توضیح مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پیرامون حاشیه‌سازی ۲۰:۳۰

بانک و رسانه : “اینکه سیمای جمهوری اسلامی ایران تلاش کند تا با تمرکز بر کاستی‌ها و کمبودهای دستگاه‌های اجرایی و مشکلات مردم، گام‌های مشخصی به سمت بازسازی چهره این رسانه سراسری بردارد به جای خود ارزشمند است، اما به شرط آن که در این مسیر با صداقت و رعایت امانت و چند سویگی گام بردارد”.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از سیتنا، امیرعباس تقی پور، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در وب نوشته‌ای با عنوان “درباره حاشیه‌سازی اخیر برنامه تلویزیونی ۲۰:۳۰ ” که نسخه‌ای از آن در اختیار سیتنا قرار گرفته، آورده است:

“سه شنبه شب ۱۲ تیرماه ۹۷ برنامه تلویزیونی ۲۰:۳۰ گزارشی یکی دو دقیقه‌ای پخش کرد از یک نشست ۴-۳ ساعته در سازمان تامین اجتماعی.

گزارش کوتاه مربوط بود به سخنان بنده به عنوان مدیر کل روابط‌عمومی سازمان که در آن از خبرنگاران محترم حاضر درخواست کرده بودم به نکته‌ای که ارتباط مستقیمی با موضوع اصلی نشست یعنی «معرفی ابعاد توسعه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در سازمان تامین اجتماعی» ندارد؛ نپردازند (هرچند آن موضوع درباره نقش و کارکرد شرکت بازرگانی در کمک به حفظ دارایی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، در جای خود ارزش بحث و گفت‌وگوی کارشناسی دارد).

در واقع سخن من تقاضای مستقیم و صادقانه از خبرنگاران حاضر بود که جذابیت خبر “شرکت بازرگانی”، مسائل کلان دیگری را که به زندگی روزانه مردم و میلیون‌ها بیمه شده مربوط است تحت الشعاع قرار ندهد…، اما برنامه سازان ۲۰:۳۰ ترجیح دادند برخلاف همکارانشان در دیگر شبکه‌های تلویزیونی، صرفاً همین توضیح و اشاره مستقیم مرا، با زدن سرو ته موضوع اصلی پخش کنند تا شاید این نتیجه را بگیرند که عده‌ای (لاجرم از منسوبان دستگاه‌های اجرایی) مخالف شفافیت و آزادی در پخش اطلاعات هستند، ولی ۲۰:۳۰خیر!

این که سیمای جمهوری اسلامی ایران تلاش کند تا با تمرکز بر کاستی‌ها و کمبودهای دستگاه‌های اجرایی و مشکلات مردم، گام‌های مشخصی به سمت بازسازی چهره این رسانه سراسری بردارد به جای خود ارزشمند است، اما به شرط آن که در این مسیر با صداقت و رعایت امانت و چند سویگی گام بردارد.

با گفتن ” لا اله” و نگفتن “الا الله” نمی توان اعتماد سازی کرد. دستکم با دستمال آلوده نباید انتظار تمیز شدن شیشه‌های غبار گرفته را داشت”.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۴/۱۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
تصویب صورت های مالی سال ۹۶ بانک ملت در مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام
انتصاب در بانک صادرات ایران
با «بله» بدون شماره کارت درخواست پول کنید
رئیس هیات مدیره بانک تجارت پاسخگوی مشتریان
تجلیل بانک دی از ملی پوشان تنیس روی میز
قرض الحسنه؛ ضامن رونق فعالیتهای اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال پايدار
پیام تبریک دکتر صادق به مناسبت روز پزشک
تاکید رئیس حوزه علمیه اهل سنت بندرلنگه و امام جمعه روستای طبل جزيره قشم برحمايت از بانک قرض الحسنه مهرايران
هماهنگی نظارت بربیمه های درمان تکمیلی و بررسی آثار و تبعات تحریم های اخیر بر صنعت بیمه
انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان با صندوق ضمانت صادرات ایران
سپ به سامانه نسیم بانک مرکزی متصل شد
نقش موثر بانک صنعت و معدن در تامین مالی نیروگاه سیستان و بلوچستان
دکتر فرحی: مردم با خیال راحت در بانک‌ها سپرده‌گذاری ارزی کنند
خسارت ۸ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریالی به یک مصدوم توسط بیمه آرمان
برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان بوشهر
کنترل و نظارت از وظایف ذاتی روسای شعب است
صورت‌های مالی سال ٩٦ بانک صادرات ایران تصویب شد
معرفی برندگان جشنواره بزرگ پایانه های فروشگاهی بانک گردشگری
صدور مجوز برگزاری مجمع بانک ملت
بانک ها ۱۶۷۱٫۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردند
لوح یادبود چهارمین همایش ملی کیفیت به بانک انصار اعطاء شد
ارائه خدمات بانک شهر در مراکز عرضه دام پایتخت
تفاهم‌نامه بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی
جشنواره عید تا عید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
محدودیت پذیرش چک های غیر صیادی از چهارم شهریور در شعب بانک ملّی ایران
اعلام آخرین مهلت واگذاری چک های غیر صیادی
نگاهی به وضعیت مالی بانک ها/بانک ملت در صدر
برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران بانک قرض الحسنه مهر ایران
بانک سامان به ۱۱۰ هزار مسافر خدمات ارزی ارایه کرد
تقدیر رئیس سازمان بهزیستی کشور از بانک قرض الحسنه مهر ايران
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh