قائم مقام دانا اعلام کرد
تقویت ارتباطات و شناسایی نیازهای روز جامعه، رسالت اصلی شبکه فروش بیمه

بانک و رسانه: قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، بازاریابی را یکی از ابزارهای مهم مدیریتی عنوان و بر تلاش مضاعف شبکه فروش برای توسعه خدمات بیمه‌ای با بهره‌گیری از مزیت‌های رقابتی در این صنعت تاکید کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، آقای حسین حسینی در گفتگویی، با اشاره به ۱۳ آذر، سالروز تاسیس شرکت بیمه دانا و روز ملی بیمه، ضمن تبریک به کارکنان و شبکه فروش این شرکت اظهار داشت: نمایندگان و کارگزاران از یک سو، و انجام تبلیغات اثربخش از سوی دیگر، ابزارهای اصلی صنعت بیمه جهت جذب هر چه بهتر بازار، شناسایی بازارهای جدید و افزایش فروش می باشند، لذا ضرورت دارد اشخاصی که در این عرصه حضور دارند، با گذراندن دوره‌های آموزش فنی و تخصصی و به‌روز کردن اطلاعات خود، با استفاده از ظرفیت ها، توانایی‌ها و مزیت های رقابتی، نسبت به شناسایی بازارهای جدید اقدام کنند تا از این طریق نقش موثری در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ایفا نمایند.

وی، عناصر محیطی، پاسخ‌های رفتاری و معیار‌های سنجش را به عنوان اجزای اصلی بازاریابی دانست و افزود: با توجه به نیاز جامعه و خواسته‌های مشتریان، توان پرداخت آنها و فرصت‌های پیش رو، می‌توان از نمایندگان و شبکه فروش صنعت بیمه انتظار داشت با ایجاد و تقویت دامنه ارتباطات، تعامل، هماهنگی و تغییر نگرش، نسبت به بازاریابی و شناسایی نیازهای روز جامعه اقدام کنند.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا از شبکه فروش این شرکت خواست در مدت باقیمانده تا پایان سال جاری، با انجام برخی اقدامات مهم و حیاتی از جمله پیشنهاد بیمه نامه‌هایی متناسب با نیازهای شناسایی شده بازار، شناخت بازار هدف، ارزیابی دقیق ریسک، تقویت فن بیان و آموزش‌های کاربردی ارتباط با مشتری، حجم پرتفوی‌ خود را افزایش دهند و این شرکت را در رسیدن به اهداف پیش بینی شده خود یاری کنند.

آقای حسینی، در بخش پایانی اظهارات خود، استفاده از فضای دیجیتال و بهره وری از کسب و کار دیجیتالی را در عرصه رقابت‌های صنعت بیمه ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاش مضاعف و همت والای کارکنان بیمه دانا، به ویژه شبکه فروش، این شرکت به اهداف پیش بینی شده خود تا پایان سال جاری نائل شود.

نوشته شده در تاریخ : ۹۹/۰۹/۱۲
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


آخرین اخبار
تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر ارتباط مستمر مدیران با همکاران
بازدید قائم مقام بیمه دانا و هیات همراه از شعبه مسجد کبود تبریز
مراسم معارفه دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی برگزار شد
دریافت تندیس و لوح تقدیر توسط شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان
برندگان پاییز وین کارت مشخص شدند
مشارکت مدیران و کارکنان بیمه کوثر در پویش نذر فاطمیه
آغاز جشنواره پذیرندگان پایانه های فروش بانک ایران زمین
بیمه آسیا طرح بخشودگی صددرصدی جرائم بیمه شخص ثالث را اجرا می کند
پیام تسلیت مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
افتتاح حساب غیرحضوری در بانک صادرات
قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از مدیرعامل بانک ملت
استفاده از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از کسب و کارهای تولیدی
امضای تفاهم نامه بین بانک پارسیان، کمیه امداد امام خمینی(ره) و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان۳۰۰۰۰ فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت خواهد شد
محمد برهانی:نجات تولید و کارگر راهکار دارد
مشتریان بانک گردشگری برای فرایند ثبت و انتقال چک از سامانه “پیچک” استفاده کنند
قرعه کشی ۲۰۰ جایزه ۵۰ میلیون ریالی در مراحل چهارم و پنجم جشنواره همراه بانک ملت
برگزاری کمیته تخلفات نمایندگان بیمه آرمان
حمایت بانک ملی ایران از دانش آموزان مناطق کم برخوردار
عضو هیات مدیره بانک سینا؛ چهره ماندگار صنعت بانکداری سال۹۹
سرویس “نرخ‌دهی هوشمند” آتش‌سوزی به همراز اضافه شد
معاونت روابط عمومی بانک صادرات منصوب شد
مشارکت مدیران و کارکنان بیمه پارسیان در پویش اهدای خون
پرداخت سود سهامداران شرکت پاکدیس از طریق شعب بانک سینا
اولویت های بانک گردشگری در دهه آینده
درصد دارایی‌های موسسه ملل افزایشی شد
“مسعود بادین”، مدیرعامل بیمه آسیا شد
توزیع بسته های معیشی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا
اقتصاد بانک محور کشور به بانکی مقتدر و بزرگ همچون سپه در عرصه پولی نیاز داشت
تسهیلات بانک سینا برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه
توزیع بسته های معیشی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh