بانک تجارت پذیرندگان پایانه های فروشگاهی وام می دهد

بانک و رسانه: بانک تجارت در راستای ارائه خدمات بیشتر به دارندگان دستگاه های POS متصل به بانک تجارت، در قالب طرح جدید “تسهیلات پایانه های فروشگاهی” تسهیلات ویژه پرداخت می کند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، “طرح تسهیلات پایانه های فروشگاهی” با هدف ارائه خدمات اعتباری متمایز و ویژه به دارندگان دستگاه های POS و درگاه‌های پرداخت اینترنتی متصل به حساب بانک تجارت، طراحی شده است. در این طرح تسهیلات بر اساس میانگین حساب‌های جاری، کوتاه مدت و قرض‏ الحسنه متصل به پایانه فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی و همچنین تعداد تراکنش ها در ماه اعطا می‌شود.

مشتریان حقیقی و حقوقی دارنده پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت اینترنتی متصل به حساب‌های بانک تجارت می‌توانند بر اساس مانده ای که در حساب خود برای مدت تعریف شده یک ماهه تا ۶ماهه ایجاد می‌کنند، در این طرح از امکان دریافت تسهیلات با مدت بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماه برخوردار شوند.

از مزایای اصلی طرح تسهیلات پایانه های فروشگاهی، می‌توان تنوع مبلغ و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی اشاره کرد.

امکان دریافت این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال با معرفی یک ضامن معتبر برای مشتریان دارای مجوز کسب و ۲ ضامن معتبر به همراه سفته برای سایر مشتریان، فراهم شده است.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه کنند یا با مرکز ارتباط مشتریان ۱۵۵۴ تماس حاصل نمایند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۱۰/۲۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
آموزش و سرگرمی همزمان با «هُپ» بانک ملی ایران
اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
فرآیند فعالسازی رمز پویا بانک توسعه صادرات
بیمه‌آسیا به مسافرین خارج از کشور، ۲۰ درصد تخفیف می‌دهد
شعبه قزوین بیمه دانا هزار میلیاردی شد
حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج
امضای تفاهم نامه بین بانک صنعت و معدن و سایپا
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
راه اندازی سرویس تلفن بانک موسسه ملل
آغاز بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه ای
برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان
کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»
یک هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران وام گرفتند
ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب
بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد
مدیرعامل بیمه رازی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکا شد
بانک اقتصادنوين و کارکنان آن به ياري سيل‌زدگان شتافتند
بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد
یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است
انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh