مدیرعامل بیمه دانا مطرح کرد:
بهبود فضای کسب و کار صنعت بیمه با همکاری شبکه فروش

بانک و رسانه : دکتر ابراهیم کاردگر در جلسه با روسای کانون‌های انجمن صنفی نمایندگان استان‌ها و انجمن سراسری نمایندگان بیمه دانا، گفت: بهبود فضای کسب و کار صنعت بیمه با همکاری شبکه فروش محقق می‌شود، به همین دلیل تا نگاه به کسب و کار بیمه‌ تغییر نکند فروش بیمه‌ رونق نخواهد گرفت.

وی راه موفقیت نمایندگان را اتحاد و همدلی آنها توصیف کرد و افزود: نمایندگان هر استان باید ضمن تسلط بر علم بیمه و آمار روز صنعت بیمه، تعامل مناسبی را با رئیس شعبه و سرپرست منطقه داشته باشند. وی یکی از راهکارهای دستیابی به اهداف عالیه بیمه دانا را مشارکت ارکان شرکت بویژه نمایندگان عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت با اشاره به ضرورت مسلح شدن شبکه فروش به علم بیمه و رشته‌های مرتبط با آن خاطرنشان کرد: بیمه علم آمار و ریاضی است اگر شبکه فروش به آمار و اطلاعات روز صنعت تسلط نداشته باشد بدون شک در آنالیز و تحلیل ریسک با مشکل مواجه خواهند شد.
وی در ادامه، تعامل بیشتر شبکه فروش و ستاد شرکت را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: به زودی کارگروه‌های تخصصی به تفکیک رشته در مرکز و همچنین استان‌ها تشکیل می‌شود که پس از بررسی موضوعات و دریافت نظرات راهکار عملیاتی با هدف روان‌سازی فرایند انجام امور ارائه و در سطح شرکت بکار گرفته خواهد شد.
دکتر کاردگر در بخش دیگری از صحبت‌های خود مهمترین تبلیغ را پرداخت سریع و بموقع خسارت دانست و گفت: اگر شرکت نتواند خسارت زیاندیده را بموقع پرداخت کند هرگونه کار تبلیغاتی در چنین شرایطی نتیجه معکوس خواهد داشت. لازمه پرداخت بموقع خسارت جذب نقدینگی است، پس همه باید در جذب نقدینگی همکاری داشته باشند تا ضمن پرداخت به موقع خسارت، برند بیمه دانا بار دیگر به جایگاه واقعی خود برسد.
وی جذب پرتفوهای کوچک را با اشاره به اصطلاح اقتصادی “کوچک زیباست” مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: جذب چندین پرتفوی کوچک برای یک شرکت بیمه بسیار مناسب‌تر از یک قرارداد کلان است که متعاقب آن تعهدات بسیاری را برای شرکت ایجاد می‌کند، بنابر این شرکت از جذب قراردادهای کوچک بواسطه حاشیه سودی که ایجاد می‌کنند، استقبال می‌کند.
گفتنی است؛ در این دیدار نمایندگان حاضر در جلسه ضمن ابراز خرسندی از بازگشت دکتر کاردگر به بیمه دانا، نظرات خود را در راستای بهبود شرایط شرکت در بازار مورد تأکید قرار دادند و با طرح سوالاتی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۷/۱۵
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                     
آخرین اخبار
ره آورد ارزش آفرین ، محصول جدید بانک دی
حمایت بانک سپه از بازسازی و نوسازی ۱۹ هزار مسکن در کرمانشاه
دریافت وام قرض الحسنه آنی؛ بدون ضامن و با کارمزد ۲ درصد
پرداخت ۵۳۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملّی ایران در هفت ماه ابتدای امسال
بیمه دانا بیمه گر شرکت ملی نفت ایران شد
حرکت بیمه رازی به سمت اینشورتک‌های واقعی
برنامه‌ریزی بانک صادرات برای افزایش سهمیه تهاتر مطالبات
ساعت کاری شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران تغییر کرد
مدرسه سپ در کرمانشاه، امسال افتتاح می‌شود
بیمه دانا بیش از ۹۱ میلیارد ریال خسارت به زلزله‌زدگان غرب کشور پرداخت کرد
بسته های متنوع تسهیلاتی در طرح صبا ارزش آفرین بانک دی
واریز پول به حساب سایر بانک ها از «بام» بانک ملّی ایران
ارائه تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیارد ریال در موسسه اعتباری ملل
آغاز به کار مرکز آینده پژوهی بیمه “ما”
قطع موقت سامانه ۱۵۵۷ بانک سپه
تسلیت مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پی درگذشت مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی
بیمه دانا، داشبورد مدیریتی راه‌اندازی می کند
ایجاد ارزش افزوده از برنامه های اصلی بانک است
سرمایه بیمه بدنۀ اتومبیل خود را افزایش دهید
سهم بزرگ بانک ایران زمین درتوسعه بانکداری دیجیتالی در ایران
بانک انصار را به یکی از سودآور ترین بانکهای کشور تبدیل کرده است
مساعدت بانک سینا در توسعه اشتغال
پیام تسلیت رئیس‌کل بیمه مرکزی در پی‌ درگذشت مدیرعامل و معاون حقوقی سازمان تامین اجتماعی
​مشارکت بانک صادرات ایران برای تولید سالانه یک میلیون و ٦٠٠ هزار تن متانول
یارانه‌های آبان ماه، امشب در حساب‌هاست
پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پی درگذشت دکتر نوربخش
خود اشتغالی ۱۷ هزار جویای کار با تسهیلات بانک ملی ایران
حضور شرکت سایان کارت در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران
تحریم ها ، خللی بر روند عملیات بانکی ایجاد نمی کند
پرداخت سود اوراق مشارکت پالایش نفت بندرعباس در بانک ملت
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh