بانک آفیسر، موجب افزایش رضایت مشتریان می شود

بانک و رسانه : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم افزایش میزان کارایی و سودآوری واحدهای بانک گفت: میزان سود و زیان باید در واحدهای بانک به طور روزانه کنترل شود و هر یک از کارکنان باید به نوعی خود را در این امر مهم سهیم بدانند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی امروز در بازدید از اداره امور شعب استان البرز بر اهمیت توجه کارکنان به معرفی نوآوری ها و خدمات جدید بانک به مشتریان نیز تاکید و تصریح کرد: باید توجه ویژه ای به خدمت بانک آفیسر صورت گیرد چرا که این خدمت وجه تمایز بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور محسوب و باعث وفادارسازی مشتریان بانک می شود.

کریمی با تاکید بر معرفی خدمات نوین از سوی بدنه بانک به مشتریان ادامه داد: اکنون نظام بانکی دنیا به سمت ارایه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب پیش می رود و اکنون این شیوه خدمت رسانی در بانک ملی ایران نیز عملیاتی شده است.

وی با تاکید بر اینکه «بانک آفیسر» رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند، ادامه داد: این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان شود.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین بر آموزش مدیران فعال و با انگیزه در بانک ملی ایران تاکید و بیان کرد: باید مدیران واحدها از انگیزه بالا برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و درک نیازهای جامعه برخوردار باشند چون مسئولیت و سطح انتظارات از بانک ملی ایران در جامعه بالاست.

وی همچنین بر لزوم ادغام واحدها و شعب پرهزینه بانک با هم تاکید و عنوان کرد: واحدهای پرهزینه باید با هم ادغام شوند تا هزینه های بانک کاهش یابد.

در ادامه کریمی از واحدهای بانک بازدید و گزارشی از آخرین عملکرد شعب دریافت کرد.

نوشته شده در تاریخ : ۹۶/۱۱/۰۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *



                             
آخرین اخبار
مجلس از ابزارهای مالی بورس کالا حمایت می کند
تعمیق روابط بانک قرض الحسنه مهر ایران با کمیته امداد امام خمیني (ره)
معرفی برندگان قرعه‌کشی جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین
قدردانی معاون رئیس جمهور از بانک قرض الحسنه مهر ایران
اهدای جوایز برندگان جشنواره کارتخوان‌های سامان
جشنواره ای از برترین ها در کارنامه بانک صادرات فارس
ساخت بزرگ ترین مجتمع تجاری، فرهنگی،تفریحی رشت با سرمایه گذاری بانک دی
بهره برداری از بزرگ ترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه با تامین مالی بانک ملت
بخشودگی جرائم بیمه ای برای عبور از بحران اقتصادی کارگاه ها بسیار کمک کننده است
خودکفایی ۱۷۵ هزار خانوار کمیته امداد با تسهیلات بانک ملی ایران
آغاز جشنواره همگامان سپه ۲ ویژه پذیرندگان پایانه های فروش بانک سپه
جایگاه برتر بانک ملی ایران در گزارش فروردین ماه شاپرک
افتتاح نهمین و دهمین مدرسه «امید آینده» با حمایت بانک آینده
تحقق سود ۱۹۳ ریالی هر سهم بیمه آسیا
از طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان توسط تامین اجتماعی به شدت استقبال می کنیم
استفاده از بن کارت های نمایشگاه کتاب پایتخت در نمایشگاه قرآن
تامین مالی صنایع غذایی نوآفرین توسط بانک صنعت و معدن
ارتباط مستقیم تلفنی با مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر
در حمایت از تولیدات داخلی، شورای عالی بیمه آیین نامه قرارداد گروهی بیمه اعتبار داخلی را بازنگری کرد
تصویب بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در بانک سینا برای طرح اشتغالزایی روستایی
باید باور کنیم بازیگران در عرصه بانکداری دیجیتال تغییر کرده اند
نشست مدیران عامل بانک ملت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران
اعطایی نشان عالی روابط عمومی به مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک سپه
تحکیم همکاری های بانک تجارت و شرکت ملی نفت
مراسم کلنگ زنی ساخت دومین مدرسه شهدای بیمه آسیا
بانک گردشگری، میزبان مدیران روابط عمومی نظام بانکی شد
ارائه خدمات ویژه به مشتریان از اولویت های بانک است
قرارداد آتی زعفران در بورس کالای ایران راه اندازی می شود
مشارکت بانک پارسیان در پارس فولاد سبزوار موفقیت این طرح را تضمین می کند
برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در بانک مهر اقتصاد
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh