مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:
توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود

بانک و رسانه : مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزایش سرعت و کیفیت، صرفه جویی در وقت و هزینه و سهولت دسترسی را از مهمترین مزایای توسعه سرویس‌های غیرحضوری برشمرد و گفت: خدمات غیرحضوری رضایت خاطر جامعه تحت پوشش را به همراه خواهد داشت و توسعه این بخش از خدمات سازمان با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در جلسه‌ای که به منظور ارزیابی روند توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی با حضور مدیران ارشد این سازمان و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران کل تأمین اجتماعی سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: برای تحقق اهداف سازمان در زمینه توسعه خدمات غیرحضوری بایستی مشوق‌هایی برای استفاده از این خدمات ایجاد و مراحل توسعه این بخش از خدمات به گونه‌ای طراحی شود تا در دوره زمانی مشخصی خدمات صرفا به صورت غیرحضوری ارائه و خدمات حضوری حذف شود.

دکتر سالاری برلزوم برنامه ریزی مناسب برای پایان دادن به ارائه همزمان خدمات حضوری و غیرحضوری تأکید کرد و افزود: بایستی خدمات غیرحضوری با مزایای قابل توجهی همراه باشد تا مخاطبان سازمان بهره‌برداری از خدمات غیرحضوری را به مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی ترجیح دهند.

وی با اشاره به اینکه در مراحل اولیه توسعه خدمات غیرحضوری برای استفاده از تعداد محدودی از خدمات مراجعه حضوری نیز مورد نیاز است، گفت: برای حذف مراجعه حضوری درباره این خدمات باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد و خدمات به صورت کاملا غیرحضوری ارائه شود.

دکترسالاری تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف توسعه خدمات غیرحضوری و دولت الکترونیک ارتقاء شفافیت و سلامت اداری است که این امر با حذف خدمات حضوری محقق می‌شود و ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری به صورت همزمان کمکی به تحقق این هدف نمی‌کند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: درحال حاضر بیش از ۴۰ خدمت سازمان تأمین اجتماعی به صورت غیرحضوری قابل ارائه است و در آینده بسیار نزدیک تعداد خدمات غیرحضوری قابل ارائه به بیش از ۶۰ خدمت می‌رسد.

قائم موهبتی، معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: با برگزاری منظم جلسات ارزیابی توسعه خدمات غیرحضوری مشکلات و نقاط ضعف سامانه‌های خدمات غیرحضوری برطرف شده و روند ارتقاء این خدمات به خوبی درحال انجام است.

وی افزود: توسعه خدمات غیرحضوری از مهمترین اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در سال‌های اخیر است و مرحوم دکتر نوربخش برای تحقق این برنامه اقدامات اساسی انجام دادند. مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی نیز برای تحقق اهداف سازمان در این زمینه تلاش مضاعفی داشته و از تمامی ظرفیتها استفاده می‌شود.

در این جلسه مدیران کل استانها و مدیران و کارشناسان واحدهای تخصصی سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره توسعه خدمات غیرحضوری پرداختند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۴/۱۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                   
آخرین اخبار
نمایشگاه عکس «محرم ایران زمین» در ایوان انتظار
مدیرعامل بانک ملی : از مدیران ریسک پذیر باید حمایت شود
دومین مرحله قرعه کشی طرح همراز باشگاه مشتریان بانک سینا برگزار شد
برندگان جایزه یک میلیارد ریالی چهل و یکمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک سپه مشخص شدند
افتتاح باجه صدور بیمه نامه های زندگی بیمه آسیا در دفتر خدمات حوزه های علمیه تهران
خدمات ويژه بيمه سرمد به خانواده بانك صادرات
«استارتاپ لینکپ» زندگی آینده ما را متحول می‌کند
موکب بيمه آسياميزبان راهپيمايان اربعين حسيني
بیمه نوین برای سومین سال متوالی، رتبه یک توانگری را کسب کرد
آغاز طرح چکاپ همکاران بانک ایران زمین برای تشکیل پرونده سلامت
بیمه کوثر در خدمت زائران اربعین
نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران منتشر شد
قدردانی ستاد مرکزی راهیان نور کشور از بانک سپه
خدمات ویژه بانک ملی ایران برای روشندلان
تقدیر از مشتری وفادار و برنده جایزه طرح کیان بانک پارسیان در شعبه زابل
وصول ۶۰۰ میلیارد ریال از مطالبات بیمه رازی
اعلام برندگان جشنواره حساب‌‏هاي قرض‌‏الحسنه بانک اقتصادنوين
امضای تفاهم نامه همکاری بین ستاد نانو و بانک توسعه صادرات ایران
افتتاح صندوق امانات شعبه ولنجک بانک ایران زمین
۹۰درصد تخفیف در هزینه‌های اداری و بیمه‌گری در جشنواره بیمه عمر و سرمایه‌گذاری مهرگان سرمد
پیشرفت عملیات ساخت مدرسه توسط بانک‌پاسارگاد در استان خوزستان
لزوم مصون سازی نظام مالی و پولی کشور
تسهیلات ویژه بیمه کوثر برای عاشقان حسین(ع)
برندگان تابستان وین کارت مشخص شدند
شعب بانک صادرات ایران سود سهام «پاسا» را پرداخت می‌کنند
زائران اربعین بیش از یک میلیون پیام رایگان ارسال کردند
مدیرعامل جدید بانک سینا معرفی شد
طرح مهردانا برگرفته از ظرفیت های سهام عدالت است
شعب بانک صادرات ایران سود سهام «پاسا» را پرداخت می‌کنند
تنها بانک‌ها نمی توانند حلال مشکلات اقتصادی کشور باشند
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh