«بله» دو میلیونی شد

بانک و رسانه : تعداد کاربران پیام رسان «بله» از مرز دو میلیون عضو گذشت.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «بله» علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و … را داراست.

این پیام رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، ۱۷ بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

با تمرکز تیم فنی «بله» بر پایداری شبکه، این پیام رسان در بهار امسال به‌صورت متوسط ۹۹.۸ درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.

لازم به ذکر است، این پیام رسان با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و در فصل بهار به میزان سال گذشته کاربر جدید به این پیام رسان پیوسته است و نرخ حدود ۶۰ درصدی کاربر فعال نسبت به مجموع کاربران آن به ثبت رسید که این آمارها بیانگر پویایی پلتفرم بله و موفقیت در حفظ کاربرانش است.

همچنین امنیت این پیام رسان توسط بانک ملی ایران تضمین شده و کاربران فضای مجازی می توانند با اطمینان خاطر هم از فضای یک پیام رسان بومی بهره ببرند و هم اینکه خدمات بانکی خود را سریع، راحت و به صورت همزمان و ایمن انجام دهند.

نسخه رومیزی (دسکتاپ) این پیام رسان نیز در ماه جاری برای سیستم‌ عامل‌های ویندوز و لینوکس ارایه شد تا کاربران با استفاده از نسخه رومیزی «بله» نیز بتوانند جز خدمات بانکی به همه امکانات نسخه های مبتنی بر تلفن همراه و وب دسترسی داشته باشند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۴/۳۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
یادداشت مدیرعامل بانک انصار به مناسبت سالروز حماسه بزرگ و تاریخی آزادسازی خرمشهر
نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
اعلام ساعات کاری شعب بانک آینده در روزهای پس از شب‌های قدر
حمایت بانک صادرات ایران از نمایشگاه قرآن، نقش‌آفرینی در اقتصادِ فرهنگ است
ایجاد ۸۴ هزار فرصت شغلی در مناطق محروم کشور
برنامه سامانتل برای ارتقا کیفیت خدمات در بستر دیتاسنتر جدید
مسابقه اینستاگرامی بیمه سرمد با ۵سکه تمام بهار آزادی به قید قرعه کشی
اختلال موقت در سرویس همراه بانک ایران زمین
«بله»، سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری شد
کسب ۱/۳۵ درصدی از سهم بازار بیمه کشور توسط بیمه سرمد
حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از کسب و کارهای نوآورانه، استارت آپها و فین تک ها
موسسه اعتباری ملل ۲۱۶ ریال سود محقق کرد
استفاده از ظرفیت بانک قرض الحسنه مهر ایران برای آبادسازی روستاها
کارت به کارت از طریق اپلیکشین ۷۲۴ در بانک توسعه صادرات میسر شد
تکرار تجربه موفق «قلک پس انداز» در کانون جوانه های بانک ملی ایران
رشد تولید بیمه‌های اموال در بیمه دانا
تكذيب خبر افزايش سقف برداشت از خودپردازها
تحقق ۳۴۰ میلیارد ریال سود از سوی بانک گردشگری
۵۷ هزار تراکنش مالی توسط پایانه های فروشگاهی بانک صادرات
حضور نمایندگان بیمارستان مسیح دانشوری در بانک ملت برای ثبت نام اهدای عضو
برنامه ریزی راهبردی بانک قرض الحسنه مهر ایران براي توسعه اشتغالزايي و کارآفريني در مناطق محروم و روستاها
تخفیفات بیمه بدنه اتومبیل بیمه نوین در خرداد ماه
اعتماد مشتریان ارزشمند ترین سرمایه بانک دی است
بانک سامان به کارکنان سازمان‌ها وام می دهد
کمک ۵ میلیارد ریالی بانک ملت برای آزادی زندانیان نیازمن
وصولی های بانک سینا ۱۶۳ درصد رشد داشته است
رونق اشتغال، محور سیاست های بانک ملی ایران در سال ۹۸
نسخه جدید اپلیکیشن بیمه ملت منتشر شد
۱۶۰ پروژه برای دیجیتالی شدن در بانک ایران‌زمین
واکنش “زدا” به حواشی انتصاب مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh