توف‌نورد آلمان فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان را تایید کرد

بانک و رسانه : گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴مربوط به فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان برای دومین سال متوالی تمدید اعتبار شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک سامان، فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از سال ۱۳۹۰ با استقرار سیستم‌ها و روش‌های مناسب در بانک پیاده‌سازی و عملیاتی شده است و از سال ۱۳۹۴ تحت نظارت مداوم و ارزیابی کارشناسان شرکت توف نورد قرار گرفته است.

براساس این گزارش، پروژه استانداردسازی فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان، در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بانک و کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مشتریان با تمرکز بر افزایش کیفیت عملیاتی شده است که سال گذشته پس از تایید آن، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴صادر شد.

پس از برگزاری ممیزی مراقبتی توسط ممیز شرکت توف نورد در هفته گذشته، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ بانک سامان برای دومین سال متوالی و یک سال دیگر تمدید اعتبار شد.

این گزارش حاکی است، درحال حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانال‌های مختلفی همچون وب‌سایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایت‌های مشتریان می‌کند و فرایند رسیدگی به شکایت‌ها، تا دستیابی به نتیجه نهایی و پاسخ مناسب و کامل به مشتری تداوم خواهد داشت.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۳/۲۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
استقرار مدیریت ریسک در صنعت بیمه زیرساخت حاکمیت شرکتی است
حمايت کوثر از انجمن اوتيسم کاشان
قدردانی از بانک سامان در همایش ملی تجلیل از برگزیدگان مسئولیت‌پذیر اجتماعی
پيام قدرداني بانك آينده از مشتريان خود
آغاز ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملی ایران
حمایت از اشتغال و کسب و کار با اعطای تسهیلات بدون سود
اقتصاد پویا و مولد در سایه صلح جاری است
وظیفه بانک توسعه تعاون ارائه خدمات به تعاون گران است
بیمه دانا خسارت زیاندیدگان بازارچه مرزی نقده را پرداخت می‌کند
باجه بانک سینا در یاسوج به بهره برداری رسید
اجرایی شدن طرح عقیق بانک‌انصار با سقف ۱۰ میلیارد ریال
اسامی برندگان پویش یک قطره کمتر بانک ایران زمین
قهرمانی تیم تنیس روی میز جانبازان موسسه ملل
شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند
همایش سراسری مدیران بانک‌پاسارگاد برگزار شد
اختصاص۵۳۰میلیارد ریال تسهیلات به اشتغال روستایی
راننده محور شدن بیمه شخص ثالث به مفهوم صدور بیمه نامه برای هر راننده نیست
گردهمایی سراسری کارکنان شعب بانک ایران زمین
پرداخت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت به صورت ماه‌شمار
حمایت اینستاگرامی دوستداران محیط زیست از توقف چاپ سررسید نامه در بانک ملت
استراتژی بیمه “ما”؛ افزایش سودآوری همراه با ارائه هر چه بهتر خدمات
انتخاب مقالات برتر پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه
سهام بانک صادرات ایران، از نقدشونده‌ترین سهام‌ها در بورس است
پرداخت ۴۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری توسط بانک ملی ایران
برگزاری همایش هنر، صلح و توسعه پایدار با حمایت بانک شهر
انتصابات جدید در بیمه تجارت نو
موسسه ملل در ۹ ماهه امسال زیان را تبدیل به سود کرد
بهره‌برداری از نیروگاه خورشیدی آراد شهرستان سیرجان با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون
بیمه “ما” در میان برگزیدگان اولین دوره اعطای جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ
تسلط ارزیابان خسارت بیمه ای بر قوانین بین المللی اجتناب ناپذیر است
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh