راهکارهای بانک‌پاسارگاد جهت رفع مشکل دسترسی به سامانه همراه بانک در نسخه iOS

بانک و رسانه: بانک‌پاسارگاد ضمن پوزش از مشتریان به دلیل اختلال پیش آمده در دسترسی به همراه بانک پاسارگاد، تا رفع مشکل دو راهکار برای استفاده از این سامانه ارائه داد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، به‌دلیل محدودیت های اعمال شده، امکان بارگذاری اپلیکیشن‌های مالی در اپ‌استور وجود ندارد. از این‌رو بانک‌پاسارگاد به‌منظور استمرار دسترسی مشتریان به سامانه همراه بانک از طریق تلفن‌همراه اپل، چند راهکار ارائه کرد.

بر اساس این خبر، مشتریانی که از گوشی‌های تلفن‌همراه اپل استفاده می‌کنند، می‌توانند خدمات همراه‌بانک پاسارگاد را از طریق نسخه جدید بانکداری‌مجازی دریافت کنند. به این ترتیب که با بازکردن یک مرورگر در گوشی خود و وارد کردن آدرس بانکداری‌مجازی بانک‌پاسارگاد، گزینه “می‌خواهم با کاربری همراه بانک وارد شوم” را انتخاب و با همان نام کاربری و رمز عبور همراه بانک خود می‌توانند وارد این سامانه شوند و همانند گذشته از خدمات استفاده کنند.

همچنین کاربران گوشی‌های تلفن‌همراه اپل، از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزاری اپ‌استور ایرانی قادر به نصب آخرین نسخه نرم‌افزار همراه‌بانک پاسارگاد و بهره‌مندی از خدمات این سامانه هستند.

گفتنی است این بانک درحال پیگیری جهت فراهم کردن امکان نصب مستقیم اپلیکیشن همراه بانک برای نسخه iOS است که پس از حصول نتیجه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات و ابهامات مشتریان است.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۱۰/۲۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
آموزش و سرگرمی همزمان با «هُپ» بانک ملی ایران
اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
فرآیند فعالسازی رمز پویا بانک توسعه صادرات
بیمه‌آسیا به مسافرین خارج از کشور، ۲۰ درصد تخفیف می‌دهد
شعبه قزوین بیمه دانا هزار میلیاردی شد
حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج
امضای تفاهم نامه بین بانک صنعت و معدن و سایپا
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
راه اندازی سرویس تلفن بانک موسسه ملل
آغاز بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه ای
برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان
کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»
یک هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران وام گرفتند
ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب
بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد
مدیرعامل بیمه رازی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکا شد
بانک اقتصادنوين و کارکنان آن به ياري سيل‌زدگان شتافتند
بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد
یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است
انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh