توف‌نورد آلمان فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان را تایید کرد

بانک و رسانه : گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴مربوط به فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان برای دومین سال متوالی تمدید اعتبار شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک سامان، فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از سال ۱۳۹۰ با استقرار سیستم‌ها و روش‌های مناسب در بانک پیاده‌سازی و عملیاتی شده است و از سال ۱۳۹۴ تحت نظارت مداوم و ارزیابی کارشناسان شرکت توف نورد قرار گرفته است.

براساس این گزارش، پروژه استانداردسازی فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان، در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بانک و کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مشتریان با تمرکز بر افزایش کیفیت عملیاتی شده است که سال گذشته پس از تایید آن، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴صادر شد.

پس از برگزاری ممیزی مراقبتی توسط ممیز شرکت توف نورد در هفته گذشته، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ بانک سامان برای دومین سال متوالی و یک سال دیگر تمدید اعتبار شد.

این گزارش حاکی است، درحال حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانال‌های مختلفی همچون وب‌سایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایت‌های مشتریان می‌کند و فرایند رسیدگی به شکایت‌ها، تا دستیابی به نتیجه نهایی و پاسخ مناسب و کامل به مشتری تداوم خواهد داشت.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۳/۲۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
تصویب صورت های مالی سال ۹۶ بانک ملت در مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام
انتصاب در بانک صادرات ایران
با «بله» بدون شماره کارت درخواست پول کنید
رئیس هیات مدیره بانک تجارت پاسخگوی مشتریان
تجلیل بانک دی از ملی پوشان تنیس روی میز
قرض الحسنه؛ ضامن رونق فعالیتهای اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال پايدار
پیام تبریک دکتر صادق به مناسبت روز پزشک
تاکید رئیس حوزه علمیه اهل سنت بندرلنگه و امام جمعه روستای طبل جزيره قشم برحمايت از بانک قرض الحسنه مهرايران
هماهنگی نظارت بربیمه های درمان تکمیلی و بررسی آثار و تبعات تحریم های اخیر بر صنعت بیمه
انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان با صندوق ضمانت صادرات ایران
سپ به سامانه نسیم بانک مرکزی متصل شد
نقش موثر بانک صنعت و معدن در تامین مالی نیروگاه سیستان و بلوچستان
دکتر فرحی: مردم با خیال راحت در بانک‌ها سپرده‌گذاری ارزی کنند
خسارت ۸ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریالی به یک مصدوم توسط بیمه آرمان
برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان بوشهر
کنترل و نظارت از وظایف ذاتی روسای شعب است
صورت‌های مالی سال ٩٦ بانک صادرات ایران تصویب شد
معرفی برندگان جشنواره بزرگ پایانه های فروشگاهی بانک گردشگری
صدور مجوز برگزاری مجمع بانک ملت
بانک ها ۱۶۷۱٫۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردند
لوح یادبود چهارمین همایش ملی کیفیت به بانک انصار اعطاء شد
ارائه خدمات بانک شهر در مراکز عرضه دام پایتخت
تفاهم‌نامه بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی
جشنواره عید تا عید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
محدودیت پذیرش چک های غیر صیادی از چهارم شهریور در شعب بانک ملّی ایران
اعلام آخرین مهلت واگذاری چک های غیر صیادی
نگاهی به وضعیت مالی بانک ها/بانک ملت در صدر
برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران بانک قرض الحسنه مهر ایران
بانک سامان به ۱۱۰ هزار مسافر خدمات ارزی ارایه کرد
تقدیر رئیس سازمان بهزیستی کشور از بانک قرض الحسنه مهر ايران
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh