مدیرعامل بیمه دانا مطرح کرد:
بهبود فضای کسب و کار صنعت بیمه با همکاری شبکه فروش

بانک و رسانه : دکتر ابراهیم کاردگر در جلسه با روسای کانون‌های انجمن صنفی نمایندگان استان‌ها و انجمن سراسری نمایندگان بیمه دانا، گفت: بهبود فضای کسب و کار صنعت بیمه با همکاری شبکه فروش محقق می‌شود، به همین دلیل تا نگاه به کسب و کار بیمه‌ تغییر نکند فروش بیمه‌ رونق نخواهد گرفت.

وی راه موفقیت نمایندگان را اتحاد و همدلی آنها توصیف کرد و افزود: نمایندگان هر استان باید ضمن تسلط بر علم بیمه و آمار روز صنعت بیمه، تعامل مناسبی را با رئیس شعبه و سرپرست منطقه داشته باشند. وی یکی از راهکارهای دستیابی به اهداف عالیه بیمه دانا را مشارکت ارکان شرکت بویژه نمایندگان عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت با اشاره به ضرورت مسلح شدن شبکه فروش به علم بیمه و رشته‌های مرتبط با آن خاطرنشان کرد: بیمه علم آمار و ریاضی است اگر شبکه فروش به آمار و اطلاعات روز صنعت تسلط نداشته باشد بدون شک در آنالیز و تحلیل ریسک با مشکل مواجه خواهند شد.
وی در ادامه، تعامل بیشتر شبکه فروش و ستاد شرکت را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: به زودی کارگروه‌های تخصصی به تفکیک رشته در مرکز و همچنین استان‌ها تشکیل می‌شود که پس از بررسی موضوعات و دریافت نظرات راهکار عملیاتی با هدف روان‌سازی فرایند انجام امور ارائه و در سطح شرکت بکار گرفته خواهد شد.
دکتر کاردگر در بخش دیگری از صحبت‌های خود مهمترین تبلیغ را پرداخت سریع و بموقع خسارت دانست و گفت: اگر شرکت نتواند خسارت زیاندیده را بموقع پرداخت کند هرگونه کار تبلیغاتی در چنین شرایطی نتیجه معکوس خواهد داشت. لازمه پرداخت بموقع خسارت جذب نقدینگی است، پس همه باید در جذب نقدینگی همکاری داشته باشند تا ضمن پرداخت به موقع خسارت، برند بیمه دانا بار دیگر به جایگاه واقعی خود برسد.
وی جذب پرتفوهای کوچک را با اشاره به اصطلاح اقتصادی “کوچک زیباست” مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: جذب چندین پرتفوی کوچک برای یک شرکت بیمه بسیار مناسب‌تر از یک قرارداد کلان است که متعاقب آن تعهدات بسیاری را برای شرکت ایجاد می‌کند، بنابر این شرکت از جذب قراردادهای کوچک بواسطه حاشیه سودی که ایجاد می‌کنند، استقبال می‌کند.
گفتنی است؛ در این دیدار نمایندگان حاضر در جلسه ضمن ابراز خرسندی از بازگشت دکتر کاردگر به بیمه دانا، نظرات خود را در راستای بهبود شرایط شرکت در بازار مورد تأکید قرار دادند و با طرح سوالاتی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۷/۱۵
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران
لیست شعب کشیک نوروز ٩٨ موسسه اعتباری ملل
۱۵۰ شعبه بانک تجارت میزبان مشتریان در تعطیلات نوروز
پیام نوروزی مدیرعامل بانک سپه
موزه بانک سپه در نوروز میزبان گردشگران
نسخه جدید ios همراه بانک ایران زمین
حمایت بانک ملی ایران از بازار کالای داخلی
خدمات رسانی شعب بیمه پارسیان در ایام نوروز
اعلام شعب فعال بانک سامان در ایام نوروز
کلیه شعب بیمه آرمان در ایام نوروز فعالند
اطلاعیه بانک ملی ایران درباره عوارض خروج از کشور
انتصاب رئیس شورای منابع انسانی بیمه آرمان
ابلاغ طرح بخشودگی جرایم تسهیلات بانک مهر ایران
آمادگی بانک توسعه صادرات برای انتشار اوراق در بازار سرمایه
جامعه هدف صنعت بیمه باید مشخص باشد
افزایش سقف برداشت روزانه از خودپردازهای بانک سرمایه
جایگاه ویژه بانک مهر اقتصاد در شبکه بانکی
صورت هاي مالي موسسه ملل تصويب شد
شعبه های کشيک نوروزی بيمه آسيا
شناسایی باند کلاهبرداری پرونده‌های ساختگی توسط بیمه ‌‌کوثر
اعلام اسامی برندگان مسابقه طراحی الگوی معماری ساختمان های بانک ملی ایران
خدمت رسانی شعب بانک صادرات به مسافران نوروزی
بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از روند خدمت رسانی به مشتریان در شعب فردوسی و دانشگاه
افزایش سقف برداشت از دستگاه های خود پرداز بانک کشاورزی
سامانه اینترنت بانک توسعه تعاون ارتقا یافت
در آستانه بهار، نسخه جدید موبایلت عرضه شد
افزایش ۲.۵ برابری سقف برداشت از خودپردازهای بانک ملت
شعب کشیک بیمه دانا در تعطیلات نوروز
هم‌اندیشی پایان سال مدیران ارشد گروه مالی گردشگری برگزار شد
تغییر و تقلیل نرخ حق الوکاله بانک سینا برای سال ۱۳۹۷
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh