با تائید مؤسسه بین المللی SGS سوئیس:
بانک دی موفق به کسب گواهینامه استاندارد ISO10004 شد

بانک و رسانه: در پی اقدامات روابط عمومی بانک دی در حوزه نظرسنجی، گواهینامه استاندارد بين‌المللي سيستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان (ISO 10004:2018) از مؤسسه SGS سوئیس به این بانک اعطاء شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات، بانک دی به واسطه استقرار فرآیندهای نظام مند و موثر برای پایش و سنجش رضایت مشتریان طی دو مرحله ممیزی توسط ارزیابان مؤسسه بین المللی SGS سوئیس و تایید انطباق فعالیت های صورت گرفته در زمینه سنجش رضایت مشتریان با الزامات استاندارد، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO10004;2018 شد.
این ممیزی که با هدف تائید پایبندی به الزامات استاندارد و پیاده سازی فرآیندهای مدون در جهت استانداردسازی مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان انجام شد، اقدامات صورت گرفته در زمینه تدوین و جاری سازی روش اجرایی و دستورالعمل های مرتبط در حوزه سنجش رضایت مشتریان، دسته بندی مشتریان و تعریف انواع نظرسنجی به تفکیک مشتریان، تحلیل نتایج و تعریف پروژه های بهبود را مورد ارزیابی قرار داد که اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی با همکاری اداره کل طرح و توسعه با احراز شرایط لازم، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO10004;2018 شد.
بر اساس این گزارش، تدوین مستندات مرتبط در حوزه سنجش رضایت مشتریان، رویکرد فرآیندی در اندازه گیری و پایش رضایت مشتریان، روش شناسی صحیح و رعایت چهارچوب های علمی در طراحی پروژه های نظرسنجی و ارائه تحلیل های کاربردی از نتایج نظرسنجی مشتریان، ارزیابی ریسک های فرایند نظرسنجی از مشتریان و دسته بندی انواع نظرسنجی به تفکیک محصولات و خدمات ارائه شده به مشتریان از مهم ترین عوامل تایید صلاحیت بانک دی برای اعطای گواهینامه استاندارد بين‌المللي سيستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان بوده است.
گفتنی است استاندارد ISO10004;2018 یک راهنمای عمومی برای طراحی، برنامه ريزی و اجرای فرآيند پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتريان است که به سازمان ها کمک می کند تا با شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان و تعریف پروژه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان گام بردارند.
اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی به عنوان متولی انجام نظرسنجی از ذینفعان، در چهار سال اخیر با انجام بیش از ۳۰ نظرسنجی در حوزه‌های رضایتمندی مشتریان حقیقی شعب، مشتریان ارزشمند، تسهیلات‌گیرندگان، کاربران اینترنت‌بانک و پذیرندگان دستگاه‌های پوز در زمره بانک‌های پیشگام در حوزه نظرسنجی بوده است و در این زمینه موفق به کسب رتبه اول در بخش پژوهش های ارتباطی سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و کسب عنوان روابط عمومی برتر در بخش « نظرسنجی » در طرح ارزیابی روابط عمومی‌های برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های تابعه شده است. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۹/۰۷/۳۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


آخرین اخبار
۴۰ درصد رشد در صدور حق بیمه طی هشت ماه نخست سال ۹۹
جشنواره ۱۳ طلایی بیمه رازی برگزار می شود
پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز بیمه
لزوم به روز رسانی نسخه های همراه بانک ملت قبل از پایان دی ماه
گسترش خدمات غیرحضوری بانک شهر
حمایت از حوزه گردشگری آسیب دیده از ویروس کرونا توسط موسسه ملل
پیام تبریک دکتر کاردگر به مناسبت ۱۳ آذر، سالروز تاسیس بیمه دانا
تقویت ارتباطات و شناسایی نیازهای روز جامعه، رسالت اصلی شبکه فروش بیمه
افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانک سینا
روز بیمه نماد انسجام اهالی صنعت بیمه و تجلیل از خادمان این صنعت است
کانال بانک ملی ایران در بله ۹۰ هزار تایی شد
آستان قدس رضوی، تحت پوشش بیمه سرمد
توانمندسازی سرمایه انسانی، اصل مهم فرایند تکامل صنعت بیمه
مدیریت آسان تنخواه شرکت‌ها با محصول جدید بانک سامان
کمک ۶۰ میلیارد ریالی برای تکمیل دو پروژه درمانی و توزیع ۴۰۰۰ بسته سبد غذایی بین نیازمندان
حمایت از تولید با طرح آفاق ۱ موسسه اعتباری ملل
یام تسلیت مدیرعامل بانک دی در پی شهادت دانشمند هسته ای کشور دکتر محسن فخری زاده
پیام تسلیت مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت شهادت دکتر فخری زاده
پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملت به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده
اعلام شیفت های کاری شعب فعال بانک ملی ایران در مناطق قرمز
باجه بیمه نوین در بروجرد آغاز به کار می کند
بانوان از تسهیلات ویژه بانک مهر ایران برخوردار می‌شوند
حمایت موسسه ملل از ایده های برتر با پویش “از ایده تا عمل با ملل”
مقاوم سازی اقتصاد، محور برنامه های بانک پارسیان
پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده
موسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام شد
همراه کارت بانک آینده؛ دومین نرم افزار پرداخت پرطرفدار کشور
محصولات ویژه بانک سامان برای فعالان حوزه کالاهای اساسی
امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین بانک پارسیان و شرکت ملی پست
شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی شهرهای قرمز در هفته جاری تعطیل هستند
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh