جوان اهوازی برنده جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی طرح کیان پارسیان

بانک و رسانه : مریم وحیدنیا مدیرروابط عمومی بانک پارسیان : آنچه که درایده مدیران بانک پارسیان وجود دارد، عبوراز فرهنگ مشتری گرایی به تحقق مدل شریک تجاری است.

با حضورمریم وحیدنیا، مدیرروابط عمومی بانک پارسیان وعلی آشتین مسوول شعبه زیتون اهوازبانک پارسیان، آیین اهدای جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی (طرح کیان پارسیان) کمک هزینه خرید خودرو تولید داخلی ویژه دارندگان دستگاه های کارتخوان متصل به حساب بانک پارسیان روز دوشنبه یکم مهرماه ۹۸ برگزار و این جایزه به محمد رضا هرمزی اهدا شد.
در حاشیه مراسم اهدای جایزه جوان خوش شانس اهوازی ، مریم وحیدنیا که در جمع مدعوین و مشتریان بانک شعبه زیتون اهواز پارسیان سخن می گفت، ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود اظهار داشت:این بانک، بانکی است پیشرو که سهم بزرگی از خدمات الکترونکی در شبکه بانکی کشور را در اختیار دارد.
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان خاطرنشان کرد: در این بانک این اعتقاد وجود دارد که مشتریان شرکای تجاری ما هستند.بانک پارسیان دارای بزرگترین شبکه کارت خوان در کشور است و در ارائه خدمات الکترونیک شبکه بانکی سهم بزرگی دارد.
وی ادامه داد: این بانک توانسته به عنوان یک سوپر مارکت مالی انواع خدمات را به مردم و فعالان اقتصادی ارائه دهد.امروز مفتخرم که در جمع کثیری از مردم اهواز و خصوصا مشتریان خوب و صمیمی بانک پارسیان هستم که نام یکی از همشهریان خوب شان در جمع ۱۰برنده جایزه ۵۰۰میلیون ریالی طرح کیان قرار دارد.
بانک پارسیان بانکی خوشنام و مورد اعتماد مردم است
محمد رضاهرمزی مشتری شعبه زیتون اهواز پارسیان و برنده جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی کمک ‌هزینه خرید خودرو تولید داخلی است که درصنف سیستم های حفاظتی امنیتی فعالیت می کند.
وی در گفت و گویی یکی از دلایل رضایت مندی مشتریان از بانک پارسیان را خدمات به روز این بانک عنوان کرد و افزود: خدمات این بانک به حدی متنوع می باشد که در هر ساعت و هر مکان بدون محدودیت در دسترس مشتریان قرار دارد و همین امر بیشتر درانتخاب این بانک برای من تاثیر گذار بوده است.
وی درادامه افزود : مایه خوشحالی و مسرت است که به بانک پارسیان اعتماد کردم و اکنون یکی از برندگان خوش شانس این بانک هستم. بانک پارسیان بانکی خوشنام و مورد اعتماد مردم است و از این که توانسته ام به عنوان برنده معرفی شوم خیلی شادمانم و بانک پارسیان را راز موفقیت، شادمانی و خوشحالی می دانم.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۷/۰۹
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                   
آخرین اخبار
الزام اخذ شناسه برخط شهاب برای مشتریان حقوقی بانک ملی ایران
انتشار یکصد و چهل و یکمین شماره نشریه عصر دانایی
چک‌‏هاي واگذار شده خود را در “همراه نوين” دنبال کنيد
تراز درآمدی «وبصادر» مثبت شد
بازدید سرپرست معاونت اعتبارات از شرکت داروسازی نصر
چشم انداز ۱۴۰۴ کشور مبنای جهت گیری نظام بانکی است
فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار در شعب بانک سینا
آغاز مرحله‌ داوری آثار در جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک پاسارگاد
راه‌اندازی گشت خسارت سیار، ویژه زوار اربعین
تاکنون به حدود ۶۳۰۰ زائر اربعین خدمات‌رسانی کرده‌ایم
رونق تولید و شفافیت معاملات تجاری با سامانه سککوک
بانک ملت همیشه در حوزه ریسک، پیشتاز نظام بانکی کشور بوده است
برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی در غرب کشور با حمایت بانک شهر
رایزنی مدیرعامل بانک ملت با سرکنسول ایران در نجف
پرداخت بیش از ۴۵ میلیارد تومان خسارت به زائرین کربلا
ابتکار تازه بانک پاسارگاد در ارائه کارت های هدیه
ثبت نشان تجاری بانک کارآفرین در سیستم بین‌المللی مادرید
بانک صادرات ایران سه هزار و ۴۵۵ فقره وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرد
بیمه رازی با مرکز آموزش بازرگانی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد
نگاهی به عملکرد بانک توسعه صادرات در آستانه ۲۹ مهرماه روزملی صادرات
تلاش های بانک قرض الحسنه مهرایران برای توسعه خدمات بانکداری الکترونيک
ادامه ارائه خدمات نوین بانکی به زوار اربعین حسینی
رشد ۲۹ و ۲۲ درصدی حجم و ارزش معاملات بورس کالای ایران
ادامه مسیر «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد» با «اعتماد می ماند»
تشریح برنامه های بانک سینا برای افزایش سهم بازار و ارتقاء جایگاه
تلاش بانک مرکزی بر رونق صادرات غیر نفتی است
نمایشگاه عکس «محرم ایران زمین» در ایوان انتظار
مدیرعامل بانک ملی : از مدیران ریسک پذیر باید حمایت شود
دومین مرحله قرعه کشی طرح همراز باشگاه مشتریان بانک سینا برگزار شد
برندگان جایزه یک میلیارد ریالی چهل و یکمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک سپه مشخص شدند
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh