«بانک آفیسر» مسیر ارتقای رضایتمندی مشتریان در بانک ملّی ایران

بانک و رسانه : بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمات مطلوب تر طی یک سال اخیر، محصول منحصر به فرد بانک آفیسر را در حوزه بازارداری و ارتباط با مشتریان عملیاتی کرد تا مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت نگه دارد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در حال حاضر نظام بانکی دنیا به سمت ارایه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب پیش می رود و اکنون این شیوه خدمت رسانی در بانک ملی ایران نیز عملیاتی شده است.

بانک آفیسر خدمتی است که بر اساس آن در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند.

این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.

این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.

بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.

اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.

در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.

بانک آفیسر یکی از بدیع ترین طرح های سیستم بانکی کشور است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.

این طرح دقیقا در راستای تکریم و افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکه های اجتماعی داخلی اقدام می کند و گامی تازه و جدی است برای این که نام بانک ملی ایران را در نظام بانکی کشور همچنان پیشرو و سربلند نگه دارد.

البته بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزش افزوده بانک ملی ایران است و از دیگر محصولات موفق در این زمینه می توان به سامانه بام و پیام رسان بله نیز اشاره کرد که امور بانکی و مالی مشتریان را تسهیل می کنند.

همچنین کاهش مطالبات معوق، افزایش تسهیلات خرد و کلان پرداخت شده و افزایش حجم سپرده گذاری ها در بانک طی یک سال گذشته نشان از موفقیت بانک ملی ایران در جلب رضایت مردم دارد که درواقع خدماتی مانند سامانه بام، بانک آفیسر و پیام رسان بله نیز می توانند این میزان رضایتمندی را افزایش دهند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۵/۱۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                     
آخرین اخبار
رشد سهم تعاونی های حوزه پتروشیمی در معاملات بورس کالا
راهکارهای توسعه سودآوری بانک ملی ایران در بازار بانکی بررسی شد
حضور گروه مالی سامان در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش
۶۴ درصد زندانیان آزاد شده توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران سرپرست خانواده هستند
در بيست و ششمين شماره ماهنامه شميم کوثر بررسي شد
حضور بيمه آسيا در نمایشگاه بین المللی بورس،بانک ،بیمه و خصوصی سازی
حضور فعال بیمه تجارت نو در نمایشگاه بورس،بانک و بیمه
تجلیل وزارت کار از روسای ادارات شعب بانک توسعه تعاون
تحریم‌ آمریکا تاثیری در فعالیت‌های بانک پارسیان ندارد
پیروزی های قاطع بانک ملت در مسابقات فوتسال جام ولایت
تقدیر از همیاری بانك مركزی و شبكه بانكی با روشندلان
بانک صادرات ایران با «سپهر دانش» بانکداری را به مدارس برد
برگزاری گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد بانک ایران زمین
نگران رسید کاغذی تراکنش های بانک ملّی ایران نباشید
خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد
حسین حسینی در حکمی به عنوان قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا منصوب شد
گزارش برنامه های بانک تجارت در روز جهانی غذا
اعلام برندگان جشنواره های باشگاه مشتریان بانک سپه
پخش زنده مراسم قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه بانک‌انصار ازصفحه رسمی اینستاگرام
همراهی همه جانبه بانک ملت با زائران راهپیمایی اربعین حسینی
اسپانسری بانک بزرگ بورسی در فیلم جدید پرویز پرستویی
بیمه سامان کودکان را با مفهوم بیمه آشنا می‌کند
​تقدیرانجمن نابینایان کشور از مدیرعامل بانک صادرات ایران
بانک پارسیان بانک پیشرو در حوزه دانش بنیان است
فروش یونیت صندوق در شعبه تمام دیجیتال بانک ایران‌زمین
حمایت گسترده بانک شهر از ایده‌های برتر و تعامل با دانشگاه‌های سراسر کشور
ارتباط مستقیم تلفنی با معاون مالی و اقتصادی بانک شهر
عملکرد شرکت های خصوصی بیمه ای قابل تحسین است
فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین
اجرای طرح مهر زرین در بانک قرض الحسنه مهر ایران با پرداخت تسهیلات۴۰۰ ميليون ريالی
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh