رشد چشمگیر بانکداری الکترونیک در بانک دی

بانک و رسانه : معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک دی گفت: این بانک توانسته در حوزه بانکداری الکترونیک مبتنی بر دو ابزار اینترنت بانک و همراه ‌بانک گام بلندی را در ارتقای تعداد کاربران و میزان تراکنش خود بردارد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ محمد علی بخشی زاده، با اشاره به موفقیت های چشمگیر بانکداری الکترونیک این معاونت در سال گذشته گفت: در راستای اقدامات انجام شده، تعداد کاربران حوزه اینترنت بانک دی در مقایسه با سال ۱۳۹۵به میزان ۵۰ درصد افزایش یافت و همچنین در زمینه تراکنش ها نیز رشد ۲۰ درصدی را ثبت کرده است.

بخشی زاده همچنین با تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزهی همراه بانک دی که قابلیت بکارگیری بر روی انواع سیستم عامل های مختلف گوشی های همراه را دارد، گفت: تعداد کابران همراه بانک دی در مقایسه با سال ۱۳۹۵ ، ۸۰ درصد افزایش یافته و تعداد تراکنش ها نیز رشد ۲۰۰ درصدی داشته است.

وی در ادامه افزود: میزان استفاده از کارت های نقدی بانک و دستگاه های کارتخوان، رشد ۲۰ درصدی را نشان می دهند و امیدواریم در سال جاری بتوانیم این درصدها را به نسبت سال گذشته افزایش دهیم.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک دی رونمایی از ۳۰ نرم افزار در سال گذشته و تولید ۵۰ سامانه فعال نرم افزاری در مجموع را از اقدامات چشمگیر این معاونت برشمرده و گفت: در سال جاری به منظور تکمیل فرآیند تولید و مدیریت دانش وامکان ایجاد تنوع در گزارش های مدیریتی خاص ، پروژه “Big DATA” و راه اندازی “BI” جامع بانک دی در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

گفتنی است طراحی و تولید سامانه سپاد، تسهیلات خودروی جانبازان، ضمانت نامه های گمرگی، ریسک اعتباری، کشف تقلب، مدیریت صندوق ارزش آفرینان و مدیریت تراکنش های بیمه دی از مهم ترین سامانه ها و نرم افزارهای طراحی و پیاده سازی شده توسط معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات الکترونیک بانک دی در سال گذشته بوده است.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۳/۲۱
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
استقرار مدیریت ریسک در صنعت بیمه زیرساخت حاکمیت شرکتی است
حمايت کوثر از انجمن اوتيسم کاشان
قدردانی از بانک سامان در همایش ملی تجلیل از برگزیدگان مسئولیت‌پذیر اجتماعی
پيام قدرداني بانك آينده از مشتريان خود
آغاز ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملی ایران
حمایت از اشتغال و کسب و کار با اعطای تسهیلات بدون سود
اقتصاد پویا و مولد در سایه صلح جاری است
وظیفه بانک توسعه تعاون ارائه خدمات به تعاون گران است
بیمه دانا خسارت زیاندیدگان بازارچه مرزی نقده را پرداخت می‌کند
باجه بانک سینا در یاسوج به بهره برداری رسید
اجرایی شدن طرح عقیق بانک‌انصار با سقف ۱۰ میلیارد ریال
اسامی برندگان پویش یک قطره کمتر بانک ایران زمین
قهرمانی تیم تنیس روی میز جانبازان موسسه ملل
شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند
همایش سراسری مدیران بانک‌پاسارگاد برگزار شد
اختصاص۵۳۰میلیارد ریال تسهیلات به اشتغال روستایی
راننده محور شدن بیمه شخص ثالث به مفهوم صدور بیمه نامه برای هر راننده نیست
گردهمایی سراسری کارکنان شعب بانک ایران زمین
پرداخت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت به صورت ماه‌شمار
حمایت اینستاگرامی دوستداران محیط زیست از توقف چاپ سررسید نامه در بانک ملت
استراتژی بیمه “ما”؛ افزایش سودآوری همراه با ارائه هر چه بهتر خدمات
انتخاب مقالات برتر پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه
سهام بانک صادرات ایران، از نقدشونده‌ترین سهام‌ها در بورس است
پرداخت ۴۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری توسط بانک ملی ایران
برگزاری همایش هنر، صلح و توسعه پایدار با حمایت بانک شهر
انتصابات جدید در بیمه تجارت نو
موسسه ملل در ۹ ماهه امسال زیان را تبدیل به سود کرد
بهره‌برداری از نیروگاه خورشیدی آراد شهرستان سیرجان با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون
بیمه “ما” در میان برگزیدگان اولین دوره اعطای جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ
تسلط ارزیابان خسارت بیمه ای بر قوانین بین المللی اجتناب ناپذیر است
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh