راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

بانک و رسانه : باشگاه مشتریان بیمه کوثر به‌منظور افزایش رضایت بیمه‌شدگان و مشتریان وفادار راه‌اندازی شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، احمدرضا عصاری گفت: بیمه‌گذاران شرکت که در این باشگاه عضو می‌شوند، خدمت ویژه‌ای دریافت می‌کنند و فرصت استفاده از مزایای منحصربه‌فردی همچون بهره‌مندی از تخفیف خرید و دریافت درصدی از مبلغ خرید به‌عنوان اعتبار برایشان ایجاد می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه در باشگاه مشتریان هر یک از بیمه‌گذاران عضو باشگاه با توجه به میزان امتیازی که به‌دست می‌آورند می‌توانند به‌عنوان اعضای ویژه، طلایی، نقره‌ای، برنزی و معمولی از مزایای خاص هر یک از این گروه‌ها بهره‌مند شوند، خاطرنشان‌‌کرد: کسب امتیاز و قرار گرفتن در هر گروه با توجه به میزان مشارکت اعضای باشگاه در فعالیت‌های مختلفی همچون تمدید بیمه‌نامه، معرفی به دوستان، شرکت در نظرسنجی، خرید برخط، تکمیل حساب کاربری باشگاه و … صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مشتریان گروه ویژه از مزایایی همچون ۵۰ تا ۷۵ درصد تخفیف در خرید پوشش‌های بیمه‌ای عمرو‌سرمایه‌گذاری، درمان خانواده، هزینه‌های حقوقی، ودیعه مستاجر، آتش‌سوزی منزل مسکونی، حوادث انفرادی، صندوق عقب اتومبیل و … بهره‌مند می‌شوند، تصریح‌کرد: اعضای گروه طلایی نیز می‌توانند در خرید این بیمه‌نامه‌ها از ۲۰ تا ۶۰ درصد تخفیف برخوردار شوند.

مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه ‌کوثر افزود: در گروه نقره‌ای، ۱۵ تا ۶۰ درصد تخفیف برای خرید پوشش‌های مختلف بیمه‌ای در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه اعضای معمولی باشگاه نیز در خرید این بیمه‌نامه‌ها می‌توانند از تخفیف ۵ تا ۵۵ درصدی برخوردار شوند.

احمدرضا عصاری با تاکید بر اینکه باشگاه مشتریان فرصت‌هایی را برای بیمه‌گذاران‌ فراهم می‌کند که علاوه بر استفاده از انواع پوشش‌های بیمه‌ای شرکت، بتوانند از خدمات مختلف دیگر نیز به شکل رایگان و یا با تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوند، اظهارکرد: در این باشگاه، اعتبارهایی نیز برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم. مشتریان پس از عضویت در باشگاه، درصدی از خریدشان به‌عنوان اعتبار به آن‌ها تعلق می‌گیرد و با توجه به اعتبار کسب‌شده می‌توانند از خدمات معمولی، یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره و پنج ‌ستاره استفاده کنند، ضمن اینکه امکان استفاده از نرخ‌دهی رشته‌های مختلف بیمه‌ای با توجه به ستاره‌های کسب شده میسر است.

وی با ذکر مثالی در این باره گفت: در خدمات پنج‌ستاره، اعضای باشگاه از مزیت‌هایی همچون ارایه خدمات صدور در محل و خارج از نوبت، ارایه رایگان بیمه‌نامه‌های جدید و لوکس، افزایش مهلت پرداخت در تمدید بیمه‌نامه و … بهره‌مند می‌شوند و امکان استفاده از امکانات رفاهی، سفرهای زیارتی، اقامت در هتل‌ها و … را نیز خواهند داشت.

مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر یادآورشد: این باشگاه با همکاری معاونت‌های برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و فنی، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت سی‌کلاب به بهره‌برداری رسید.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۵/۳۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
هم اندیشی مدیران بانک ملی برای تسریع امور اعتباری مشتریان
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
راه اندازی سرویس تلفن بانک موسسه ملل
آغاز بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه ای
برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان
کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»
یک هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران وام گرفتند
ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب
بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد
مدیرعامل بیمه رازی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکا شد
بانک اقتصادنوين و کارکنان آن به ياري سيل‌زدگان شتافتند
بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد
یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است
انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده
نقاط ضعف و قوت طرح جدید بانکی در مجلس از منظر بانک های توسعه ای
مشارکت خيرخواهانه بیست میلیارد ریالی کاربران آپ به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
ارسال مرحله اول کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
برنامه استراتژیک باید در همه اجزای بانک جریان یابد
فعال‌سازی رمز پویای پیامکی از طریق سایت بانک سامان
ارتقاء جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان
عملکرد درخشان بانک تجارت در گشایش اعتبارات اسنادی
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh