رئیس کل بیمه مرکزی:
بیمه آسیا یک شرکت بیمه ای چابک، چالاک و پربازده است

بانک و رسانه: بیمه آسیا جزو شرکت های بیمه خوب، باارزش، چابک، چالاک و پربازده در ارائه خدمات بیمه ای به مردم است و به عنوان یک شرکت معتبر و برند شناخته می شود.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر سلیمانی، رییس کل بیمه مرکزی در آیین افتتاحیه ساختمان شماره هفت بیمه آسیا با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و لزوم ارائه خدمات خوب بیمه ای به مردم و ایجاد رضایتمندی، گفت: ساختمان و تجهیزات جدید، ابزاری است که می تواند در ارائه خدمت بهتر به مردم مورد استفاده قرار گیرد.
رییس کل بیمه مرکزی با تصریح این موضوع که درمان نیاز اولیه کشور و جدی است، اظهار داشت: حرکت بیمه آسیا در تمرکز بیمه های درمان در ساختمان شماره هفت بسیار خوب است که نشاندهنده نگاه تخصصی مدیران آن به مقوله درمان است.
دکترسلیمانی با اظهار خوشحالی از تسویه بیمه آسیا با بیمارستان ها در مدت زمان کمتر از دو هفته، بیان داشت: تسویه به موقع شرکت بیمه آسیا با بیمارستان ها و پرداخت های هزینه های آنها، خدمت به بیمه گذارانی است که از خدمات درمانی استفاده می کنند و موجب رضایتمندی آنان از بیمه آسیا و صنعت بیمه کشور می شود.
رییس کل بیمه مرکزی فعالیت صحیح و درست شرکت های بیمه در دو حوزه شخص ثالث و درمان را موجب مشروعیت و مقبولیت بخشیدن به صنعت بیمه کشور در سطح جامعه دانست.
دکتر سلیمانی عدم آشنایی مردم با قوانین و مقررات بیمه ای را یکی از مشکلات صنعت بیمه کشور برشمرد و گفت: بیمه مرکزی و شرکت های بیمه می بایست با تمهیداتی در جهت فرهنگ سازی بیمه در جامعه حرکت کنند که اثرات بسیار خوبی در صنعت کشور خواهد داشت.
رییس کل بیمه مرکزی ، پرهیز از نرخ شکنی به ویژه در بیمه های درمان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: ارائه نرخ فنی در عین رقابت باید منطقی باشد و شرکت های بیمه با ارائه نرخ های فنی منطقی، در زمان پرداخت خسارت، دچار مشکل نشوند. بیمه مرکزی درخصوص نرخ فنی غیرمنطقی به طور حتم ورود می کند.
دکتر سلیمانی با اشاره به کارکنان خوب و مسلط به کار در شرکت بیمه آسیا، گفت: شرکت های بیمه در نهایت باید به سمت الکترونیکی کردن فعالیت های خود حرکت کنند. می بایست صنعت بیمه کشور در کنار سایر سازمان های حوزه درمان در ارائه خدمات آنلاین درمان آمادگی کامل داشته باشد.
رییس کل بیمه مرکزی با تصریح این موضوع که بیمه آسیا می تواند به عنوان شرکت پیشرو در الکترونیکی کردن بخش درمان عمل کند، بیان داشت: با الکترونیکی کردن فعالیت به ویژه در بخش درمان می توانیم نظارت و کنترل بیشتری داشته باشیم و جلوی پرداخت خسارت های غیرواقعی را بگیریم.
دکتر سلیمانی در ادامه افزود: الکترونیکی کردن، فعالیت ها را توسعه می دهد، هزینه ها را کم می کند و از نیروهای آزاد می توانیم در بخش های دیگر استفاده کنیم. هم چنین در بخش درمان می توانیم همکاری خوبی با استارتاپ های بیمه ای داشته باشیم.
رییس کل بیمه مرکزی با تشکر از مدیرعامل و هیات مدیره بیمه آسیا و ارزیابی مثبت از گزارش عملکرد دو ساله بیمه آسیا، گفت: گزارش دو ساله بیمه آسیا نشان دهنده انجام کارهای خوب و پیشرفت بوده است و امیدواریم این روند در سال های آتی تداوم داشته باشد. 

نوشته شده در تاریخ : ۹۹/۱۱/۲۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


آخرین اخبار
کمک‌های مالی بیمه دانا به رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کشور
بازديد مديران ارشد بانك ملی ايران از يك طرح صنعتي
تحقق ۵درصد اشتغال کشور با تسهیلات بانک پارسیان
بیمه رازی “تقدیرنامه ۴ ستاره” دریافت کرد
توقف صدور دفترچه های کاغذی تکلیف قانونی است
تخفیفات بیمه‌نامه شخص ثالث با رعایت حقوق بیمه‌گذاران ثبت و اعمال خواهد شد
رشد ۹ درصدی حجم معاملات در بورس کالای ایران
رونمایی از مزیت‌های جدید طرح «دی کارت اعتباری» در پی استقبال مشتریان
تولید ۱۴۰۰ میلیارد ریال پرتفوی در شعبه رشت بیمه دانا
بیمه آسیا خسارت زلزله زدگان منطقه سی سخت را پرداخت کرد
راه اندازی پرتال خدمات الکترونیک بیمه “ما”
بهره برداری از دومین مدرسه بانک سینا در دهستان رمشک استان کرمان
ارسال کمک‌های گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری به مناطق محروم کشور و زلزله‌زدگان سی‌سخت
پرداخت تسهیلات بانک آینده به ۵۰ هزارنفر از مدافعان سلامت با شرایط ویژه و پرداخت آسان
خدمات غیرحضوری و توقف انتشار دفترچه‌های کاغذی تامین اجتماعی قابل تقدیر است
سومین جلسه دیدار مدیران اعتباری بانک با فعالان اقتصادی امروز برگزار شد
پیام تبریک مدیرعامل بانک ملت به مناسبت میلاد باسعادت امام علی (ع)
بازدید عضو هیات مدیره و معاون اجرایی از شعبه بیرجند بیمه آرمان
اعطای لوح جایزه پنجمین همایش مدیران منابع انسانی به بیمه “ما”
۱۰ روز فرصت برای کسب جوایز ۵۰۰ میلیونی موبایلت
سرپرست معاونت فنی بیمه های غیرزندگی بیمه رازی منصوب شد
۳۳ رئیس شعبه بانک سپه جزء برترین های بانکی
قدردانی از بانک آینده در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز
دورخیز دانا به سمت بیمه دیجیتال
کسب جایزه مدیریت مالی توسط بیمه نوین برای چهارمین سال پیاپی
مشارکت بانک ملت در تامین مالی شرکت پتروشیمی بعثت کردستان
موسسه ملل ۲۰۶ نفر را به خانه بخت فرستاد
طرح بیمه رازی برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی
طرح عیدانه شرکت بیمه میهن
تقدیر از بیمه کوثر در نخستین جشنواره دانش و پژوهش ساتا
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh