بیمه ایران کارآمدترین عملکرد در اجرای بخشنامه کرونایی بیمه مرکزی را داشته است

بانک و رسانه: در پی انتشار خبری از قول مدیرعامل بیمه ایران پیرامون زیان ۱۵۰۰ میلیاردی بیمه ایران ناشی از بخشنامۀ اخیر بیمه مرکزی مبنی بر صدور بیمه‌نامه بدون دریافت حق بیمه به مدت حدود ۲ ماه، روابط عمومی بیمه ایران اعلام کرد:

شرکت سهامی بیمه ایران هر دو موضوع مندرج در بخشنامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران درباره «ارائه بیمه‌نامه بصورت فروش الکترونیکی از طریق سامانه my.iraninsurance.ir» و همچنین «تمدید خودکار بیمه نامه های منقضی شده در طی مقطع زمانی ۹۸٫۱۲٫۲۱ تا ۹۹٫۲٫۱۵» را با دقت تمام و در راستای حمایت از جامعه بیمه‌گذاران به انجام رسانده و در این ارتباط موفق‌ترین و کارآمدترین عملکرد را با در اختیار داشتن حدود ۵۴ درصد از بازار بیمه‌ای رشته بیمه شخص ثالث اتومبیل، عملیاتی و اجرایی کرده است.

در این اطلاعیه تأکید شده از آنجا که اساساً شرکت سهامی بیمه ایران دارای بالاترین سرمایه، اندوخته و ظرفیت نگهداری ریسک در صنعت بیمه کشور است استمهال مدت بیمه‌نامه‌ها و یا فروش اعتباری آنها که بخشی از آن در عملکرد سال ۹۸ و بخش دیگر آن در عملکرد سال ۹۹ منظور می شود، نگرانی خاصی در ایفای تعهدات شرکت در برابر بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان ایجاد نمی کند و با در نظر گرفتن ظرفیت و توانگری مالی قابل توجه این شرکت، پتانسیل بالفعل این شرکت در ایفای تعهدات حتی برای مدت های بیش از این زمان‌های مقرر نیز وجود دارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شرکت سهامی بیمه ایران بعنوان بازوی اجرایی دولت در صنعت بیمه در راستای سیاستهای راهبردی رئیس کل بیمه مرکزی، علاوه بر طرحهای حمایتی موجود خود، در خدمتگزاری به مردم شریف و جامعه بیمه گذاران همچون گذشته پیشتاز و پیشگام خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ : ۹۹/۰۲/۲۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


آخرین اخبار
کفایت سرمایه بانک پارسیان از استاندارهای بال هم فراتر می‌رود
رویدادهای چند روز آتی در حوزه اقتصادی و بانکی کشور از زبان رئیس کل بانک مرکزی
بازگشت میزان تراکنش‌های بانک آینده به شرایط عادی
استقرار ارزیابان خسارت سیار ” آسیا “در تعطیلات
پروژه‌های داخلی و خارجی بانک توسعه صادرات
استقرار واحدهای خسارت سیار بیمه آرمان در ایام عیدفطر
عملیاتی شدن ساتناو پایا در بانک مهر اقتصاد
با «بام» همیشه شارژ باشید
بازگشت سقف تراکنش‌های بانک ایران زمین به حالت عادی
بانک سامان املاک مازاد خود را به فروش می‌رساند
بازگشت سرویس های بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل به شرایط عادی
اهداي تجهيزات رايانه‌اي به مدارس مناطق کمتر برخوردار کشور
امکان خرید طرح ویژه دُرّین در سامانه فروش آنلاین الکتروبیمه نوین
قدردانی رییس مجلس شورای اسلامی از مدیرعامل بانک ملت
خرید اعتباری از فروشگاه‌های ایران‌مال با طرح «آینده‌داران» بانک آینده
بانک صادرات ایران تسهيلات مناسبي برای حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا تخصیص داده است
آموزش مجازی در صنعت بیمه تقویت خواهد شد
مشارکت کارکنان اداره امور شعب استان گیلان درپویش کمک مومنانه
تامین مالی ۲هزار میلیاردی بانک سامان برای حمایت از تولید ملی
دریافت رمز پویا از طریق”پیشخوان مجازی” و “کیلید” بانک آینده
ثبت نام سجام، احراز هویت و دریافت کد بورسی در شعب بانک گردشگری امکانپذیر شد
بسیج همگانی بیمه ‌کوثر برای جلب رضایت مشتریان
پاسخ به برخی سوالات درباره ETF
بیمه آرمان میزبان کمیسیون فنی سندیکای بیمه گران
برگزاری قرعه کشی «جشنواره ۱۳۹۹» باشگاه مشتریان بانک سپه
بیمه‌نامه‌های شخص ثالث از خرداد ماه سال جاری الکترونیکی و بدون نسخه فیزیکی صادر می‌شود
واگذاری بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از اموال و سهام مازاد بانک ملی ایران در سال ۹۸
در روزهای کرونایی، بدون کارت بانکی خريد کنيد
اعضای هیئت عامل بانک دی منصوب شدند
بیمه آسیا۱۰۰۰ بسته افطاری بین نیازمندان توزیع کرد
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh