«بانک آفیسر» مسیر ارتقای رضایتمندی مشتریان در بانک ملّی ایران

بانک و رسانه : بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمات مطلوب تر طی یک سال اخیر، محصول منحصر به فرد بانک آفیسر را در حوزه بازارداری و ارتباط با مشتریان عملیاتی کرد تا مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت نگه دارد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در حال حاضر نظام بانکی دنیا به سمت ارایه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب پیش می رود و اکنون این شیوه خدمت رسانی در بانک ملی ایران نیز عملیاتی شده است.

بانک آفیسر خدمتی است که بر اساس آن در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند.

این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.

این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.

بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.

اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.

در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.

بانک آفیسر یکی از بدیع ترین طرح های سیستم بانکی کشور است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.

این طرح دقیقا در راستای تکریم و افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکه های اجتماعی داخلی اقدام می کند و گامی تازه و جدی است برای این که نام بانک ملی ایران را در نظام بانکی کشور همچنان پیشرو و سربلند نگه دارد.

البته بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزش افزوده بانک ملی ایران است و از دیگر محصولات موفق در این زمینه می توان به سامانه بام و پیام رسان بله نیز اشاره کرد که امور بانکی و مالی مشتریان را تسهیل می کنند.

همچنین کاهش مطالبات معوق، افزایش تسهیلات خرد و کلان پرداخت شده و افزایش حجم سپرده گذاری ها در بانک طی یک سال گذشته نشان از موفقیت بانک ملی ایران در جلب رضایت مردم دارد که درواقع خدماتی مانند سامانه بام، بانک آفیسر و پیام رسان بله نیز می توانند این میزان رضایتمندی را افزایش دهند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۵/۱۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                   
آخرین اخبار
کارگزاری بانک صادرات ایران بیش از شش هزار نفر را به جمع فعالان بازار سرمایه اضافه کرد
افزایش سهم بازار بانک ایران زمین با همراهی کارکنان و اجرای بانکداری دیجیتال
راهکار پیشنهادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات برای کاهش تعداد شعب بانکها
روز فرصت تا پایان سومین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا
هم‌افزایی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک به نيازمندان
انتصابات جدید در بانک ملی ایران
هدایت شبکه شعب بانک توسعه تعاون بر اساس کارآمدی
افزایش ۸۹ میلیارد تومانی درآمدهای گروه مالی سپهر صادرات
استقبال چشمگير از “طرح‌ صبا” بانک اقتصادنوين
مشتریان برتر بانک سامان از خدمات دفاتر کار بین‌المللی بهره‌مند می‌شوند
جلوگیری از پرداخت خسارت جعلی توسط بیمه آسیا
۴۲۶ شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان
حضور مدیرعامل بانک ملت در مراسم یوم العباس زنجان
اختلال موقت در سرویس همراه بانک، بانک ایران زمین
فقط ۷ روز تا پایان پنجمین دوره جشنواره قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده
معامله بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال محصول در بورس کالای ایران
برگزاری چهارمین گردهمایی سراسری روسای شعب ۳ استان بانک ایران زمین
بیمه “ما”؛ پایدار در مدار رشد و توسعه
آغاز طرح جذب خودپردازهای شخصی در بانک دی
نسخه وب همراه بانک پارسیان راه اندازی شد
حمایت های بی دریغ بانک ملی ایران از خودکفایی و افزایش اشتغال در کشور
صندوق‌های سپهر ١٣ هزار میلیارد تومانی می‌شوند
آغاز فاز جدید همکاری های بانک ملت و صندوق نوآوری و شکوفایی
رشد ۱۰۰۹ درصدی در میزان گشایش اعتبار اسنادی داخلی بانک پاسارگاد
فروش ویژه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه نوین
خدمات ارزی بانک شهر به واحدهای تولیدی و بازرگانی
اعطای جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام به مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران
پایان شهریورماه آخرین فرصت برای بهره مندی از جوایز طرح همراز بانک سینا
مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد به اتمام رسید
لزوم فرهنگ‌سازی مناسب در امر قرض الحسنه
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh