراه بانک ایران زمین
حمایت بانک ملی ایران از بازار کالای داخلی
خدمات رسانی شعب بیمه پارسیان در ایام نوروز
اعلام شعب فعال بانک سامان در ایام نوروز
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh