رضایت‌‌سنجی بیمه کوثر از عملکرد مراکز درمانی

بانک و رسانه : رضایت‌‌سنجی از عملکرد مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت بیمه‌‌شدگان آغاز شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر، احمدرضا عصاری گفت: فرایند دریافت خدمات بیمه‌شدگانی که به صورت حضوری به مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت مراجعه می‌کنند، توسط کارشناسان مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان بررسی و با همکاری مدیریت‌های بیمه‌های درمان و فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات راهکارهای لازم برای افزایش رضایت مراجعه‌کنندگان ارایه می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه این پروژه، ارتباط جدیدی را بین کارشناسان شرکت بیمه کوثر و بیمه‌شدگان برقرار می‌کند، خاطرنشان‌کرد: رضایت‌سنجی از جمله مهم‌ترین عوامل موثر در افزایش کیفیت خدمات بیمه‌ای است چون با سنجش رضایت بیماران و مشخص کردن نیازهای آن‌ها، می‌توان ‌اهداف را مطابق با انتظارها و نیازهای آنان تدوین و عملکرد شرکت را نیز بهینه کرد، بنابراین قدم اول ما کسب اطلاعات از نظرها و انتظارهای بیماران است.

وی با اشاره به اینکه آنچه در این پروژه مهم است، ایجاد یک سیستم پاسخگویی مناسب، در دسترس و عادلانه برای حل‌و‌فصل مشکلات است، گفت: پاسخگویی به مشتریان در تمام مراحل دریافت خدمات درمانی و پیگیری مشکلات پیش‌آمده، از عوامل موثر در افزایش کیفیت خدمات بیمه‌ای و همچنین شاخص تعیین‌کننده‌ای در میزان رضایت‌ بیمه‌شدگان است.

عصاری از رویت عملکرد این مراکز در زیر ذره‌بین بیمه کوثر خبرداد و گفت: در این پروژه، میزان رضایت بیمه‌شدگان از کارکرد کارکنان مراکز درمانی، خدمات اورژانس و فضای فیزیکی بررسی می‌شود. این مراکز با ارايه خدمات درماني مناسب می‌توانند نقش مهمي در ايجاد رضايت بيمه‌شدگان داشته ‌باشند.

مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه رضایت بیماران از خدمات دریافتی، شاخص مناسبی برای سنجش کیفیت خدمات مراکز درمانی طرف‌قرارداد است، تاکید کرد: میزان رضایت بیماران، منعکس‌کننده توانایی کارکنان این مراکز و میزان رعایت حقوق بیمار است.

وی با تاکید بر این مطلب که خدمات درمانی در میان انواع مختلف خدمات دارای جایگاه ویژه‌ای است و مراکز درمانی باید امکان دسترسی به این خدمات را دربرابر هزینه‌های دریافتی فراهم سازند، تصریح‌کرد: بیمار، مشتری اصلی خدمات است و رضایت او می‌تواند نشان دهنده انجام صحیح ارایه خدمات درمانی باشد.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۴/۱۵
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                   
آخرین اخبار
نمایشگاه عکس «محرم ایران زمین» در ایوان انتظار
مدیرعامل بانک ملی : از مدیران ریسک پذیر باید حمایت شود
دومین مرحله قرعه کشی طرح همراز باشگاه مشتریان بانک سینا برگزار شد
برندگان جایزه یک میلیارد ریالی چهل و یکمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک سپه مشخص شدند
افتتاح باجه صدور بیمه نامه های زندگی بیمه آسیا در دفتر خدمات حوزه های علمیه تهران
خدمات ويژه بيمه سرمد به خانواده بانك صادرات
«استارتاپ لینکپ» زندگی آینده ما را متحول می‌کند
موکب بيمه آسياميزبان راهپيمايان اربعين حسيني
بیمه نوین برای سومین سال متوالی، رتبه یک توانگری را کسب کرد
آغاز طرح چکاپ همکاران بانک ایران زمین برای تشکیل پرونده سلامت
بیمه کوثر در خدمت زائران اربعین
نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران منتشر شد
قدردانی ستاد مرکزی راهیان نور کشور از بانک سپه
خدمات ویژه بانک ملی ایران برای روشندلان
تقدیر از مشتری وفادار و برنده جایزه طرح کیان بانک پارسیان در شعبه زابل
وصول ۶۰۰ میلیارد ریال از مطالبات بیمه رازی
اعلام برندگان جشنواره حساب‌‏هاي قرض‌‏الحسنه بانک اقتصادنوين
امضای تفاهم نامه همکاری بین ستاد نانو و بانک توسعه صادرات ایران
افتتاح صندوق امانات شعبه ولنجک بانک ایران زمین
۹۰درصد تخفیف در هزینه‌های اداری و بیمه‌گری در جشنواره بیمه عمر و سرمایه‌گذاری مهرگان سرمد
پیشرفت عملیات ساخت مدرسه توسط بانک‌پاسارگاد در استان خوزستان
لزوم مصون سازی نظام مالی و پولی کشور
تسهیلات ویژه بیمه کوثر برای عاشقان حسین(ع)
برندگان تابستان وین کارت مشخص شدند
شعب بانک صادرات ایران سود سهام «پاسا» را پرداخت می‌کنند
زائران اربعین بیش از یک میلیون پیام رایگان ارسال کردند
مدیرعامل جدید بانک سینا معرفی شد
طرح مهردانا برگرفته از ظرفیت های سهام عدالت است
شعب بانک صادرات ایران سود سهام «پاسا» را پرداخت می‌کنند
تنها بانک‌ها نمی توانند حلال مشکلات اقتصادی کشور باشند
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh