مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:
بیمه های حمایتی کنترل می شوند

بانک و رسانه: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قراردادگفت: باید پرداختها را به روز کنیم.با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه همکاری می کنیم. ۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی به این مراکز داریم که برای کنترل و پیشگیری از افزایش بدهی ها اقدام می ‌کنیم .

به گزارش بانک و رسانه به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در همایش سراسری مدیران این سازمان با عنوان” بررسی عملکرد ۵ ماهه اول سال و تشریح راهبردها و برنامه‌های سازمان تا پایان سال ۹۸” افزود: ماهانه ۹۲۰۰ تا ۹۳۰۰ میلیارد تومان هزینه ثابت داریم و آنچه وصول داریم ۸۲۰۰ میلیارد تومان است. یعنی ماهی ۱۰۰۰ میلیارد تومان بر اساس وصول حق بیمه کسری داریم و باید از سایر منابع وصول کنیم.
وی گفت: وصول مطالبات از دولت با توجه به ظرفیتهای قانون بودجه و سایر امکانات پیگیری می شود. وصول مطالبات از کارگاهها نیز باید همراه با تدبیر باشد. ساماندهی شستا نیز یکی دیگر از برنامه های مهم این سازمان است.
دکتر سالاری در خصوص فروش املاک مازاد این سازمان گفت: نحوه واگذاری این املاک با هماهنگی وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کشور در حال پیگیری است. درباره املاک مازاد در صورتی که تغییر کاربری منجر به افزایش ارزش املاک شود این کار با همکاری وزارت کشور و استانداری‌ها صورت خواهد گرفت .
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، شناسایی مدیران آینده را موضوع مهمی برای سازمان دانست و گفت: باید لیست همکاران شایسته برای تصدی مسئولیت ها داشته باشیم و افراد شایسته را برای مدیریت انتخاب کنیم. در ورود افراد به سیستم و جذب نیرو باید بازنگری کنیم و مبنای عادلانه‌ای برای این کار اتخاذ می‌کنیم.
دکتر سالاری گفت: درخصوص پزشک و پرستار که کسری نیرو وجود دارد جذب نیرو خواهیم داشت، اما جذب بدون ضابطه نیرو نخواهیم داشت.
وی افزود: برای پرداخت به روز مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد برنامه داریم و پرداخت به روز برای مراکز درمانی که از سامانه نسخه الکترونیک استفاده کنند، انجام خواهد شد. این کار برای توسعه سامانه نسخه الکترونیک که مورد تاکید ریاست محترم جمهور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز است، موثر خواهد بود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، تسریع در تنقیح و تجمیع بخشنامه‌ها را از دیگر فعالیت های مهم این سازمان عنوان کرد و گفت: این موضوع بسیارمهم است و باید با کیفیت بالاتر و سرعت بیشتر انجام شود. در تحقق این امر، دیدگاههای شرکای اجتماعی اخذ شود و مورد توجه قرار گیرد.
دکتر سالاری درباره بیمه های حمایتی نیز گفت: حوزه بیمه‌های حمایتی حتما کنترل شود که افراد من غیرحق خارج شوند و تعهدات سازمان در بیمه‌های حمایتی افزایش پیدا نکند بلکه واجدان شرایط بویژه کارگران ساختمانی جایگزین شوند.
وی ادامه داد: هلدینگ درمان سازمان تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت. معاونت درمان این سازمان می تواند نقش نظارتی و خرید خدمات را ایفا کند و هلدینگ درمان باید بازوی اجرایی معاونت درمان باشد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد هزینه‌های سازمان قابل صرفه جویی نیست اما در حدود ۲۰ درصد باقی‌مانده باید تلاش کنیم و صرفه جویی را همیشه در رفتار خود مورد توجه داشته باشیم.
دکتر سالاری تصریح کرد: توسعه فن آوری اطلاعات و خدمات غیرحضوری از مسائل مهم سازمان تامین اجتماعی است که باید مورد توجه بیشتر باشد.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۶/۰۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
راه اندازی سرویس تلفن بانک موسسه ملل
آغاز بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه ای
برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان
کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»
یک هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران وام گرفتند
ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب
بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد
مدیرعامل بیمه رازی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکا شد
بانک اقتصادنوين و کارکنان آن به ياري سيل‌زدگان شتافتند
بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد
یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است
انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده
نقاط ضعف و قوت طرح جدید بانکی در مجلس از منظر بانک های توسعه ای
مشارکت خيرخواهانه بیست میلیارد ریالی کاربران آپ به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
ارسال مرحله اول کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
برنامه استراتژیک باید در همه اجزای بانک جریان یابد
فعال‌سازی رمز پویای پیامکی از طریق سایت بانک سامان
ارتقاء جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان
عملکرد درخشان بانک تجارت در گشایش اعتبارات اسنادی
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh