«بانک آفیسر» مسیر ارتقای رضایتمندی مشتریان در بانک ملّی ایران

بانک و رسانه : بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمات مطلوب تر طی یک سال اخیر، محصول منحصر به فرد بانک آفیسر را در حوزه بازارداری و ارتباط با مشتریان عملیاتی کرد تا مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت نگه دارد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در حال حاضر نظام بانکی دنیا به سمت ارایه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب پیش می رود و اکنون این شیوه خدمت رسانی در بانک ملی ایران نیز عملیاتی شده است.

بانک آفیسر خدمتی است که بر اساس آن در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند.

این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.

این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.

بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.

اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.

در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.

بانک آفیسر یکی از بدیع ترین طرح های سیستم بانکی کشور است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.

این طرح دقیقا در راستای تکریم و افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکه های اجتماعی داخلی اقدام می کند و گامی تازه و جدی است برای این که نام بانک ملی ایران را در نظام بانکی کشور همچنان پیشرو و سربلند نگه دارد.

البته بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزش افزوده بانک ملی ایران است و از دیگر محصولات موفق در این زمینه می توان به سامانه بام و پیام رسان بله نیز اشاره کرد که امور بانکی و مالی مشتریان را تسهیل می کنند.

همچنین کاهش مطالبات معوق، افزایش تسهیلات خرد و کلان پرداخت شده و افزایش حجم سپرده گذاری ها در بانک طی یک سال گذشته نشان از موفقیت بانک ملی ایران در جلب رضایت مردم دارد که درواقع خدماتی مانند سامانه بام، بانک آفیسر و پیام رسان بله نیز می توانند این میزان رضایتمندی را افزایش دهند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۵/۱۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
آمادگی شعب ارزی بانک ها و صرافی ها جهت خرید ارز
ایجاد اشتغال برای ۱۵۰۰ نفر با تسهیلات بانک صنعت و معدن
بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از برخی شعب اصفهان
حمایت از توسعه، ایجاد و حفظ اشتغال در دستور کار بانک توسعه تعاون
شبکه فروش، رمز موفقیت شرکت های بیمه
بیمه سامان اساسنامه خود را به روز کرد
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم فروش املاک مازاد
بانک صادرات ایران ٨٦ هزار نفر را روانه خانه‌بخت کرد
تغییر سقف برداشت کارتی در درگاه‌های الکترونیک بانک سپه
واحد بانکداری شرکتی بانک گردشگری افتتاح شد
جبران زیان ۱۶۵ زلزله‌زده گیلانغرب و قصر شیرین با حضور مدیرعامل بیمه ایران
اعلام برندگان مسابقه عکاسی محرم ایران زمین
استوارتر از پیش در بیست و ششمین سال فعالیت بانک مهر اقتصاد
اصلاح آیین‌نامه‌های شورای عالی بیمه در دستور کار است
اجرای طرح تسهیلاتی عقیق بانک انصار با سقف ۱۰میلیارد ریال
نقش آفرینی موزه بانک ملّی ایران در استراتژی های فرهنگی کشور
اعداد از ترکیب مطلوب پرتفوی «بیمه ما» سخن می گویند
مقاله برتر بیمه آسیا در همایش ملی بیمه و توسعه
بانک صادرات ایران ١٢٠ هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرد
راه اندازی پورتال سهامداران حقیقی بانک ایران زمین
بانک کارآفرین ۱۹ ساله شد
تثبیت اعتبار بانک شهر با عملکرد موفق در حوزه های اجتماعی
همراه بانک تجارت ؛ اپلیکیشنی برای همه کارت ها
ارتقاء سود آوری از برنامه های راهبردی بانک است
افتتاح تعدادی از طرحهای اشتغالزایی روستایی مورد حمایت بانک سینا
تثبیت رتبه های برتر بانک ملی ایران در گزارش مهرماه شاپرک
تقویت همکاری های بانک ملت و صندوق بازنشستگی کارکنان سازمان صدا و سیما
فرماندهی انتظامی به بانکداری اجتماعی پیوست
تایید عضویت داریوش محمدی در هیات مدیره بیمه میهن
پرداخت مطالبات سپرده گذاران گلیم و گبه کرمانشاهان توسط موسسه ملل
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh