عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن:
بهترین راهكار برای وصول مطالبات، ايجاد تعامل مثبت با مشتريان است

بانک و رسانه : اصغر پاك طينت عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن گفت: مذاکره، استمهال و يا اقدام قانوني و حقوقي راهکارهاي پيگيري وصول مطالبات بانکها است اما در وهله نخست هر پرونده بايد به صورت موردي بررسي شود و بهترين راهكار، ايجاد تعامل متبت با مشتريان است.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، وي كه به همراه اعضاي كميته وصول مطالبات اين بانك به استان سمنان سفر كرده بود در جلسه اي كه با حضور مجريان طرح هاي صنعتي به منظور تعيين تكليف بدهي ريالي و ارزي غير جاري واحد هاي توليدي اين استان تشكيل شده بود، افزود: روش وصول مطالبات به شرایط مشتری، شرایط قرار داد و برآوردی که از زمان و فرایند انجام کار صورت می گیرد، بستگی دارد.
پاك طينت ضمن بيان اين كه بايد همواره شرايط اقتصادي كشور و مشكلات مشتريان را در نظر داشته باشيم تصريح كرد: بانك حافظ منافع مشتريان خوش حساب است.
وي تاكيد كرد : يكي از شاخص هاي درجه بندي شعب، مقوله وصول مطالبات است و اعطاي پاداش ها و پرداخت هاي پرسنلي نيز بر اساس معيارهاي عملكردي در دستور كار قرار گرفته است.
عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن گفت: در پس هر پرونده مطالباتي يك مشتري وجود دارد كه به هر دليل از بازپرداخت منابع بانك خودداري كرده است و مديران و كارشناسان شعب بايد با استفاده از راهكارهاي قانوني امكان ايفاي تعهدات را براي آنان به وجود آورند.
در اين جلسه در خصوص ۶ فقره بدهي ارزي مشتريان ستادي بانك كه ازمحل منابع صندوق توسعه ملي (جزء دال بند ۶ ) و صندوق ذخيره ارزي، تسهيلات دريافت كرده اند بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
گفتني است در حاشيه سفر ياد شده پاك طينت به اتفاق هيات همراه از ۴ واحد صنعتي اتومبيل سازي فردا، نورين ريس، كوير جين و نساجي كوير بازديد كرد و در جريان روند پيشرفت و فعاليت اين واحدهاي توليدي قرار گرفت.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۹/۰۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
سود سهام شرکت «سیمان‌خزر» در شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود
حضور بیمه سرمد در نمایشگاه صنایع دستی بیرجند
کارشناسان بیمه آسیا از پرداخت خسارت جعلی در زابل جلوگیری کردند
تمامی صادرکنندگان ممتاز کشوری سال ۱۳۹۸ مشتری بانک توسعه صادرات ایران هستند
نقش کلیدی بانکها در نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی در جامعه
فعالسازی رمز پویا از طریق درگاه های بانک سپه فراهم شد
بانک ایران زمین به زلزله زدگان میانه کانکس اهدا کرد
فروش بیمه نامه آتش سوزی بیمه پارسیان با تخفیفات ویژه
امکان فعال‌‌سازي غيرحضوري اينترنت‌ بانک اقتصادنوين
پروژه مرمت کاروانسرای وکیل، تابستان ۹۹ به بهره برداری می رسد
بانک پاسارگاد برای دانش آموزان، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت افتتاح می کند
تمدید مهلت ثبت نام در مسابقه ایده ملت
خدمات دهی به مشتریان بانک سینا متحول می شود
بانک ملی ایران، حامی کسب و کار و تجارت شما
معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌ عمومی برتر
اعطای تسهیلات به زلزله زدگان آذربایجان شرقی در بانک ملت
«ایجاد فرصت» و «ثروت سازی» موسسه ملل در استانها افزایش می یابد
همایش دی در مسیر تعالی برگزار شد
٢٠٠ میلیون ریال جایزه برای دعوت به استفاده از اپلیکیشن «صاپ»
مقابله با فیشینگ، با اپلیکیشن رمزینه
رونمایی از نسخه جدید نرم افزار همراه “ما “
دانشجویان و دانش آموختگان منشاء تحولات عظیم در بانک ملی ایران بوده اند
مهمترین دغدغه بانک ها ارتقاء امنیت حسابهای مشتریان است
تقدیر رییس جمهور از اقدامات اثر بخش بانک سپه در پروژه ملی ادغام
استفاده از تمامی ظرفیت ها برای آشنایی مشتریان با نرم افزار “رمز نت”
نشان روابط عمومی برتر، بر سینه بیمه سرمد
روایت رسانه آمریکایی از ایران: زندگی عادی با وجود تحریم‌ها
بیمه رازی در جمع بیمه گران برتر فعال در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA)
هشدار بانک ملی ایران درباره پیامک های جعلی فعالسازی رمز یکبار مصرف
شعبه بيمه آسيا در ورامین افتتاح شد
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh