«بانک آفیسر» مسیر ارتقای رضایتمندی مشتریان در بانک ملّی ایران

بانک و رسانه : بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمات مطلوب تر طی یک سال اخیر، محصول منحصر به فرد بانک آفیسر را در حوزه بازارداری و ارتباط با مشتریان عملیاتی کرد تا مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت نگه دارد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در حال حاضر نظام بانکی دنیا به سمت ارایه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب پیش می رود و اکنون این شیوه خدمت رسانی در بانک ملی ایران نیز عملیاتی شده است.

بانک آفیسر خدمتی است که بر اساس آن در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند.

این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.

این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.

بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.

اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.

در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.

بانک آفیسر یکی از بدیع ترین طرح های سیستم بانکی کشور است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.

این طرح دقیقا در راستای تکریم و افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکه های اجتماعی داخلی اقدام می کند و گامی تازه و جدی است برای این که نام بانک ملی ایران را در نظام بانکی کشور همچنان پیشرو و سربلند نگه دارد.

البته بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزش افزوده بانک ملی ایران است و از دیگر محصولات موفق در این زمینه می توان به سامانه بام و پیام رسان بله نیز اشاره کرد که امور بانکی و مالی مشتریان را تسهیل می کنند.

همچنین کاهش مطالبات معوق، افزایش تسهیلات خرد و کلان پرداخت شده و افزایش حجم سپرده گذاری ها در بانک طی یک سال گذشته نشان از موفقیت بانک ملی ایران در جلب رضایت مردم دارد که درواقع خدماتی مانند سامانه بام، بانک آفیسر و پیام رسان بله نیز می توانند این میزان رضایتمندی را افزایش دهند. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۵/۱۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


آخرین اخبار
تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر ارتباط مستمر مدیران با همکاران
بازدید قائم مقام بیمه دانا و هیات همراه از شعبه مسجد کبود تبریز
مراسم معارفه دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی برگزار شد
دریافت تندیس و لوح تقدیر توسط شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان
برندگان پاییز وین کارت مشخص شدند
مشارکت مدیران و کارکنان بیمه کوثر در پویش نذر فاطمیه
آغاز جشنواره پذیرندگان پایانه های فروش بانک ایران زمین
بیمه آسیا طرح بخشودگی صددرصدی جرائم بیمه شخص ثالث را اجرا می کند
پیام تسلیت مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
افتتاح حساب غیرحضوری در بانک صادرات
قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از مدیرعامل بانک ملت
استفاده از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از کسب و کارهای تولیدی
امضای تفاهم نامه بین بانک پارسیان، کمیه امداد امام خمینی(ره) و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان۳۰۰۰۰ فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت خواهد شد
محمد برهانی:نجات تولید و کارگر راهکار دارد
مشتریان بانک گردشگری برای فرایند ثبت و انتقال چک از سامانه “پیچک” استفاده کنند
قرعه کشی ۲۰۰ جایزه ۵۰ میلیون ریالی در مراحل چهارم و پنجم جشنواره همراه بانک ملت
برگزاری کمیته تخلفات نمایندگان بیمه آرمان
حمایت بانک ملی ایران از دانش آموزان مناطق کم برخوردار
عضو هیات مدیره بانک سینا؛ چهره ماندگار صنعت بانکداری سال۹۹
سرویس “نرخ‌دهی هوشمند” آتش‌سوزی به همراز اضافه شد
معاونت روابط عمومی بانک صادرات منصوب شد
مشارکت مدیران و کارکنان بیمه پارسیان در پویش اهدای خون
پرداخت سود سهامداران شرکت پاکدیس از طریق شعب بانک سینا
اولویت های بانک گردشگری در دهه آینده
درصد دارایی‌های موسسه ملل افزایشی شد
“مسعود بادین”، مدیرعامل بیمه آسیا شد
توزیع بسته های معیشی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا
اقتصاد بانک محور کشور به بانکی مقتدر و بزرگ همچون سپه در عرصه پولی نیاز داشت
تسهیلات بانک سینا برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه
توزیع بسته های معیشی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh