عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن:
بهترین راهكار برای وصول مطالبات، ايجاد تعامل مثبت با مشتريان است

بانک و رسانه : اصغر پاك طينت عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن گفت: مذاکره، استمهال و يا اقدام قانوني و حقوقي راهکارهاي پيگيري وصول مطالبات بانکها است اما در وهله نخست هر پرونده بايد به صورت موردي بررسي شود و بهترين راهكار، ايجاد تعامل متبت با مشتريان است.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، وي كه به همراه اعضاي كميته وصول مطالبات اين بانك به استان سمنان سفر كرده بود در جلسه اي كه با حضور مجريان طرح هاي صنعتي به منظور تعيين تكليف بدهي ريالي و ارزي غير جاري واحد هاي توليدي اين استان تشكيل شده بود، افزود: روش وصول مطالبات به شرایط مشتری، شرایط قرار داد و برآوردی که از زمان و فرایند انجام کار صورت می گیرد، بستگی دارد.
پاك طينت ضمن بيان اين كه بايد همواره شرايط اقتصادي كشور و مشكلات مشتريان را در نظر داشته باشيم تصريح كرد: بانك حافظ منافع مشتريان خوش حساب است.
وي تاكيد كرد : يكي از شاخص هاي درجه بندي شعب، مقوله وصول مطالبات است و اعطاي پاداش ها و پرداخت هاي پرسنلي نيز بر اساس معيارهاي عملكردي در دستور كار قرار گرفته است.
عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن گفت: در پس هر پرونده مطالباتي يك مشتري وجود دارد كه به هر دليل از بازپرداخت منابع بانك خودداري كرده است و مديران و كارشناسان شعب بايد با استفاده از راهكارهاي قانوني امكان ايفاي تعهدات را براي آنان به وجود آورند.
در اين جلسه در خصوص ۶ فقره بدهي ارزي مشتريان ستادي بانك كه ازمحل منابع صندوق توسعه ملي (جزء دال بند ۶ ) و صندوق ذخيره ارزي، تسهيلات دريافت كرده اند بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
گفتني است در حاشيه سفر ياد شده پاك طينت به اتفاق هيات همراه از ۴ واحد صنعتي اتومبيل سازي فردا، نورين ريس، كوير جين و نساجي كوير بازديد كرد و در جريان روند پيشرفت و فعاليت اين واحدهاي توليدي قرار گرفت.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۹/۰۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


آخرین اخبار
تقدیر استاندار سیستان و بلوچستان از بانک مهر ایران
دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده بانک پاسارگاد
برگزاری سمینار آموزشی تحول دیجیتال ویژه مدیران بانک سینا
انتشار شماره جدید نشریه عصردانایی
تست کرونا برای تمام کارکنان گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری انجام شد
برگزاری دوره آموزش مجازی فنی و بازاریابی در بیمه آرمان
«سککوک» تحولی شگرف در بخش اعتباری سیستم بانکداری کشور ایجاد می کند
ساختمان جدید شعبه بلوار سجاد بانک کارآفرین در شهر مشهد افتتاح شد
جای خالی بازار آتی سکه برای جذب نقدینگی سرگردان
انتصاب جدید در بانک آینده
جایزه مسئولیت اجتماعی به بیمه کوثر اهدا شد
بانک توسعه صادرات ۲۹ ساله شد
بیمه آسیا: ارائه خدمات بیمه ای صرفا با رعایت پروتکل های بهداشتی
شمارش معکوس قرعه کشی مسابقه «رو به حرم» بانک ملی ایران
پرداخت ۹۰۰هزار فقره تسهیلات در دوران کرونا
بیمه “ما” ۱۰ساله شد
امکانات متنوع بانکی همراه بانک موسسه اعتباری ملل
بانک ملت می تواند به معتبرترین برند بانکداری الکترونیک در کشور تبدیل شود
برگزاری اختتامیه جشنواره فروش بیمه های زندگی بیمه رازی
بیانیه رسمی بانک ملی ایران درباره برخی فضاسازی های تخریبی علیه این بانک
بازدهی ٣٦٦ درصدی «وبصادر» در ٦٤ روز کاری بورس در سال ٩٩
اعلام برندگان “جشنواره همراه شهر” بانک شهر
اولین جلسه پایش عملکرد فصلی واحدهای ستادی بانک کارآفرین برگزار شد
لزوم تخصیص بهینه منابع در جهت سودآوری و تامین رضایت مشتریان
اعلام ساعات کاری شعب و ادارات مرکزی بانک آینده از ۱۵ تیرماه سال ۱۳۹۹
پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری اندوخته آمیتیس آغاز شد
اعلام آمادگی بانك صنعت و معدن برای افزايش تسهيلات در بخش دارويی
۷۰ درصد از تسهیلات اگزیم بانک در اختیار بخش صنعت و معدن
نشست هم اندیشی مدیران و روسای شعب بانک دی برگزار شد
صورت های مالی سال ۱۳۹۸ شرکت لیزینگ گردشگری به تصویب رسید
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh