مدیرعامل بانک سینا در آئین گشایش شعبه گیشا:
تقویت ارتباط با مشتریان سهم مهمی در رشد عملکرد کسب و کارها دارد

بانک و رسانه: مدیرعامل بانک سینا در آئین گشایش شعبه گیشای تهران با اشاره به اهمیت نقش مشتریان در نظام بانکداری گفت: تقویت ارتباط با مشتریان و توجه و مراقبت از آنان سهم بسیار مهمی در رشد عملکردها و کسب و کار دارد لذا بانک سینا با ایجاد فرهنگ تمرکز بر مشتری در بخش مهمی از فعالیت های خود، در راستای تامین رضایتمندی این عزیزان گام برمی دارد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی افزود: ایجاد فرهنگ تمرکز بر مشتری بخش مهمی از فعالیت های بانک سینا را تشکیل می دهد که عملکرد دقیق و درست در این زمینه حمایت و رضایت بیش از پیش مشتریان را در پی دارد.
وی از جمله الزامات اصلی موفقیت در عرصه بانکداری و افزایش سهم بازار را تکریم مشتریان دانست و گفت: تکریم حداکثری و پاسخگویی سریع به مشتریان، جلب رضایت آنان را به همراه دارد که این مهم از طریق خلق ایده های جدید و اثرگذار در راستای ایجاد ارزش افزوده و آورده بیشتر، در حال انجام است.
دکتر ایمانی اظهار داشت: بانک سینا با شناسایی مشتریان هدف و تعامل با آنان، برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های متعددی را در راستای تامین خواسته ها و نیازهای بانکی آنان متمرکز ساخته است که اجرای سیاست های مختلف اعتباری، بهره گیری از آخرین نرم افزارهای نوین بانکی و تلاش برای چابکتر شدن بانک و تسریع در انجام فعالیت ها در تحقق این هدف مهم صورت می گیرد.
مدیرعامل بانک سینا همچنین بر تلاش برای نقش آفرینی بیش از پیش بانک در حمایت از تولید، شکوفایی و رونق اقتصادی تاکید کرد و افزود: از جمله برنامه هایی که می تواند به رشد پایدار و شکوفایی اقتصاد کشور کمک کند، حمایت از بنگاه های زودبازده و کسب و کارهای کوچک است که این اقدام به طور جدی و مستمر در بانک سینا در حال اجراست و از این پس نیز تداوم خواهد یافت.
وی تاکید کرد: بهره برداری از ساختمان شعبه گیشا، در راستای عزم بانک سینا برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته تر به هموطنان با اتکا به نیروهای متعهد و متخصص با بهره گیری از فناوری های روز بانکی صورت می گیرد و امیدوارم با عزم جدی و تشریک مساعی همکاران، شاهد اعتلا و ارتقاء جایگاه بانک سینا در راستای رضایتمندی مشتریان و هموطنان عزیز باشیم.
گفتنی است در این مراسم که معاون امور شعب و مناطق، مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی، مدیران مناطق تهران، جمعی از اهالی منطقه و کسبه محل حضور داشتند، ساختمان شعبه بانک سینا در گیشا به بهره برداری رسید و خدمت رسانی به هموطنان در این نقطه از شهر تهران آغاز شد.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۱۱/۱۵
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
گسترش، رشد و ارتقای شاخص های فرهنگی با حمایت های بانک شهر
عوامل موفقیت تحول بانکداری
کنفرانس «توسعه نظام مالی در صنعت نفت» با حمایت بانک صادرات ایران برگزار شد
مدیرعامل بیمه آسیا رهسپار استان گیلان شد
بیمه نوین برای سومین سال متوالی جایزه ملی مدیریت مالی را کسب کرد
بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه آفریقا
چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویان با حمایت بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد
راه هموار دریافت رمز دوم پویا در بانک تجارت
رتبه برتر باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در جشنواره وب و موبایل
جشنواره قرعه کشی کارتخوان های بانک سینا برگزار می شود
موبایلت بهترین اپلیکیشن پیش‌رونده ایران شد
آمادگی بانک سینا برای پرداخت تسهیلات رونق آفرین
از بانک ملی ایران «هدیه» بگیرید
سامانه پیشخوان کارگزاری بانک صادرات ایران بیش از ٩ هزارنفر را به جمع فعالان بازار سرمایه اضافه کرد
امنیت؛ پازل گمشده رمز پویا در هیاهوی رسانه ای
حضور بیمه آسیا در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن
اسامی برندگان ۳ دوره جشنواره همراه بانک ملت اعلام شد
تسهیلات مضاربه بانک ملی ایران راهی برای بهبود فضای کسب وکار
بانک سامان املاک مازاد خود را به فروش می‌رساند
ساخت ۲ مدرسه در شاوور توسط بانک پاسارگاد
۲۰ رئیس شعبه بانک سپه در جمع برترین های نظام بانکی
سامانه فروش آنلاین «الکترو بیمه نوین» رونمایی شد
تقدیر از روسای شعب موفق بانک سینا
رضایت ۹۳ درصدی کاربران از «بام» بانک ملی ایران
نسخه همراه بانک سینا به روز شد
بانک صادرات ایران اوراق گواهی سپرده الکترونیکی ١٨درصدی عرضه می‌کند
مذاکره اصولی با مشتریان رمز موفقیت طرح تشویقی وصول مطالبات است
نرخ حق الوکاله بانک سپه برای سال ۱۳۹۹ تعیین شد
از ۱۵ رئیس شعبه‌ برتر بانک‌پاسارگاد تقدیر به‌عمل آمد
پیام مدیرعامل و اعضای هیات مديره بانک مهرايران به مناسبت ۲۲ بهمن
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh