بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب خیابان مرجان، طالقانی شرقی و سعدی جنوبی

بانک و رسانه : حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه از شعب مرجان، طالقانی شرقی و سعدی جنوبی این بانک در تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی، و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیئت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند.

شعبه خیابان مرجان

سارا اسدیان رئیس شعبه خیابان مرجان با تشکر از حضور مدیرعامل و هیئت همراه، گزارشی از عملکرد شعبه را به مدیرعامل و هیأت همراه ارائه کرد.

همچنین امیرعباس اسمعیل گوهری رئیس شعبه طالقانی شرقی با ارائه گزارش عملکرد شعبه، از حضور مدیران ارشد بانک تشکر و عنوان کرد که این دیدارها می‌تواند مدیران را از نزدیک در جریان مسائل شعب قرار دهد.

بر اساس این گزارش حسین شهبازی رئیس شعبه سعدی جنوبی نیز با ارائه گزارشی به مدیرعامل و مدیران ارشد بانک، آنان را در جریان وضعیت و عملکرد شعبه قرارداد.

شعبه طالقانی شرقی

بر اساس این گزارش تهرانفر در این بازدیدها با اشاره به تغییرات اساسی در نحوه تبلیغات با توجه به بروز و ظهور تکنولوژی‌های نوین تأکید کرد: در گذشته‌ای نه‌چندان دور تبلیغات صرفاً در قالب آگهی‌های تجاری تعریف می‌شد؛ اما به‌ مرور زمان و بر اساس گسترش تکنولوژهای نوین، شیوه تبلیغات در تمامی بخش‌ها و از جمله صنعت بانکداری متفاوت و متنوع شده است. بنابراین با توجه به این مسئله و همچنین تغییر ذائقه و خواست مخاطبان شیوه‌های تبلیغات نیز متنوع و متکثر گردیده است.

وی همچنین افزود: تبلیغات در دنیای امروز باید خلاقانه، مبتکرانه و واقعی باشد تا مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند؛ در غیر این صورت تبلیغات کارکرد اصلی و واقعی خود یعنی اطلاع‌رسانی در خصوص محصولات و خدمات و در نهایت جذب مشتری را از دست خواهند داد.

شعبه سعدی جنوبی

تهرانفر با اشاره به انواع تبلیغات در بانک‌ها و به‌ویژه بانک‌های خصوصی در کشور خاطرنشان کرد: بانک‌های خصوصی بعد از شکل‌گیری بسیاری از شاخص‌ها و معیارهای بانکداری کشور از جمله مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع و همچنین تبلیغات را دچار تغییرات قابل‌ملاحظه‌ای کرده‌اند.

وی افزود: ویژگی مثبت تبلیغات در بانک‌های خصوصی تبلیغات و بازاریابی به‌صورت توامان بود که یکی از نقاط برجسته در این بخش محسوب می‌شود. این در حالی است که بانک‌های دولتی پیش از آن اعتقاد چندانی به این مسئله نداشتند و به‌تدریج بعد از گسترش تبلیغات بانک‌های خصوصی به این عرصه وارد شدند.

گفتنی است در پایان این بازدیدها، تهرانفر از زحمات و تلاش‌های کلیه کارکنان این شعب تقدیر کرد و عملکرد موفق بانک کارآفرین را نتیجه زحمات تمامی کارکنان صف و ستاد عنوان کرد.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۴/۲۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                   
آخرین اخبار
لزوم بازنگری در شرایط پرداخت تسهیلات در وضعیت کنونی اقتصاد کشور
صعود تیم کوهنوردی بیمه دانا به قله ۴۸۱۱ متری سبلان
برگزاری دوره‌های آموزش نت بانک شرکتی برای مدیران مالی شرکت‌ها
پایان مردادماه، آخرین مهلت شرکت در قرعه‌کشی حساب های پس انداز بانک ملی ایران
اکران همزمان فیلم های سی‌ودومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان در سرپل ذهاب
واریز سود عملکرد سال مالی ۹۷ بانک سینا
“وملل” به سود رسید
شانزدهمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد
احداث سي‌وسومين مدرسه “مهرنوين”
بانک رسالت هشت ساله شد
مأموریت بانک توسعه تعاون در طرح‌های توسعه‌ای حائز اهمیت است
اهدای ۶۲۰ جایزه به کاربران همراه بانک تجارت
جذب نمایندگی بیمه زندگی بیمه رازی
تسهیلات بانک گردشگری برای ساخت جدیدترین هتل تهران
برگزاری آزمون صدور، خسارت، بازدید، وام و الحاقیه‌های بیمه‌های زندگی در سرمد
ظرفیت خزانه سکه بانک سامان افزایش یافت
حمایت بانک ایران زمین از بهره برداری خط تولید جدید شرکت فولاد اکسین اهواز
حمایت بانک شهر از جشنواره فیلم‌ کودکان و نوجوانان بر محور مسئولیت اجتماعی
کمک ۳۱۳ هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران به رونق بخش های اقتصادی
بورس کالا ظرفیت معامله کلیه محصولات کشاورزی را داراست
ارائه کارت اعتباری معیشتی به رانندگان فعال حمل و نقل عمومی شهري
صدور نخستین بیمه‌نامه کوثر در دفتر پلیس+۱۰
عقد تفاهم نامه حمایت شرکت آسان پرداخت از فدراسیون دو ومیدانی برای چهارمین سال متوالی (۴ سال حمایت ۴ سال افتخار )
رشد ۳۲ درصدی پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن
همایش نمایندگان بیمه رازی برگزار شد
حمایت بانک سینا از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر
اعضای سامانیوم تسهیلات کارت اعتباری می‌گیرند
با «بله» در سواحل کیش قدم بزن!
تایید صلاحیت معاون مالی بیمه ‌کوثر
اظهار رضایت مدیرعامل ارتباطات سیار از عملکرد بانک ملت
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh