بسیج همگانی بیمه ‌کوثر برای جلب رضایت مشتریان

بانک و رسانه: مدیرعامل بیمه کوثر در دیدار تصویری با اعضای هیات‌عامل و مدیران سرپرستی استان‌ها، دستور بسیج همگانی بیمه کوثر را برای جلب رضایت مشتریان شرکت صادر کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در اتاق هدایت و راهبری شرکت ضمن گفت‌وگو با مدیران سرپرستی استان‌ها برای اطلاع از روند ارایه خدمت به متقاضیان، تصریح‌کرد: ارایه خدمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، گره‌گشایی از مسایل ذی‌نفعان و پیگیری نیازهای بیمه‌گذاران، تسریع در خدمت‌رسانی و پرداخت خسارت‌ها، افزایش خدمات غیرحضوری، برقراری ارتباط موثر با بیمه‌گذاران و بهبود فرایند تعامل آنان با مدیران و کارکنان بیمه کوثر از جمله مسایلی است که باید با پیگیری منسجم‌ و آگاهانه و بسیج همگانی کارکنان شرکت به بهترین شکل ممکن حل ‌شود.

وی بر تلاش و همکاری همه مدیران، کارکنان و شبکه‌فروش شرکت در ایام مبارزه با شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: فعالیت مستمر و شبانه‌روزی کارشناسان سرپرستی‌ها، شعب و نمایندگان و نیز بهبود خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران در ایام شیوع ویروس کرونا ضروری ‌است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی افزایش و ارایه پوشش‌های بیمه‌نامه‌‌ها براساس نیاز فعالان اقتصادی را یکی از برنامه‌های شرکت در راستای تحقق شعار «جهش تولید» برشمرد و خاطرنشان‌کرد: تاکنون با تفویض اختیار به مدیران و نمایندگان توانسته‌ایم خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران را افزایش دهیم که این روند باید ادامه یابد.

مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به راه‌اندازی اتاق هدایت و راهبری بیمه کوثر در دی‌ماه سال گذشته گفت: این سامانه به‌منظوررسیدگی به امور ذی‌نفعان، دسترسی سریع به مدیران استانی، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌های اداری، افزایش فرصت‌های نواوری، هم‌افزایی مدیران ستادی و سرپرستی‌ها و سرعت بیشتر در پیگیری امور ایجاد شد و ضروری است که در سال ۹۹ با بهره‌گیری از توان مدیریتی شرکت و افزایش تعداد سامانه‌های نظارت تخصصی، خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان و بیمه‌گذاران را افزایش دهیم.

وی با اشاره به برخی دستاوردهای بیمه کوثر گفت: بهره‌برداری از سامانه مناقصات بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت شبکه فروش برای نخستین‌بار در صنعت بیمه، طراحی سایت پشتیبان اطلاعات شرکت مطابق با استانداردهای دفاع سایبری، راه‌اندازی میز خدمت شرکت بیمه کوثر در دفاتر پلیس۱۰+ به‌منظور افزایش ارایه خدمت در سراسر کشور، راه‌اندازی سامانه استعلام کسر اقساط بیمه‌شدگان کوثر برای تسریع و تسهیل در ارایه خدمات و افزایش رضایت‌ بیمه‌شدگان و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن، راه‌اندازی سامانه مدیریت کسب تجربه مشتری (CEM) برای نخستین‌بار در صنعت بیمه به‌منظور جلب اعتماد مشتریان، راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر با هدف افزایش رضایت بیمه‌شدگان و مشتریان وفادار، از جمله دستاوردهای بیمه کوثر طی یک‌سال گذشته است که امیدواریم در سال جدید، ضمن حفظ این دستاوردها، بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری در ارایه خدمت به بیمه‌گذاران و مشتریان‌مان دست یابیم.

نوشته شده در تاریخ : ۹۹/۰۲/۳۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


آخرین اخبار
کفایت سرمایه بانک پارسیان از استاندارهای بال هم فراتر می‌رود
رویدادهای چند روز آتی در حوزه اقتصادی و بانکی کشور از زبان رئیس کل بانک مرکزی
بازگشت میزان تراکنش‌های بانک آینده به شرایط عادی
استقرار ارزیابان خسارت سیار ” آسیا “در تعطیلات
پروژه‌های داخلی و خارجی بانک توسعه صادرات
استقرار واحدهای خسارت سیار بیمه آرمان در ایام عیدفطر
عملیاتی شدن ساتناو پایا در بانک مهر اقتصاد
با «بام» همیشه شارژ باشید
بازگشت سقف تراکنش‌های بانک ایران زمین به حالت عادی
بانک سامان املاک مازاد خود را به فروش می‌رساند
بازگشت سرویس های بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل به شرایط عادی
اهداي تجهيزات رايانه‌اي به مدارس مناطق کمتر برخوردار کشور
امکان خرید طرح ویژه دُرّین در سامانه فروش آنلاین الکتروبیمه نوین
قدردانی رییس مجلس شورای اسلامی از مدیرعامل بانک ملت
خرید اعتباری از فروشگاه‌های ایران‌مال با طرح «آینده‌داران» بانک آینده
بانک صادرات ایران تسهيلات مناسبي برای حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا تخصیص داده است
آموزش مجازی در صنعت بیمه تقویت خواهد شد
مشارکت کارکنان اداره امور شعب استان گیلان درپویش کمک مومنانه
تامین مالی ۲هزار میلیاردی بانک سامان برای حمایت از تولید ملی
دریافت رمز پویا از طریق”پیشخوان مجازی” و “کیلید” بانک آینده
ثبت نام سجام، احراز هویت و دریافت کد بورسی در شعب بانک گردشگری امکانپذیر شد
بسیج همگانی بیمه ‌کوثر برای جلب رضایت مشتریان
پاسخ به برخی سوالات درباره ETF
بیمه آرمان میزبان کمیسیون فنی سندیکای بیمه گران
برگزاری قرعه کشی «جشنواره ۱۳۹۹» باشگاه مشتریان بانک سپه
بیمه‌نامه‌های شخص ثالث از خرداد ماه سال جاری الکترونیکی و بدون نسخه فیزیکی صادر می‌شود
واگذاری بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از اموال و سهام مازاد بانک ملی ایران در سال ۹۸
در روزهای کرونایی، بدون کارت بانکی خريد کنيد
اعضای هیئت عامل بانک دی منصوب شدند
بیمه آسیا۱۰۰۰ بسته افطاری بین نیازمندان توزیع کرد
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh