«بانک آفیسر» مسیر ارتقای رضایتمندی مشتریان در بانک ملّی ایران

بانک و رسانه : بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمات مطلوب تر طی یک سال اخیر، محصول منحصر به فرد بانک آفیسر را در حوزه بازارداری و ارتباط با مشتریان عملیاتی کرد تا مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت نگه دارد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در حال حاضر نظام بانکی دنیا به سمت ارایه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب پیش می رود و اکنون این شیوه خدمت رسانی در بانک ملی ایران نیز عملیاتی شده است.

بانک آفیسر خدمتی است که بر اساس آن در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند.

این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.

این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.

بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.

اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.

در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.

بانک آفیسر یکی از بدیع ترین طرح های سیستم بانکی کشور است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.

این طرح دقیقا در راستای تکریم و افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکه های اجتماعی داخلی اقدام می کند و گامی تازه و جدی است برای این که نام بانک ملی ایران را در نظام بانکی کشور همچنان پیشرو و سربلند نگه دارد.

البته بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزش افزوده بانک ملی ایران است و از دیگر محصولات موفق در این زمینه می توان به سامانه بام و پیام رسان بله نیز اشاره کرد که امور بانکی و مالی مشتریان را تسهیل می کنند.

همچنین کاهش مطالبات معوق، افزایش تسهیلات خرد و کلان پرداخت شده و افزایش حجم سپرده گذاری ها در بانک طی یک سال گذشته نشان از موفقیت بانک ملی ایران در جلب رضایت مردم دارد که درواقع خدماتی مانند سامانه بام، بانک آفیسر و پیام رسان بله نیز می توانند این میزان رضایتمندی را افزایش دهند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۵/۱۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
تقدير رییس ستاد اجرایی فرمان امام از بانك پارسيان در پشتيباني مالي برتر طرح هاي اشتغال زاي بركت
پایتخت انرژی، مقصد بیست‌ویکمین سفر استانی مدیرعامل بیمه کوثر
گروه مالی ملت شریک تجاری سرمایه گذاری و توسعه کیش شد
طرح مهر دانا موجب تقویت شاخص‌های اقتصادی کشور می‌شود
خط مشی ها و اولویت های نظام بانکی در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران
افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس مشارکت بانک تجارت
امهال سه ساله بدهی ۷۷ هزار کشاورز توسط بانک کشاورزی
کلنگ زنی دو مدرسه با مشارکت بانک ملی ایران در آذربایجان شرقی
مزایده تمام سهام بانک سپه در شرکت امید
برگزاری مجمع گروه مالی بانک توسعه تعاون
«ملی شو ۲»، محل عرضه تازه ترین دستاوردهای نوین بانک ملی ایران
تقدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمیني (ره) از بانک قرض الحسنه مهر ايران
موسسه کوثر حاصل تفکر پيشکسوتان نظام بانکي و نخبگان جوان است
سرمایه گذاری بانک ملی ایران در صنعت آذربایجان شرقی
بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران از روابط عمومی بانک پارسیان
بانک صادرات ایران همچنان در کنار مردم سرپل ذهاب خواهد ایستاد
نرخ حق الوکاله بانک سپه برای سال ۱۳۹۸ سه درصد تعیین شد
تامین مالی پروژه با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و بانک ملت
تفاهم نامه بیمه آسیا و خانه صنعت،معدن و تجارت
اعلام روزها و ساعات کاری شعب کشیک بانک آینده
منابع انسانی مهمترین عامل کسب برترینسبت به رقبا است
با بانک ملی ایران در ارتباط باشید
اقتصاد مقاومتی با مقاوم سازی راهبردی ساختارها و نهادهای جامعه و توانمندسازی مسئولین و مردم میسر می شود
تجارت مشتریان، اتاق فکر مشتریان بانک تجارت
پرداخت ۴۸ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری توسط بانک ملی ایران
برگزاری گردهمایی سراسری مسئولین شعب مشهد و دوایر ستادی بانک ایران زمین
رمز یکبار مصرف از اول سال آینده در بانک‌ صادرات ایران عملیاتی خواهد شد
تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان البرز با حضور مدیران بانک ایران زمین
عملکرد قابل قبول بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی
۱۷۰ درصد رشد تسهیلات بانک توسعه صادرات اصفهان برای حمایت از صادرات
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh