بر اساس سامانه ارتباط مردمی وزارت اقتصاد:
رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک و رسانه : دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویي به شکايات وزارت امور اقتصادي و دارايي با توجه به اعلانات سامانه ارتباط مردمي وزارتخانه، بر رضايتمندي مشتريان از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ايران در ارائه خدمات تاكيد كرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در راستای اجرای تصويب نامه حقوق شهروندي در نظام اداري و تسريع در پاسخگويي به مردم و يکپارچه سازي رسيدگي به شکايات، سامانه ارتباط مردمي وزارت امور اقتصادي و دارايي از ابتداي سال جاري در شبکه بانكي عملياتي شده و تمامي درخواست ها و شكايات مردمي مربوط به سيستم بانكي از طريق اين سامانه ارسال مي شود.

با بررسی های روزانه به عمل آمده از کارتابل سامانه مذکور در سه ماه نخست سال جاری، خوشبختانه هیچ گونه شکايات و درخواستي در رابطه با عملکرد بانك قرض الحسنه مهر ايران ثبت نشده است.

شایان ذکر است، سامانه رسیدگی به درخواست ها و شکایات به منظور دريافت و بررسي درخواست ها، شکايات، پيشنهادات و انتقادات مردمي در چارچوب اختيارات و وظايف دستگاههاي تابعه وزارت امور اقتصادي و دارايي اعم از بانکها، بيمه ها، مالياتي، گمرك، بورس و غيره در جهت بالا بردن سرعت و دقت، پيشگيري از فساد اداري، ارتقاء كاري و سيستمي، شفافيت، رضايت ارباب رجوع و در نهايت تحقق اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران راه اندازي شده است.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۴/۲۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
تصویب صورت های مالی سال ۹۶ بانک ملت در مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام
انتصاب در بانک صادرات ایران
با «بله» بدون شماره کارت درخواست پول کنید
رئیس هیات مدیره بانک تجارت پاسخگوی مشتریان
تجلیل بانک دی از ملی پوشان تنیس روی میز
قرض الحسنه؛ ضامن رونق فعالیتهای اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال پايدار
پیام تبریک دکتر صادق به مناسبت روز پزشک
تاکید رئیس حوزه علمیه اهل سنت بندرلنگه و امام جمعه روستای طبل جزيره قشم برحمايت از بانک قرض الحسنه مهرايران
هماهنگی نظارت بربیمه های درمان تکمیلی و بررسی آثار و تبعات تحریم های اخیر بر صنعت بیمه
انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان با صندوق ضمانت صادرات ایران
سپ به سامانه نسیم بانک مرکزی متصل شد
نقش موثر بانک صنعت و معدن در تامین مالی نیروگاه سیستان و بلوچستان
دکتر فرحی: مردم با خیال راحت در بانک‌ها سپرده‌گذاری ارزی کنند
خسارت ۸ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریالی به یک مصدوم توسط بیمه آرمان
برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان بوشهر
کنترل و نظارت از وظایف ذاتی روسای شعب است
صورت‌های مالی سال ٩٦ بانک صادرات ایران تصویب شد
معرفی برندگان جشنواره بزرگ پایانه های فروشگاهی بانک گردشگری
صدور مجوز برگزاری مجمع بانک ملت
بانک ها ۱۶۷۱٫۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردند
لوح یادبود چهارمین همایش ملی کیفیت به بانک انصار اعطاء شد
ارائه خدمات بانک شهر در مراکز عرضه دام پایتخت
تفاهم‌نامه بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی
جشنواره عید تا عید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
محدودیت پذیرش چک های غیر صیادی از چهارم شهریور در شعب بانک ملّی ایران
اعلام آخرین مهلت واگذاری چک های غیر صیادی
نگاهی به وضعیت مالی بانک ها/بانک ملت در صدر
برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران بانک قرض الحسنه مهر ایران
بانک سامان به ۱۱۰ هزار مسافر خدمات ارزی ارایه کرد
تقدیر رئیس سازمان بهزیستی کشور از بانک قرض الحسنه مهر ايران
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh