«بانک آفیسر» مسیر ارتقای رضایتمندی مشتریان در بانک ملّی ایران

بانک و رسانه : بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمات مطلوب تر طی یک سال اخیر، محصول منحصر به فرد بانک آفیسر را در حوزه بازارداری و ارتباط با مشتریان عملیاتی کرد تا مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت نگه دارد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در حال حاضر نظام بانکی دنیا به سمت ارایه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب پیش می رود و اکنون این شیوه خدمت رسانی در بانک ملی ایران نیز عملیاتی شده است.

بانک آفیسر خدمتی است که بر اساس آن در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند.

این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.

این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.

بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.

اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.

در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.

بانک آفیسر یکی از بدیع ترین طرح های سیستم بانکی کشور است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.

این طرح دقیقا در راستای تکریم و افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکه های اجتماعی داخلی اقدام می کند و گامی تازه و جدی است برای این که نام بانک ملی ایران را در نظام بانکی کشور همچنان پیشرو و سربلند نگه دارد.

البته بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزش افزوده بانک ملی ایران است و از دیگر محصولات موفق در این زمینه می توان به سامانه بام و پیام رسان بله نیز اشاره کرد که امور بانکی و مالی مشتریان را تسهیل می کنند.

همچنین کاهش مطالبات معوق، افزایش تسهیلات خرد و کلان پرداخت شده و افزایش حجم سپرده گذاری ها در بانک طی یک سال گذشته نشان از موفقیت بانک ملی ایران در جلب رضایت مردم دارد که درواقع خدماتی مانند سامانه بام، بانک آفیسر و پیام رسان بله نیز می توانند این میزان رضایتمندی را افزایش دهند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۵/۱۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
مقابله بورسی بیمه رازی با ویروس کرونا
آمادگی واحدهای بانک ملی ایران در خارج از کشور برای دریافت و انتقال کمک های مالی خیرین برای مقابله با ویروس کرونا
بیمه گذاران شخص ثالث نگران دریافت نکردن کد یکتا نباشند
خرید آرمانی مشتریان گردشگری
حمایت بانک سامان و بیمه سامان از طرح ملی درمان بیماران کرونایی با پلاسما
نحوه‌ فعالیت شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در هفته سوم فروردین
افزایش سرمایه ۸۳درصدی بیمه کوثر از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
جزئیات اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا
اهدای اقلام بهداشتی مقابله با کرونا توسط بانک ملی ایران
اقدامات بورس کالا در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا
مساعدت بانک سینا به تسهیلات گیرندگان و وام گیرندگان
​سهامداران «کوشاپیشه» سود سهام خود را در شعب بانک صادرات ایران دریافت کنند
استقبال گسترده از سامانه احراز هویت سجام در شعب بانک شهر
نیازی به حضور فیزیکی شبکه فروش صنعت بیمه در دفاتر نیست
کمک های بیمه آسیا به مناطق سیل زده استان کرمان ارسال شد
بانکداری دیجیتال داشتیم، نیاز به مراجعه به شعب وجود نداشت
افزایش ۴۰۰ میلیارد ریالی سرمایه بانک توسعه صادرات
اولویت نخست این بانک در سال جهش تولید، تامین مالی واحدهای تولیدی است
بيمه آسيا توز يع ١٠ هزار دست لباس ايزوله به ارزش چهار ميليارد ريال را در سراسر كشور اغاز كرد
حمایت بانک ملی ایران از جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی
برگزاری جشنواره” همراه شهر” با ۶ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی
تقدیر مدیرعامل بانک مهر اقتصاد از کادر درمانی
بانک آینده ایران مال خود را به مرکز مدرن درمانی کرونائی تبدیل کرد
بسیج همه ظرفیت‌های فنی، مالی و عملیاتی بیمه ایران در حمایت از جهش تولید در کشور
بیمه پارسیان کانالهای خدمت رسانی در نوروز را اعلام کرد
کوثر همواره در مسیر خدمت‌رسانی
بیمه آرمان افزایش سرمایه می دهد
با یک تیر دو نشان بزنید
آمادگي صنعت بیمه در حمایت از “جهش تولید”
پیام مدیرعامل بانک ایران زمین به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۹
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh