بازگشت سرویس های بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل به شرایط عادی

بانک و رسانه: در راستای اطلاعیه معاونت فناوری های بانک ‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران سرویس های بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل به شرایط عادی قبل از شیوع بیماری کرونا بازگشت.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل با توجه به همکاری مردم عزیز در خصوص رعایت موارد بهداشتی و تلاش کادر در مانی در مهار ویروس منحوس کرونا سرویس های بانکداری الکترونیک موسسه به شرایط عادی تغییر یافت. بر این اساس مشتریان محترم موسسه از روز اول خرداد ماه می توانند از خدمات مشروحه با شرایط اعلامی استفاده نمایند:

کاهش سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه های اینترنتی، خودپردازها نقد و غیر نقد حداکثر به مبلغ ۳۰ میلیون ریال
کاهش سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق «پرداخت سازهای مجاز» به مبلغ ۱۰ میلیون ریال
کاهش سقف برداشت نقدی از خودپردازها (شتابی و داخلی) به مبلغ دو میلیون ریال

همچنین تمدید کارت های بانکی پس از احراز هویت حضوری مشتریان در شعب انجام می گیرد.
به مشتریان محترم پیشنهاد می گردد تا کنترل کامل بیماری کرونا فعالیت های بانکی خود را از طریق در گاههای الکترونیکی موسسه مانند اینترنت بانک و همراه بانک انجام دهند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۹/۰۳/۰۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


آخرین اخبار
کفایت سرمایه بانک پارسیان از استاندارهای بال هم فراتر می‌رود
رویدادهای چند روز آتی در حوزه اقتصادی و بانکی کشور از زبان رئیس کل بانک مرکزی
بازگشت میزان تراکنش‌های بانک آینده به شرایط عادی
استقرار ارزیابان خسارت سیار ” آسیا “در تعطیلات
پروژه‌های داخلی و خارجی بانک توسعه صادرات
استقرار واحدهای خسارت سیار بیمه آرمان در ایام عیدفطر
عملیاتی شدن ساتناو پایا در بانک مهر اقتصاد
با «بام» همیشه شارژ باشید
بازگشت سقف تراکنش‌های بانک ایران زمین به حالت عادی
بانک سامان املاک مازاد خود را به فروش می‌رساند
بازگشت سرویس های بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل به شرایط عادی
اهداي تجهيزات رايانه‌اي به مدارس مناطق کمتر برخوردار کشور
امکان خرید طرح ویژه دُرّین در سامانه فروش آنلاین الکتروبیمه نوین
قدردانی رییس مجلس شورای اسلامی از مدیرعامل بانک ملت
خرید اعتباری از فروشگاه‌های ایران‌مال با طرح «آینده‌داران» بانک آینده
بانک صادرات ایران تسهيلات مناسبي برای حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا تخصیص داده است
آموزش مجازی در صنعت بیمه تقویت خواهد شد
مشارکت کارکنان اداره امور شعب استان گیلان درپویش کمک مومنانه
تامین مالی ۲هزار میلیاردی بانک سامان برای حمایت از تولید ملی
دریافت رمز پویا از طریق”پیشخوان مجازی” و “کیلید” بانک آینده
ثبت نام سجام، احراز هویت و دریافت کد بورسی در شعب بانک گردشگری امکانپذیر شد
بسیج همگانی بیمه ‌کوثر برای جلب رضایت مشتریان
پاسخ به برخی سوالات درباره ETF
بیمه آرمان میزبان کمیسیون فنی سندیکای بیمه گران
برگزاری قرعه کشی «جشنواره ۱۳۹۹» باشگاه مشتریان بانک سپه
بیمه‌نامه‌های شخص ثالث از خرداد ماه سال جاری الکترونیکی و بدون نسخه فیزیکی صادر می‌شود
واگذاری بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از اموال و سهام مازاد بانک ملی ایران در سال ۹۸
در روزهای کرونایی، بدون کارت بانکی خريد کنيد
اعضای هیئت عامل بانک دی منصوب شدند
بیمه آسیا۱۰۰۰ بسته افطاری بین نیازمندان توزیع کرد
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh