بر اساس سامانه ارتباط مردمی وزارت اقتصاد:
رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک و رسانه : دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویي به شکايات وزارت امور اقتصادي و دارايي با توجه به اعلانات سامانه ارتباط مردمي وزارتخانه، بر رضايتمندي مشتريان از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ايران در ارائه خدمات تاكيد كرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در راستای اجرای تصويب نامه حقوق شهروندي در نظام اداري و تسريع در پاسخگويي به مردم و يکپارچه سازي رسيدگي به شکايات، سامانه ارتباط مردمي وزارت امور اقتصادي و دارايي از ابتداي سال جاري در شبکه بانكي عملياتي شده و تمامي درخواست ها و شكايات مردمي مربوط به سيستم بانكي از طريق اين سامانه ارسال مي شود.

با بررسی های روزانه به عمل آمده از کارتابل سامانه مذکور در سه ماه نخست سال جاری، خوشبختانه هیچ گونه شکايات و درخواستي در رابطه با عملکرد بانك قرض الحسنه مهر ايران ثبت نشده است.

شایان ذکر است، سامانه رسیدگی به درخواست ها و شکایات به منظور دريافت و بررسي درخواست ها، شکايات، پيشنهادات و انتقادات مردمي در چارچوب اختيارات و وظايف دستگاههاي تابعه وزارت امور اقتصادي و دارايي اعم از بانکها، بيمه ها، مالياتي، گمرك، بورس و غيره در جهت بالا بردن سرعت و دقت، پيشگيري از فساد اداري، ارتقاء كاري و سيستمي، شفافيت، رضايت ارباب رجوع و در نهايت تحقق اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران راه اندازي شده است.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۰۴/۲۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
رمز یکبار مصرف در ملل راه اندازی گردید
یادداشت مدیرعامل بانک انصار به مناسبت سالروز حماسه بزرگ و تاریخی آزادسازی خرمشهر
نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
اعلام ساعات کاری شعب بانک آینده در روزهای پس از شب‌های قدر
حمایت بانک صادرات ایران از نمایشگاه قرآن، نقش‌آفرینی در اقتصادِ فرهنگ است
ایجاد ۸۴ هزار فرصت شغلی در مناطق محروم کشور
برنامه سامانتل برای ارتقا کیفیت خدمات در بستر دیتاسنتر جدید
مسابقه اینستاگرامی بیمه سرمد با ۵سکه تمام بهار آزادی به قید قرعه کشی
اختلال موقت در سرویس همراه بانک ایران زمین
«بله»، سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری شد
کسب ۱/۳۵ درصدی از سهم بازار بیمه کشور توسط بیمه سرمد
حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از کسب و کارهای نوآورانه، استارت آپها و فین تک ها
موسسه اعتباری ملل ۲۱۶ ریال سود محقق کرد
استفاده از ظرفیت بانک قرض الحسنه مهر ایران برای آبادسازی روستاها
کارت به کارت از طریق اپلیکشین ۷۲۴ در بانک توسعه صادرات میسر شد
تکرار تجربه موفق «قلک پس انداز» در کانون جوانه های بانک ملی ایران
رشد تولید بیمه‌های اموال در بیمه دانا
تكذيب خبر افزايش سقف برداشت از خودپردازها
تحقق ۳۴۰ میلیارد ریال سود از سوی بانک گردشگری
۵۷ هزار تراکنش مالی توسط پایانه های فروشگاهی بانک صادرات
حضور نمایندگان بیمارستان مسیح دانشوری در بانک ملت برای ثبت نام اهدای عضو
برنامه ریزی راهبردی بانک قرض الحسنه مهر ایران براي توسعه اشتغالزايي و کارآفريني در مناطق محروم و روستاها
تخفیفات بیمه بدنه اتومبیل بیمه نوین در خرداد ماه
اعتماد مشتریان ارزشمند ترین سرمایه بانک دی است
بانک سامان به کارکنان سازمان‌ها وام می دهد
کمک ۵ میلیارد ریالی بانک ملت برای آزادی زندانیان نیازمن
وصولی های بانک سینا ۱۶۳ درصد رشد داشته است
رونق اشتغال، محور سیاست های بانک ملی ایران در سال ۹۸
نسخه جدید اپلیکیشن بیمه ملت منتشر شد
۱۶۰ پروژه برای دیجیتالی شدن در بانک ایران‌زمین
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh