توسط دکترابراهیمی صورت گرفت :
تشریح عزم استراتژیک و اهداف کلیدی سالهای آتی بانک انصار

بانک و رسانه : نشست سراسری مدیران ارشد بانک انصار باحضور دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار، معاونان و مدیران شعب استان های سراسر کشور در استان مازندران برگزار و در آن، راهبردها، سیاست ها و برنامه های این بانک تشریح شد.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی‌وتبلیغات، دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار طی سخنانی در این گردهمایی با اشاره به ایام‌ حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت در ماه محرم و عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و یاران با وفایش ؛ به تبیین ضرورت ولایتمداری در همه ارکان زندگی شخصی و اجتماعی پرداخت و درادامه فعالیت ها و نتایج عملکرد شش‌ماهه سالجاری بانک انصار را تشریح و گفت: با اجرای موفق برنامه‌ها به ویژه درزمینه جذب منابع ارزان قیمت در نهمین مرحله از قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس انداز که همزمان با نوسانات شدید بازارهای پول و سرمایه صورت گرفت، باردیگر مدیریت و اقدامات جهادی مدیران ارزشی و همکاران شریف بانک به منصه ظهور رسید.

دکترابراهیمی در ادامه با ارزیابی مثبت از عملکرد شش ماهه بانک درراستای اجرای طرح تحول ۲ افزود: عملکرد رو به پیشرفت بانک انصار نشانگر عزم وتلاش همدلانه و برادرانه مدیران و کارکنان بانک است که باید براساس الگوی مدیریت جهادی تداوم یابد و فعالیت ها به گونه ای باشد که تمام اهداف طرح تحول۲ طی زمان باقیمانده تا پایان سال ۹۷محقق شود تا انشاءالله با آسودگی خیال مرحله سوم تحول را با شروع سال بعد ، پیگیری و اجرا کنیم.

مدیرعامل بانک انصار سپس با بیان انتظارات خود در زمینه بازاریابی بانک و ضرورت انطباق ان با دستاوردهای علمی و اجرایی ، لازمه تحقق این موضوع را عزم جمعی ویک امرعمومی برای همه اجزای بانک برشمرد که از صدر تا ذیل باید در آن مشارکت داشته و لازمه موفقیت در آن را هوشمندی تمام عیار در زمینه بازاریابی و استفاده از اطلاعات و آمار و پیشبینی پذیر نمودن مسیر رشد و بالندگی آتی بانک برای تقویت نقاط قوت و بر طرف نمودن ضعفها و نقصان ها دانست.

مدیرعامل بانک انصار با برشماری تحولات رخ داده در مدل کسب وکار بانک ، مدیریت و الگوی کسب وکار نوین را به عنوان موضوعی کلیدی در طرح‌ تحول ۳ بانک معرفی و آن را نیازمند توجیه همگانی و فرهنگ سازی دانست و تاکید کرد: همه مدیران در سطوح مختلف باید مدیر کسب وکار باشند؛ یعنی بر روی توانمندی‌ها، اختیارات و پتانسیل های موجود برنامه‌ریزی و با دقت هزینه های عملیاتی وغیرعملیاتی را در راستای ارتقای سطح کسب‌وکار، مدیریت کنند.

دکترابراهیمی در پایان با تبیین دستاوردهای طرح تحول بانک بر لزوم پیاده‌سازی هرچه نیرومندتر و هوشمندانه‌تر مرحله سوم طرح تحول بانک انصار تأکید و با اشاره به اهمیت بانکداری دیجیتال، شناخت مدل و پارادایم های جدید کسب وکار ، انتقال از عقود مشارکتی به عقود مبادله ای ، تصریح کرد: باید مطالبات معوق را بازهم کاهش داده و آن را به عنوان روندی مستمر ،پایا و ماندگار در حوزه برندینگ بانک استمرار بخشیده و مدیریت نماییم.

گفتنی است در این گردهمایی همچنین آقای نظری مدیریت شعب استان مازندران گزارشی از عملکرد مجموعه ارایه و سپس تعدادی از معاونین در حوزه های تخصصی خود به ایراد سخنرانی پرداخته و برنامه هایشان را برای تداوم موفقیت بانک در حوزه های مختلف تبیین کردند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۷/۱۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
تقدير رییس ستاد اجرایی فرمان امام از بانك پارسيان در پشتيباني مالي برتر طرح هاي اشتغال زاي بركت
پایتخت انرژی، مقصد بیست‌ویکمین سفر استانی مدیرعامل بیمه کوثر
گروه مالی ملت شریک تجاری سرمایه گذاری و توسعه کیش شد
طرح مهر دانا موجب تقویت شاخص‌های اقتصادی کشور می‌شود
خط مشی ها و اولویت های نظام بانکی در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران
افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس مشارکت بانک تجارت
امهال سه ساله بدهی ۷۷ هزار کشاورز توسط بانک کشاورزی
کلنگ زنی دو مدرسه با مشارکت بانک ملی ایران در آذربایجان شرقی
مزایده تمام سهام بانک سپه در شرکت امید
برگزاری مجمع گروه مالی بانک توسعه تعاون
«ملی شو ۲»، محل عرضه تازه ترین دستاوردهای نوین بانک ملی ایران
تقدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمیني (ره) از بانک قرض الحسنه مهر ايران
موسسه کوثر حاصل تفکر پيشکسوتان نظام بانکي و نخبگان جوان است
سرمایه گذاری بانک ملی ایران در صنعت آذربایجان شرقی
بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران از روابط عمومی بانک پارسیان
بانک صادرات ایران همچنان در کنار مردم سرپل ذهاب خواهد ایستاد
نرخ حق الوکاله بانک سپه برای سال ۱۳۹۸ سه درصد تعیین شد
تامین مالی پروژه با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و بانک ملت
تفاهم نامه بیمه آسیا و خانه صنعت،معدن و تجارت
اعلام روزها و ساعات کاری شعب کشیک بانک آینده
منابع انسانی مهمترین عامل کسب برترینسبت به رقبا است
با بانک ملی ایران در ارتباط باشید
اقتصاد مقاومتی با مقاوم سازی راهبردی ساختارها و نهادهای جامعه و توانمندسازی مسئولین و مردم میسر می شود
تجارت مشتریان، اتاق فکر مشتریان بانک تجارت
پرداخت ۴۸ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری توسط بانک ملی ایران
برگزاری گردهمایی سراسری مسئولین شعب مشهد و دوایر ستادی بانک ایران زمین
رمز یکبار مصرف از اول سال آینده در بانک‌ صادرات ایران عملیاتی خواهد شد
تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان البرز با حضور مدیران بانک ایران زمین
عملکرد قابل قبول بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی
۱۷۰ درصد رشد تسهیلات بانک توسعه صادرات اصفهان برای حمایت از صادرات
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh