توف‌نورد آلمان فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان را تایید کرد

بانک و رسانه : گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴مربوط به فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان برای دومین سال متوالی تمدید اعتبار شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک سامان، فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از سال ۱۳۹۰ با استقرار سیستم‌ها و روش‌های مناسب در بانک پیاده‌سازی و عملیاتی شده است و از سال ۱۳۹۴ تحت نظارت مداوم و ارزیابی کارشناسان شرکت توف نورد قرار گرفته است.

براساس این گزارش، پروژه استانداردسازی فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان، در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بانک و کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مشتریان با تمرکز بر افزایش کیفیت عملیاتی شده است که سال گذشته پس از تایید آن، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴صادر شد.

پس از برگزاری ممیزی مراقبتی توسط ممیز شرکت توف نورد در هفته گذشته، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ بانک سامان برای دومین سال متوالی و یک سال دیگر تمدید اعتبار شد.

این گزارش حاکی است، درحال حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانال‌های مختلفی همچون وب‌سایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایت‌های مشتریان می‌کند و فرایند رسیدگی به شکایت‌ها، تا دستیابی به نتیجه نهایی و پاسخ مناسب و کامل به مشتری تداوم خواهد داشت.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۳/۲۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                     
آخرین اخبار
ارائه طرح‌های نوین، راهکار افزایش ضریب نفوذ بیمه
وصول بیش از ٥١ هزار میلیارد ریال مطالبات کلان بانک صادرات ایران
از شعب، مدیران ستادی و استانی برتر بانک توسعه تعاون تقدیر شد
بانک سامان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
استقبال دکتر نوربخش از وزارت دکتر شریعتمداری عضو هیأت امناء تأمین اجتماعی
عملکرد شعب تحت پوشش مدیریت شعب استان گیلان بررسی شد
حمایت گسترده بانک شهر از بزرگترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور
بانک سرمایه، میزبان یک پهلوان
ابراز تمایل منطقه آزاد تجاری عمان به سرمایه گذاریهای مشترک با بیمه آرمان
ادبیات جدید نیاز بازار بیمه در کلانشهر تهران
واگذاری ۴۳ هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی توسط بانک ملی ایران
خرید دینار توسط زائران اربعین حسینی از طریق پیام رسان “بله”
وفاداری بانک ملت نسبت به حمایت از کالای ایرانی
بانک ملت با تحریم ها مشکلی ندارد
حضور فعال بیمه دانا در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس ۲۰۱۸
افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون سبب افزایش رونق اقتصاد محلی، تولید و اشتغال خواهد شد
۲۸ مهرماه، زمان قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌اندازریالی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان
بانک توسعه تعاون بر اساس رسالت توسعه ای خود فعالیت می نماید
امشب یارانه‌ نقدی مهرماه واریز می شود
برگزاری نشست سراسری مدیران و رؤسای ستاد و شعب بانک گردشگری با هدف دستیابی به اهداف استراتژیک
میزبانی موزه بانک ملی ایران در رویداد «همفکر»
رشد ۱۴۴ درصدی اعطای تسهیلات بانک آینده در شش ماهه اول سال ۹۷
رشد سهم تعاونی های حوزه پتروشیمی در معاملات بورس کالا
راهکارهای توسعه سودآوری بانک ملی ایران در بازار بانکی بررسی شد
حضور گروه مالی سامان در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش
۶۴ درصد زندانیان آزاد شده توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران سرپرست خانواده هستند
در بيست و ششمين شماره ماهنامه شميم کوثر بررسي شد
حضور بيمه آسيا در نمایشگاه بین المللی بورس،بانک ،بیمه و خصوصی سازی
حضور فعال بیمه تجارت نو در نمایشگاه بورس،بانک و بیمه
تجلیل وزارت کار از روسای ادارات شعب بانک توسعه تعاون
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh