توسط دکترابراهیمی صورت گرفت :
تشریح عزم استراتژیک و اهداف کلیدی سالهای آتی بانک انصار

بانک و رسانه : نشست سراسری مدیران ارشد بانک انصار باحضور دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار، معاونان و مدیران شعب استان های سراسر کشور در استان مازندران برگزار و در آن، راهبردها، سیاست ها و برنامه های این بانک تشریح شد.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی‌وتبلیغات، دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار طی سخنانی در این گردهمایی با اشاره به ایام‌ حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت در ماه محرم و عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و یاران با وفایش ؛ به تبیین ضرورت ولایتمداری در همه ارکان زندگی شخصی و اجتماعی پرداخت و درادامه فعالیت ها و نتایج عملکرد شش‌ماهه سالجاری بانک انصار را تشریح و گفت: با اجرای موفق برنامه‌ها به ویژه درزمینه جذب منابع ارزان قیمت در نهمین مرحله از قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس انداز که همزمان با نوسانات شدید بازارهای پول و سرمایه صورت گرفت، باردیگر مدیریت و اقدامات جهادی مدیران ارزشی و همکاران شریف بانک به منصه ظهور رسید.

دکترابراهیمی در ادامه با ارزیابی مثبت از عملکرد شش ماهه بانک درراستای اجرای طرح تحول ۲ افزود: عملکرد رو به پیشرفت بانک انصار نشانگر عزم وتلاش همدلانه و برادرانه مدیران و کارکنان بانک است که باید براساس الگوی مدیریت جهادی تداوم یابد و فعالیت ها به گونه ای باشد که تمام اهداف طرح تحول۲ طی زمان باقیمانده تا پایان سال ۹۷محقق شود تا انشاءالله با آسودگی خیال مرحله سوم تحول را با شروع سال بعد ، پیگیری و اجرا کنیم.

مدیرعامل بانک انصار سپس با بیان انتظارات خود در زمینه بازاریابی بانک و ضرورت انطباق ان با دستاوردهای علمی و اجرایی ، لازمه تحقق این موضوع را عزم جمعی ویک امرعمومی برای همه اجزای بانک برشمرد که از صدر تا ذیل باید در آن مشارکت داشته و لازمه موفقیت در آن را هوشمندی تمام عیار در زمینه بازاریابی و استفاده از اطلاعات و آمار و پیشبینی پذیر نمودن مسیر رشد و بالندگی آتی بانک برای تقویت نقاط قوت و بر طرف نمودن ضعفها و نقصان ها دانست.

مدیرعامل بانک انصار با برشماری تحولات رخ داده در مدل کسب وکار بانک ، مدیریت و الگوی کسب وکار نوین را به عنوان موضوعی کلیدی در طرح‌ تحول ۳ بانک معرفی و آن را نیازمند توجیه همگانی و فرهنگ سازی دانست و تاکید کرد: همه مدیران در سطوح مختلف باید مدیر کسب وکار باشند؛ یعنی بر روی توانمندی‌ها، اختیارات و پتانسیل های موجود برنامه‌ریزی و با دقت هزینه های عملیاتی وغیرعملیاتی را در راستای ارتقای سطح کسب‌وکار، مدیریت کنند.

دکترابراهیمی در پایان با تبیین دستاوردهای طرح تحول بانک بر لزوم پیاده‌سازی هرچه نیرومندتر و هوشمندانه‌تر مرحله سوم طرح تحول بانک انصار تأکید و با اشاره به اهمیت بانکداری دیجیتال، شناخت مدل و پارادایم های جدید کسب وکار ، انتقال از عقود مشارکتی به عقود مبادله ای ، تصریح کرد: باید مطالبات معوق را بازهم کاهش داده و آن را به عنوان روندی مستمر ،پایا و ماندگار در حوزه برندینگ بانک استمرار بخشیده و مدیریت نماییم.

گفتنی است در این گردهمایی همچنین آقای نظری مدیریت شعب استان مازندران گزارشی از عملکرد مجموعه ارایه و سپس تعدادی از معاونین در حوزه های تخصصی خود به ایراد سخنرانی پرداخته و برنامه هایشان را برای تداوم موفقیت بانک در حوزه های مختلف تبیین کردند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۷/۱۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                   
آخرین اخبار
حسین زاده: «آموزش» عنصر جدایی ناپذیر فعالیت های بانک ملی ایران است
معامله بیش از۴۰ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران
اعطاي ۱۳۵۰۰ ميليارد ريال به واحدهاي توليدي استان سمنان
​جهش ٢٢٠ درصدی درآمدهای غیرمشاع بانک صادرات ایران در اردیبهشت
تاکید مدیران عامل بانک ملت و مخابرات ایران بر تقویت همکاری ها
بانک گردشگری با تمام قوا در کنار تیم ملی والیبال است
آینده پژوهشی ضرورت صنعت بانکداری است
تقدیر از خدمات بانک ملی ایران در توسعه استان آذربایجان شرقی
برگزاری نخستین همایش آشنایی با نحوه ورود به بازار سرمایه و انواع روش های سرمایه گذاری
معرفی برگزیدگان مسابقه عکس اینستاگرامی بانک سرمایه به مناسبت روز معلم
پرداخت ۸۶ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی
تسهیلات ۵ درصدی بانک سینا برای بانوان بدون نیاز به ضامن
به‌زودی با رونمایی از طرح‌های جدید شاهد تحول گسترده‌ در فروش بیمه‌های زندگی خواهیم بود
روابط عمومی سازمان هاي اقتصادی، باید تجربیات موفق خود را مستند سازی کنند
ترکیبی جدید برای هیأت مدیره بانک سرمایه
جهش بزرگ بانک صادرات ایران در مسیر سوددهی
بانک پارسیان؛ بازوی توسعه معادن کشور
قرعه کشی برندگان سومین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا
​٢٧ هزار نفر از تسهیلات « طرح ٦٧» بانک صادرات ایران بهره‌مند شدند
با «بله دانی» بیشتر بدان!
جمع خسارت پرداختی تجارت‌نو در سیل اخیر از ۴۰۳ میلیارد ریال گذشت
تأکید مدیرعامل بیمه ایران بر رعایت موازین اخلاق حرفه‌ای و رعایت اصل منتهای حسن نیت در تمام مراحل فروش بیمه‌های زندگی
بیمه کوثر نایب قهرمان مسابقات جایزه بزرگ ازبکستان
قدردانی رییس سازمان بهزیستی از مدیرعامل بانک ملت
حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از کسب وکارهای کوچك
موسسه اعتباری ملل افزایش سرمایه می‌دهد
سیستم جانشین‌پروری و ارتقای کارکنان در بیمه نوین اجرایی می‌شود
انجام عملیات بانکی بدون حضور در شعب بانک مهر ایران
ارائه خدمات پزشکی به مشتریان بانک توسعه تعاون
نقش موثر بانک شهر در تسریع روند توسعه شاخص های زندگی شهری
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh