توضیح مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پیرامون حاشیه‌سازی ۲۰:۳۰

بانک و رسانه : “اینکه سیمای جمهوری اسلامی ایران تلاش کند تا با تمرکز بر کاستی‌ها و کمبودهای دستگاه‌های اجرایی و مشکلات مردم، گام‌های مشخصی به سمت بازسازی چهره این رسانه سراسری بردارد به جای خود ارزشمند است، اما به شرط آن که در این مسیر با صداقت و رعایت امانت و چند سویگی گام بردارد”.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از سیتنا، امیرعباس تقی پور، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در وب نوشته‌ای با عنوان “درباره حاشیه‌سازی اخیر برنامه تلویزیونی ۲۰:۳۰ ” که نسخه‌ای از آن در اختیار سیتنا قرار گرفته، آورده است:

“سه شنبه شب ۱۲ تیرماه ۹۷ برنامه تلویزیونی ۲۰:۳۰ گزارشی یکی دو دقیقه‌ای پخش کرد از یک نشست ۴-۳ ساعته در سازمان تامین اجتماعی.

گزارش کوتاه مربوط بود به سخنان بنده به عنوان مدیر کل روابط‌عمومی سازمان که در آن از خبرنگاران محترم حاضر درخواست کرده بودم به نکته‌ای که ارتباط مستقیمی با موضوع اصلی نشست یعنی «معرفی ابعاد توسعه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در سازمان تامین اجتماعی» ندارد؛ نپردازند (هرچند آن موضوع درباره نقش و کارکرد شرکت بازرگانی در کمک به حفظ دارایی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، در جای خود ارزش بحث و گفت‌وگوی کارشناسی دارد).

در واقع سخن من تقاضای مستقیم و صادقانه از خبرنگاران حاضر بود که جذابیت خبر “شرکت بازرگانی”، مسائل کلان دیگری را که به زندگی روزانه مردم و میلیون‌ها بیمه شده مربوط است تحت الشعاع قرار ندهد…، اما برنامه سازان ۲۰:۳۰ ترجیح دادند برخلاف همکارانشان در دیگر شبکه‌های تلویزیونی، صرفاً همین توضیح و اشاره مستقیم مرا، با زدن سرو ته موضوع اصلی پخش کنند تا شاید این نتیجه را بگیرند که عده‌ای (لاجرم از منسوبان دستگاه‌های اجرایی) مخالف شفافیت و آزادی در پخش اطلاعات هستند، ولی ۲۰:۳۰خیر!

این که سیمای جمهوری اسلامی ایران تلاش کند تا با تمرکز بر کاستی‌ها و کمبودهای دستگاه‌های اجرایی و مشکلات مردم، گام‌های مشخصی به سمت بازسازی چهره این رسانه سراسری بردارد به جای خود ارزشمند است، اما به شرط آن که در این مسیر با صداقت و رعایت امانت و چند سویگی گام بردارد.

با گفتن ” لا اله” و نگفتن “الا الله” نمی توان اعتماد سازی کرد. دستکم با دستمال آلوده نباید انتظار تمیز شدن شیشه‌های غبار گرفته را داشت”.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۴/۱۴
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
رمز یکبار مصرف در ملل راه اندازی گردید
یادداشت مدیرعامل بانک انصار به مناسبت سالروز حماسه بزرگ و تاریخی آزادسازی خرمشهر
نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
اعلام ساعات کاری شعب بانک آینده در روزهای پس از شب‌های قدر
حمایت بانک صادرات ایران از نمایشگاه قرآن، نقش‌آفرینی در اقتصادِ فرهنگ است
ایجاد ۸۴ هزار فرصت شغلی در مناطق محروم کشور
برنامه سامانتل برای ارتقا کیفیت خدمات در بستر دیتاسنتر جدید
مسابقه اینستاگرامی بیمه سرمد با ۵سکه تمام بهار آزادی به قید قرعه کشی
اختلال موقت در سرویس همراه بانک ایران زمین
«بله»، سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری شد
کسب ۱/۳۵ درصدی از سهم بازار بیمه کشور توسط بیمه سرمد
حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از کسب و کارهای نوآورانه، استارت آپها و فین تک ها
موسسه اعتباری ملل ۲۱۶ ریال سود محقق کرد
استفاده از ظرفیت بانک قرض الحسنه مهر ایران برای آبادسازی روستاها
کارت به کارت از طریق اپلیکشین ۷۲۴ در بانک توسعه صادرات میسر شد
تکرار تجربه موفق «قلک پس انداز» در کانون جوانه های بانک ملی ایران
رشد تولید بیمه‌های اموال در بیمه دانا
تكذيب خبر افزايش سقف برداشت از خودپردازها
تحقق ۳۴۰ میلیارد ریال سود از سوی بانک گردشگری
۵۷ هزار تراکنش مالی توسط پایانه های فروشگاهی بانک صادرات
حضور نمایندگان بیمارستان مسیح دانشوری در بانک ملت برای ثبت نام اهدای عضو
برنامه ریزی راهبردی بانک قرض الحسنه مهر ایران براي توسعه اشتغالزايي و کارآفريني در مناطق محروم و روستاها
تخفیفات بیمه بدنه اتومبیل بیمه نوین در خرداد ماه
اعتماد مشتریان ارزشمند ترین سرمایه بانک دی است
بانک سامان به کارکنان سازمان‌ها وام می دهد
کمک ۵ میلیارد ریالی بانک ملت برای آزادی زندانیان نیازمن
وصولی های بانک سینا ۱۶۳ درصد رشد داشته است
رونق اشتغال، محور سیاست های بانک ملی ایران در سال ۹۸
نسخه جدید اپلیکیشن بیمه ملت منتشر شد
۱۶۰ پروژه برای دیجیتالی شدن در بانک ایران‌زمین
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh