دکتر غلامرضا سلیمانی:
تخصص و پاکدستی از مولفه های اصلی جذب نیرو در صنعت بیمه به شمار می روند

بانک و رسانه : میزان رضایتمندی در سازمان‌ها با میزان سطح رضایت در جامعه ارتباط تنگاتنگی دارد و به همین خاطر، بخش بازرسی و نظارت مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در آیین تودیع و معارفه دو تن از مدیران بیمه مرکزی سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: سستی و سهل انگاری در ارائه خدمات به شهروندان یک تخلف آشکار است و واحدهای بازرسی باید در کنار تخلفات دیگر به این امر خلاف هم رسیدگی کنند.
رییس کل بیمه مرکزی با تشریح آخرین آمار مربوط به تخلفات و تقلبات بیمه ای و راه های مقابله با آن، افزود: بیمه مرکزی با در پیش گرفتن تمهیداتی درصدد است تا میزان تخلفات را به حداقل برساند و در همین راستا با تخلفات سازماندهی شده و انجام هر گونه تبانی، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
وی ماموریت اصلی نظام بازرسی را ارتباط رودررو با مردم و مخاطبان دانست و تصریح کرد: بازرسی میدانی یک ضرورت آشکار است و در کنار این شیوه باید با ارتباط تنگاتنگ مردمی به نقاط قوت و ضعف سازمان، دسترسی پیدا کرد.
دکتر سلیمانی با تاکید بر لزوم مولفه هایی نظیر پاکدستی، امانت داری و صداقت در کارکنان صنعت بیمه از این صنعت به عنوان یک مجموعه خدمات رسانی زیربنایی یاد کرد و گفت: سرمایه بزرگ صنعت بیمه اعتماد و محصول نهایی آن هم امنیت و آرامش بیمه گذاران است و به همین خاطر هسته گزینش این رسالت را بر عهده دارد که با تایید افراد امین و فاقد آلودگی مالی و اخلاقی از سپرده های مردم صیانت کند.
رییس کل بیمه مرکزی افزود:باید تلاش کنیم نیروهای صنعت بیمه علاوه بر دارابودن مولفه های پاکدستی و تخصص کافی به جهت مهارت در جایگاه مناسب اداری قرار گیرند.
وی همدلی و ارتباط نزدیک اعضای هیات و هسته گزینش بیمه مرکزی را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: با هم افزایی این دو نهاد و مرجع تایید صلاحیت، موضوع تایید قابلیت افراد برای فعالیت در صنعت بیمه بر اساس قوانین و مقررات و به دور از سلیقه های شخصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
رییس شورای عالی بیمه با قدردانی از مدیران قبلی و فعلی اداره کل بازرسی و همچنین هسته گزینش صنعت بیمه ابراز امیدواری کرد این دو نهاد با عملکرد درخشان خود ضمن تقویت کادر صنعت بیمه به بخش نظارتی بیمه مرکزی نیز کمک کنند.
گفتنی است در پایان این مراسم کاظم فیروزپوری بندپی به عنوان مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی و علی شکری به عنوان مدیر هسته گزینش احکام خود را از رییس کل بیمه مرکزی دریافت کردند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۲/۱۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
تحول سازمانی مستلزم ایده‌های نوین است
نت‌بانک جدید سامان رونمایی شد
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نباید سیاسی باشد
انتصاب عضو هیات مدیره بیمه ایران
پرداخت یک هزار فقره تسهیلات خرید دین بانک ملی ایران در فروردین ماه ۹۸
برای دریافت رمز دوم پویا، اطلاعات کارت خود را در اختیار دیگران قرار ندهید
بازدید از مکان ‌های خسارت‌ دیده بدون مراجعه بیمه ‌شده
صورت‌های مالی بانک ایران زمین منتشر شد
افتتاح باجه نابینایان بانک تجارت چهار محال و بختیاری
بیمه پارسیان به مجمع می رود
تقدیر مدیرکل بهزیستی استان کردستان از بانک پارسیان شعبه سنندج
تمدید امتیازات مدیرعامل بانک سپه به حافظان و قاریان قرآن
انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک دی با سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر
خدمات بانک ملی ایران برای ارائه غیرحضوری «شبا»
با حمایت همکاران در تمامی شاخص ها موفق بوده ایم
قدردانی از رویکرد فرهنگی بانک صادرات ایران و حمایت از نشر و ترویج قرآن کریم
تغيير ساعت آغاز به کار شعب بانک اقتصادنوين
همراه‌بانک توسعه تعاون بروزرسانی شد
مدیر عامل بیمه آسیا با نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار کرد
بیمه پارسیان ۲۵۶ ریال سود محقق کرد
مدیرعامل بیمه آسیا از خانواده شهید قاسمی در همدان تجلیل کرد
عملکرد مطلوب خدمات پست‌بانک‌ در روستاها
اعطای وام ازدواج از سوی بانک آینده از مرز ۲۶ هزار نفر گذشت
بهره مندی ۲۵ هزار بنگاه اقتصادی از تسهیلات بانک ملی ایران
استقبال تهرانی ها از عصای خود بالانس بیمه سرمد در پالادیوم
ارائه خدمات بانکی به روشندلان در هشت شعبه بانک دی امکان پذیر شد
ثبت بیش از ۱۴ میلیون قرارداد زعفرانی در بورس کالا
رمز یکبار مصرف در ملل راه اندازی گردید
یادداشت مدیرعامل بانک انصار به مناسبت سالروز حماسه بزرگ و تاریخی آزادسازی خرمشهر
نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh