بانکداری الکترونیک را فراموش نکنید!

بانک و رسانه: با توجه به نگرانی ها در ارتباط با کاهش حساسیت ها به فاصله گذاری های اجتماعی و رشد آمارهای روزانه شیوع کرونا در کشور، ضروری است هموطنان گرامی و مشتریان گرانقدر بانک ملی ایران نسبت به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، کمپین های متعددی برای پیشگیری و مقابله با شیوع این ویروس در کشور تشکیل شده که کمپین به شعب بانک ها نرویم نیز یکی از آنهاست و خوشبختانه با همراهی بسیاری از مشتریان و هموطنان فهیم و گرامی همراه شده است.

این بانك با ارتقاي زيرساخت هاي بانكداري الكترونيك خود در روزهای شيوع كرونا، شرايط انجام امور بانكي براي مشتريان را از به صورت غيرحضوري فراهم كرده است.

شما می توانید با بهره مندی از سامانه بام و اپلیکیشن بله بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار خود داشته باشید. دستگاه های خودگردان، اپلیکیشن ۶۰، نشان پرداخت و دستگاه های VTM نیز دیگر امکان خدمات بانک ملی ایران برای بی نیازی مشتریان از مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند.

در ادامه به برخی از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران برای بهره مندی مشتریان عزیز اشاره شده است:

خدمت

کاربرد

بام

دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا»، «بام» سازمانی، پرداخت اقساط، قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی، پرداخت قبوض و…

همراه بام (بام به روز رسانی شده)

انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و…

بله

کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت تسهیلات، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، امور خیریه و…

نشان پرداخت

پرداخت پول از طریق QR CODE (جایگزین کارت بانکی)

اپلیکیشن ۶۰

ارائه رمز یکبار مصرف اول و دوم، امکان سفارش و آماده سازی کارت هدیه، کارت به کارت، اعلام مانده کارت سکه، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بلیت اتوبوس های بین شهری و هواپیما و…

نوشته شده در تاریخ : ۹۹/۰۴/۰۸
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


آخرین اخبار
هدف بانک سینا ارائه خدمات کیفی مطابق با استانداردهای حقوق مشتری است
قدردانی استاندار کردستان از عملکرد بانک کشاورزی
راه اندازی سامانه نوین بانکداری متمرکز بانک سپه از بیستم تیر
راه اندازی نسخه همراه بانک پارسیان برای گوشی های قدیمی
توفیق عملکردی بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتالی
تقدیر استاندار سیستان و بلوچستان از بانک مهر ایران
دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده بانک پاسارگاد
برگزاری سمینار آموزشی تحول دیجیتال ویژه مدیران بانک سینا
انتشار شماره جدید نشریه عصردانایی
تست کرونا برای تمام کارکنان گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری انجام شد
برگزاری دوره آموزش مجازی فنی و بازاریابی در بیمه آرمان
«سککوک» تحولی شگرف در بخش اعتباری سیستم بانکداری کشور ایجاد می کند
ساختمان جدید شعبه بلوار سجاد بانک کارآفرین در شهر مشهد افتتاح شد
جای خالی بازار آتی سکه برای جذب نقدینگی سرگردان
انتصاب جدید در بانک آینده
جایزه مسئولیت اجتماعی به بیمه کوثر اهدا شد
بانک توسعه صادرات ۲۹ ساله شد
بیمه آسیا: ارائه خدمات بیمه ای صرفا با رعایت پروتکل های بهداشتی
شمارش معکوس قرعه کشی مسابقه «رو به حرم» بانک ملی ایران
پرداخت ۹۰۰هزار فقره تسهیلات در دوران کرونا
بیمه “ما” ۱۰ساله شد
امکانات متنوع بانکی همراه بانک موسسه اعتباری ملل
بانک ملت می تواند به معتبرترین برند بانکداری الکترونیک در کشور تبدیل شود
برگزاری اختتامیه جشنواره فروش بیمه های زندگی بیمه رازی
بیانیه رسمی بانک ملی ایران درباره برخی فضاسازی های تخریبی علیه این بانک
بازدهی ٣٦٦ درصدی «وبصادر» در ٦٤ روز کاری بورس در سال ٩٩
اعلام برندگان “جشنواره همراه شهر” بانک شهر
اولین جلسه پایش عملکرد فصلی واحدهای ستادی بانک کارآفرین برگزار شد
لزوم تخصیص بهینه منابع در جهت سودآوری و تامین رضایت مشتریان
اعلام ساعات کاری شعب و ادارات مرکزی بانک آینده از ۱۵ تیرماه سال ۱۳۹۹
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh