بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب خیابان مرجان، طالقانی شرقی و سعدی جنوبی

بانک و رسانه : حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه از شعب مرجان، طالقانی شرقی و سعدی جنوبی این بانک در تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی، و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیئت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند.

شعبه خیابان مرجان

سارا اسدیان رئیس شعبه خیابان مرجان با تشکر از حضور مدیرعامل و هیئت همراه، گزارشی از عملکرد شعبه را به مدیرعامل و هیأت همراه ارائه کرد.

همچنین امیرعباس اسمعیل گوهری رئیس شعبه طالقانی شرقی با ارائه گزارش عملکرد شعبه، از حضور مدیران ارشد بانک تشکر و عنوان کرد که این دیدارها می‌تواند مدیران را از نزدیک در جریان مسائل شعب قرار دهد.

بر اساس این گزارش حسین شهبازی رئیس شعبه سعدی جنوبی نیز با ارائه گزارشی به مدیرعامل و مدیران ارشد بانک، آنان را در جریان وضعیت و عملکرد شعبه قرارداد.

شعبه طالقانی شرقی

بر اساس این گزارش تهرانفر در این بازدیدها با اشاره به تغییرات اساسی در نحوه تبلیغات با توجه به بروز و ظهور تکنولوژی‌های نوین تأکید کرد: در گذشته‌ای نه‌چندان دور تبلیغات صرفاً در قالب آگهی‌های تجاری تعریف می‌شد؛ اما به‌ مرور زمان و بر اساس گسترش تکنولوژهای نوین، شیوه تبلیغات در تمامی بخش‌ها و از جمله صنعت بانکداری متفاوت و متنوع شده است. بنابراین با توجه به این مسئله و همچنین تغییر ذائقه و خواست مخاطبان شیوه‌های تبلیغات نیز متنوع و متکثر گردیده است.

وی همچنین افزود: تبلیغات در دنیای امروز باید خلاقانه، مبتکرانه و واقعی باشد تا مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند؛ در غیر این صورت تبلیغات کارکرد اصلی و واقعی خود یعنی اطلاع‌رسانی در خصوص محصولات و خدمات و در نهایت جذب مشتری را از دست خواهند داد.

شعبه سعدی جنوبی

تهرانفر با اشاره به انواع تبلیغات در بانک‌ها و به‌ویژه بانک‌های خصوصی در کشور خاطرنشان کرد: بانک‌های خصوصی بعد از شکل‌گیری بسیاری از شاخص‌ها و معیارهای بانکداری کشور از جمله مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع و همچنین تبلیغات را دچار تغییرات قابل‌ملاحظه‌ای کرده‌اند.

وی افزود: ویژگی مثبت تبلیغات در بانک‌های خصوصی تبلیغات و بازاریابی به‌صورت توامان بود که یکی از نقاط برجسته در این بخش محسوب می‌شود. این در حالی است که بانک‌های دولتی پیش از آن اعتقاد چندانی به این مسئله نداشتند و به‌تدریج بعد از گسترش تبلیغات بانک‌های خصوصی به این عرصه وارد شدند.

گفتنی است در پایان این بازدیدها، تهرانفر از زحمات و تلاش‌های کلیه کارکنان این شعب تقدیر کرد و عملکرد موفق بانک کارآفرین را نتیجه زحمات تمامی کارکنان صف و ستاد عنوان کرد.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۴/۲۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
مهمترین دغدغه بانک ها ارتقاء امنیت حسابهای مشتریان است
تقدیر رییس جمهور از اقدامات اثر بخش بانک سپه در پروژه ملی ادغام
استفاده از تمامی ظرفیت ها برای آشنایی مشتریان با نرم افزار “رمز نت”
نشان روابط عمومی برتر، بر سینه بیمه سرمد
روایت رسانه آمریکایی از ایران: زندگی عادی با وجود تحریم‌ها
بیمه رازی در جمع بیمه گران برتر فعال در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA)
هشدار بانک ملی ایران درباره پیامک های جعلی فعالسازی رمز یکبار مصرف
شعبه بيمه آسيا در ورامین افتتاح شد
از شنبه ۱۶ آذر جشنواره یلدای ایران زمین آغاز می شود
تقدیر از روابط عمومی بیمه آسیا
سرپرست معاونت فنی بیمه های اشخاص بیمه آرمان منصوب شد
مشتریان برای دریافت رمز پویا فریب سایت‌های جعلی را نخورند
ثبت تراز مثبت بیمه پارسیان در آبان
اعلام برندگان قرعه جشنواره صعود آزاد باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا
سود سهام شرکت «خط دریا بندر» در شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود
اسامی برندگان جشنواره «بله‌سورون» اعلام شد
تفاهم نامه همکاری بانک ایران زمین و اتحادیه بارفروشان تهران
پیام تبریک مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت ۱۳ آذر روز بیمه
مرکز ملی ریسک در کشور راه اندازی می شود
فروش ۱۸.۰۰۰ میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده در بانک ملت
بانک سینا باید در خدمت گروه بنیاد جهت کمک به محرومین باشد
مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به‌عنوان خیر نمونه کشوری انتخاب شد
افزايش صدور ضمانتنامه ريالي در بانك صنعت و معدن
به خانواده نیم میلیون نفری «۶۰» بپیوندید
ارتقاء تجربه مشتری از طریق باشگاه مشتریان ایران زمین
تجلیل از مدیرعامل بانک ملت به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور
پیام دکتر کاردگر به مناسبت ۱۳ آذر
رتبه نخست بیمه پارسیان در ظرفیت مجاز قبولی اتکائی
پرداخت بالغ بر ۶۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات عقود اسلامی در بانک ملی ایران
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh