با «بله»، همه مشکلات حله!

بانک و رسانه: در حالی که چند سال از ایجاد و معرفی اپلیکیشن «بله» با قابلیت پیام رسانی و انجام عملیات بانکی به صورت همزمان می گذرد، اما هنوز هم نمونه مشابه آن وجود ندارد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «بله» را می توان یکی از منحصر به فردترین محصولات این بانک در ۹۱ سال گذشته از زمان فعالیتش دانست.

اپلیکیشنی که در طول شبانه روز، نه تنها بسیاری از نیازهای بانکی کاربرانش مانند خرید شارژ، کارت به کارت، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط و … را برطرف می کند، بلکه فضای مبادله پیام در بستری امن را هم فراهم کرده است.

در روزگاری که پیام رسان های غیربومی فضای تبادل پیام را در کشورمان در انحصار داشتند، «بله» توانست با قدرت بخشی از بازار را در اختیار بگیرد و سپس به تدریج و با معرفی قابلیت های تازه، حجم قابل توجهی از کاربر را به سوی خود جلب نماید.

اکنون «بله» نه تنها یک پیام رسان پرطرفدار است، بلکه از آن می توان به عنوان یک دستیار مطمئن بانکی هم یاد کرد. بسیاری از امور مشتریان بانک ملی ایران با این اپلیکیشن قابل انجام است و حتی مشتریان سایر بانک ها نیز می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

میلیون ها تراکنش موفق مالی، بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار کاربر، پیوستن ۲۰ بانک به عنوان مبدا، برگزاری چندین جشنواره برای کاربران و جذب میلیاردها تومان منابع برای انجام امور خیریه، تنها بخشی از افتخارات «بله» است.

«بله» چند زبانه آن قدر خوش درخشیده که بارها در جشنواره ها و همایش ها به عنوان محصول برگزیده انتخاب شده است.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۶/۱۶
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
گروه جهادی بسیج بانک توسعه صادرات به مناطق سیل‌زده اعزام شد
سرپرست اداره پیگیری و وصول مطالبات بانک دی منصوب شد
تسهیلات بانک سینا برای جامعه پزشکی
«ملی شو» راهی به آینده روشن*
بیمه آسیا ۱۰ ماهه ۴۷٫۹۶۳ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد
اعطای ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی در جشنواره سورسامانی
پیگیری سانحه امروز در فرودگاه ماهشهر ازسوی بیمه ایران
انتصاب مديرعامل شرکت خدمات و پشتيباني اقتصادنوين
قطع رمز دوم ایستا از هشتم بهمن‌ماه جاری
١٣ هزار بنگاه کوچک و متوسط از بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت کردند
بانکداری دیجیتال بانکداری مردم محور است
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم داشتن رویکرد علمی برای پیشبرد اقدامات بانک
سیل مهربانی «بانک مهر ایران» به سیستان و بلوچستان سرازير شد
تایید صلاحیت موسی رضایی به عنوان عضو جدید هیات مدیره بیمه دانا
رفع مشکل دسترسی به سامانه همراه بانک سینا در نسخه ios
موبایلت جایگزین سامانک می‌شود
موضوع امنیت یکی از شاخص های مهم اعتماد مشتری به بانک است
وام ۱۰ میلیونی بانک سپه به سیل زدگان
وصول مطالبات، مهمترین عامل تجدید منابع مورد نیاز برای رونق تولید
آموزش و سرگرمی همزمان با «هُپ» بانک ملی ایران
اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
فرآیند فعالسازی رمز پویا بانک توسعه صادرات
بیمه‌آسیا به مسافرین خارج از کشور، ۲۰ درصد تخفیف می‌دهد
شعبه قزوین بیمه دانا هزار میلیاردی شد
حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج
امضای تفاهم نامه بین بانک صنعت و معدن و سایپا
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh