«بانک آفیسر» مسیر ارتقای رضایتمندی مشتریان در بانک ملّی ایران

بانک و رسانه : بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمات مطلوب تر طی یک سال اخیر، محصول منحصر به فرد بانک آفیسر را در حوزه بازارداری و ارتباط با مشتریان عملیاتی کرد تا مشتریان خود را در بالاترین سطح رضایت نگه دارد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در حال حاضر نظام بانکی دنیا به سمت ارایه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب پیش می رود و اکنون این شیوه خدمت رسانی در بانک ملی ایران نیز عملیاتی شده است.

بانک آفیسر خدمتی است که بر اساس آن در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند.

این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.

این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.

بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.

اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.

در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.

بانک آفیسر یکی از بدیع ترین طرح های سیستم بانکی کشور است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد.

این طرح دقیقا در راستای تکریم و افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از مراجعه حضوری به شعب و صرفه جویی در زمان و هزینه و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط مشتریان با بانک از طریق شبکه های اجتماعی داخلی اقدام می کند و گامی تازه و جدی است برای این که نام بانک ملی ایران را در نظام بانکی کشور همچنان پیشرو و سربلند نگه دارد.

البته بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزش افزوده بانک ملی ایران است و از دیگر محصولات موفق در این زمینه می توان به سامانه بام و پیام رسان بله نیز اشاره کرد که امور بانکی و مالی مشتریان را تسهیل می کنند.

همچنین کاهش مطالبات معوق، افزایش تسهیلات خرد و کلان پرداخت شده و افزایش حجم سپرده گذاری ها در بانک طی یک سال گذشته نشان از موفقیت بانک ملی ایران در جلب رضایت مردم دارد که درواقع خدماتی مانند سامانه بام، بانک آفیسر و پیام رسان بله نیز می توانند این میزان رضایتمندی را افزایش دهند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۵/۱۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
روند رو به رشد بیمه “ما” در سال ۱۳۹۷
مدیرعامل بانک ملت در جمع فرزندان شاهد: تکریم خانواده شهدا را وظیفه و افتخار می دانم
پیام نوروزی دکتر پرویزیان، رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان
بازدید مدیرعامل بانک ملت از ۲ شرکت داروسازی در استان خراسان رضوی
انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران
لیست شعب کشیک نوروز ٩٨ موسسه اعتباری ملل
۱۵۰ شعبه بانک تجارت میزبان مشتریان در تعطیلات نوروز
پیام نوروزی مدیرعامل بانک سپه
موزه بانک سپه در نوروز میزبان گردشگران
نسخه جدید ios همراه بانک ایران زمین
حمایت بانک ملی ایران از بازار کالای داخلی
خدمات رسانی شعب بیمه پارسیان در ایام نوروز
اعلام شعب فعال بانک سامان در ایام نوروز
کلیه شعب بیمه آرمان در ایام نوروز فعالند
اطلاعیه بانک ملی ایران درباره عوارض خروج از کشور
انتصاب رئیس شورای منابع انسانی بیمه آرمان
ابلاغ طرح بخشودگی جرایم تسهیلات بانک مهر ایران
آمادگی بانک توسعه صادرات برای انتشار اوراق در بازار سرمایه
جامعه هدف صنعت بیمه باید مشخص باشد
افزایش سقف برداشت روزانه از خودپردازهای بانک سرمایه
جایگاه ویژه بانک مهر اقتصاد در شبکه بانکی
صورت هاي مالي موسسه ملل تصويب شد
شعبه های کشيک نوروزی بيمه آسيا
شناسایی باند کلاهبرداری پرونده‌های ساختگی توسط بیمه ‌‌کوثر
اعلام اسامی برندگان مسابقه طراحی الگوی معماری ساختمان های بانک ملی ایران
خدمت رسانی شعب بانک صادرات به مسافران نوروزی
بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از روند خدمت رسانی به مشتریان در شعب فردوسی و دانشگاه
افزایش سقف برداشت از دستگاه های خود پرداز بانک کشاورزی
سامانه اینترنت بانک توسعه تعاون ارتقا یافت
در آستانه بهار، نسخه جدید موبایلت عرضه شد
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh