دکتر حسین زاده:
توسعه بانکداری دیجیتال، اولویت بانک ملی ایران است

بانک و رسانه : مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که دولت مصمم است بانکداری دیجیتال در کشور نهادینه شود، گفت: بانک ملی ایران، پیشتاز تحول گرایی است و توسعه بانکداری دیجیتال، یکی از مصادیق آن است.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در جمع شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی یک روزه مدیران ارشد بانک با موضوع آشنایی با جدیدترین سامانه های بانکی دنیا افزود: بانک ملی ایران، همواره تحول گرا بوده و این روحیه باید برای همیشه در مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد و همه کارکنان بانک حفظ شود.

وی توسعه محصولات بانک با هدف جلب رضایت حداکثر مشتری را مهمترین هدف بانک ملی ایران خواند و گفت: نیاز مشتری باید درک شود و متناسب با آن خدمات جدید طراحی شود، به طوری که مشتری، همواره با یک بانک پویا و به روز مواجه باشد.

حسین زاده «ایده پردازی» را لازمه حرکت پیشرونده یک سازمان دانست و خاطرنشان کرد: تک تک اجزای سازمان باید خود را در قبال آن مسئول بدانند و از حداکثر توان علمی و عملی خود برای توسعه آن استفاه کنند.

وی خدمت رسانی چابک و داشتن سرعت عمل در پیاده سازی خدمات بانکی را لازمه زندگی امروز دانست و با بیان این که بانک ملی ایران در این زمینه پیشتاز است، ادامه داد: تحول گرایی و نوآوری، دو کلیدواژه مؤثر در استراتژی بانک ملی ایران است و همه برنامه ها باید بر اساس این دو محور طراحی شده و همچنین این سازمان باید به معنای واقعی یادگیرنده باشد.

حسین زاده در ادامه به ضرورت استفاده از فناوری های نو در نظام بانکی اشاره کرد و گفت: مسیر تاریخی مبین این موضوع است که بانک ملی ایران از دیرباز در حوزه انفورماتیک فعال بوده و در حال حاضر نیز فعالیت هایش در این بخش ها بسیار چشمگیر است.

وی به طراحی و راه اندازی سامانه های بام و بله که به خوبی مورد استقبال مشتریان و سایر مخاطبان فضای مجازی قرار گرفته است اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از خدمات بانک ملی ایران از جمله بانک آفیسر بر بستر این سامانه ها ارائه می شود، به طوری که مشتریان برای انجام بسیاری از امور بانکی نیازی به حضور در شعبه ندارند.

حسین زاده تأکید کرد: بانک ملی ایران مصمم است خدمات جدیدتر، به روزتر و راحت تری را در اختیار مشتریان قرار دهد و به این منظور مطالعات گسترده ای را بر روی بانک های بزرگ جهان انجام داده است.

به گفته وی، شرکت سداد در این زمینه پیشرو است و باید این دانش را به مدیران ارشد و میانی و در نهایت همه کارکنان بانک تسری دهد.

در ادامه این کارگاه آموزشی، حمید رضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد نیز گزارشی از عملکرد شرکت و مطالعات انجام شده برای ایجاد تحول و نوآوری در خدمات بانک ارائه کرد.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۲/۱۶
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                   
آخرین اخبار
با برگزاري مجمع عادي به طور فوق‌العاده اعضاي جديد هيات مديره بانک اقتصادنوين مشخص شدند
شعبه قزوین بیمه سرمد افتتاح شد
نشان ویژه «داوود رشیدی» با حمایت بانک صادرات ایران به هنرمندان برگزیده اهدا می‌شود
بهره‌برداری از هتلی دیگر با حمایت بانک گردشگری
برندگان جوایز مسابقه اینستاگرامی بانک ملی ایران مشخص شدند
ورود نسخه جدید سامانه همراه بانک ملت به بازار
تاکید شهردار اصفهان بر عملکرد قابل قبول بانک شهر در حمایت از حوزه فرهنگ و هنر
نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار نقاشی استاد شکیبا افتتاح شد
راه‌اندازی امکان فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های سرمایه در اینترنت بانک سرمایه
استراتژی بلندمدت بیمه آسیا راه اندازی شعب جدید است
بانک صادرات به دانشجویان پیام نور وام قرض الحسنه می دهد
تمدید زمان اجباری شدن استفاده از رمز پویا در تراکنش های مبتنی بر کارت
حمایت بانک شهر از حوزه های فرهنگی عاملی مهم در کاهش آسیب های اجتماعی
آزمون استخدامی سراسری بانک قرض الحسنه مهرایران برگزار شد
۹۱ سال، پر افتخار/ عمل به مسئولیت اجتماعی، نقطه قوت بانک ملی ایران
برنامه اصلی بانک حمایت از واحدهای تولیدی است
ارتباط تلفنی مدیران ارشد بانک ملی ایران با مردم به مناسبت هفته دولت
یک هفته با بورس کالا
ایران زمین,سال ۱۴۰۰ بانک دیجیتال می شود
با استقبال فعالان اقتصادی، ۱۱۷درصد از اهداف صدور ضمانت‌نامه بانک پاسارگاد محقق شد
افتتاح سپرده قرض الحسنه جاری برای کودکان و نوجوانان با شرایط ویژه
کسب رتبه اول توانگری مالی توسط بیمه دانا
پیام مدیرعامل شرکت بیمه آرمان به مناسبت روز پزشک
دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری همایش ملی بیمه و توسعه منصوب شدند
افزایش سرمایه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به ۲۵۰۰ میليارد تومان
جشن خرمن استان گلستان با حمایت آرد کوثر برگزار می شود
راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر
آغاز به کار سامانه جدید بانکداری اینترنتی
کارنامه بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری
خرید دو هزار میلیارد ریال کالای بادوام داخلی با تسهیلات بانک ملی ایران تا پایان تیرماه
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh