تاکید دوباره بانک ملت بر فعال سازی رمز پویا

بانک و رسانه: بانک ملت در اطلاعیه ای مجددا بر ضرورت فعال سازی رمز پویا از سوی مشتریان این بانک تاکید کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملت، با هدف تسهیل در دریافت خدمت رمز پویا (یکبار مصرف) از سوی مشتریان، سامانه رمزنگار ملت از سوی بانک ملت طراحی شده است و مشتریان می توانند از طریق اپلیکیشن و نسخه پیامکی سامانه رمز نگار ملت برای تراکنش های نیازمند رمز دوم، رمز پویا دریافت کنند.
بر اساس این گزارش، غیرفعال سازی رمزهای ایستای فعلی و فعال سازی رمز پویا در بانک ملت از طریق مراجعه به دستگاه های خودپرداز و پایانه های بانکی غیرنقد به سادگی امکان پذیر است.این گزارش می افزاید، مشتریان برای فعال سازی رمزپویا لازم است از صحت شماره تلفن همراه ثبت شده خود در بانک ملت اطمینان حاصل کرده و در صورت مغایرت به یکی از شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.
نسخه پیامکی سامانه رمز نگار نیز برای مشتریان فاقد گوشی‌ هوشمند یا مشتریانی‌که تمایلی به استفاده از خدمات فوق به صورت نرم افزار موبایلی ندارند، طراحی و عملیاتی شده است و مشتریان می‌توانند خدمات مربوط به سامانه‌های مذکور (سامانه اپلیکیشن- پیامکی) را به صورت همزمان فعال و از هرکدام که مایل بودند استفاده کنند.
در عین حال، بانک مرکزی به منظور تسهیل در دریافت خدمات رمز پویا، سامانه‌ای را تحت عنوان هریم (هدایت رمز یکبار مصرف) پیاده سازی کرده است که مشتریان بانک ملت علاوه بر امکان دریافت رمز دوم پویا از طریق سامانه‌های رمزنگار ملت، می توانند از طریق سامانه هریم، نسبت به ارسال«درخواست رمز پویا» اقدام و رمز پویای خود را به صورت پیامکی دریافت کنند.
بر این اساس، همزمان با الزامی شدن استفاده از رمزهای پویا، رمزدوم پویا برای مشتریانی که پیش از این رمز دوم ایستا داشته اند، فعال خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۱۰/۱۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
آموزش و سرگرمی همزمان با «هُپ» بانک ملی ایران
اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
فرآیند فعالسازی رمز پویا بانک توسعه صادرات
بیمه‌آسیا به مسافرین خارج از کشور، ۲۰ درصد تخفیف می‌دهد
شعبه قزوین بیمه دانا هزار میلیاردی شد
حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج
امضای تفاهم نامه بین بانک صنعت و معدن و سایپا
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
راه اندازی سرویس تلفن بانک موسسه ملل
آغاز بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه ای
برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان
کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»
یک هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران وام گرفتند
ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب
بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد
مدیرعامل بیمه رازی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکا شد
بانک اقتصادنوين و کارکنان آن به ياري سيل‌زدگان شتافتند
بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد
یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است
انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh