رضایت‌‌سنجی بیمه کوثر از عملکرد مراکز درمانی

بانک و رسانه : رضایت‌‌سنجی از عملکرد مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت بیمه‌‌شدگان آغاز شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر، احمدرضا عصاری گفت: فرایند دریافت خدمات بیمه‌شدگانی که به صورت حضوری به مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت مراجعه می‌کنند، توسط کارشناسان مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان بررسی و با همکاری مدیریت‌های بیمه‌های درمان و فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات راهکارهای لازم برای افزایش رضایت مراجعه‌کنندگان ارایه می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه این پروژه، ارتباط جدیدی را بین کارشناسان شرکت بیمه کوثر و بیمه‌شدگان برقرار می‌کند، خاطرنشان‌کرد: رضایت‌سنجی از جمله مهم‌ترین عوامل موثر در افزایش کیفیت خدمات بیمه‌ای است چون با سنجش رضایت بیماران و مشخص کردن نیازهای آن‌ها، می‌توان ‌اهداف را مطابق با انتظارها و نیازهای آنان تدوین و عملکرد شرکت را نیز بهینه کرد، بنابراین قدم اول ما کسب اطلاعات از نظرها و انتظارهای بیماران است.

وی با اشاره به اینکه آنچه در این پروژه مهم است، ایجاد یک سیستم پاسخگویی مناسب، در دسترس و عادلانه برای حل‌و‌فصل مشکلات است، گفت: پاسخگویی به مشتریان در تمام مراحل دریافت خدمات درمانی و پیگیری مشکلات پیش‌آمده، از عوامل موثر در افزایش کیفیت خدمات بیمه‌ای و همچنین شاخص تعیین‌کننده‌ای در میزان رضایت‌ بیمه‌شدگان است.

عصاری از رویت عملکرد این مراکز در زیر ذره‌بین بیمه کوثر خبرداد و گفت: در این پروژه، میزان رضایت بیمه‌شدگان از کارکرد کارکنان مراکز درمانی، خدمات اورژانس و فضای فیزیکی بررسی می‌شود. این مراکز با ارايه خدمات درماني مناسب می‌توانند نقش مهمي در ايجاد رضايت بيمه‌شدگان داشته ‌باشند.

مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه رضایت بیماران از خدمات دریافتی، شاخص مناسبی برای سنجش کیفیت خدمات مراکز درمانی طرف‌قرارداد است، تاکید کرد: میزان رضایت بیماران، منعکس‌کننده توانایی کارکنان این مراکز و میزان رعایت حقوق بیمار است.

وی با تاکید بر این مطلب که خدمات درمانی در میان انواع مختلف خدمات دارای جایگاه ویژه‌ای است و مراکز درمانی باید امکان دسترسی به این خدمات را دربرابر هزینه‌های دریافتی فراهم سازند، تصریح‌کرد: بیمار، مشتری اصلی خدمات است و رضایت او می‌تواند نشان دهنده انجام صحیح ارایه خدمات درمانی باشد.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۴/۱۵
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                   
آخرین اخبار
روابط عمومی بانک ملی تندیس زرین سرآمدی گرفت
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا برگزار شد
مهمترین اقدامات بانک صادرات در سال ۹۷
جهش سود موسسه اعتباری ملل در ٣ ماهه
راه اندازی سامانه “بورسار” در بانک شهر
افتتاح هفتمین شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران در شیراز
پیام مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خطاب به همکاران به مناسبت برگزاری موفقيت آميز مجمع بانک در سال ۱۳۹۷
۱۴ میلیون تراکنش مالی موفق در اپلیکیشن «بله»
اعطای نشان به مدیرعامل بانک کارآفرین
افتتاح شرکت فولادی با تسهيلات بانك صنعت و معدن
رونمایی از طرح خرید آنلاین اقساطی بانک‌‌پاسارگاد
افزایش سرمایه بانک‌ها شتاب‌دهنده رونق تولید است
گزارش اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سال ۱۳۹۷ در مجمع عمومی سالانه
تأمین اجتماعی در کنار تولیدکنندگان است
اولین گروه از تیم تکواندو نونهالان و نوجوانان کشور با حمایت بانک صادرات ایران راهی اردن شد
زمان‌بندی پرداخت سود سهام بیمه‌‌ کوثر
۲۱٫۵۰۰ زوج از بانک تجارت تسهیلات قرض الحسنه گرفتند
حمایت بانک شهر از مسابقه عکاسی «روایت گِل و دل»
مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران با تأکید بر تداوم پذیرش بیمه خودروهای صفر کیلومتر سایپا، از استقرار واحد‌های سیار فروش در مقابل این کارخانه خبر داد
مجمع عمومي عادي و فوق العاده بانك قرض الحسنه مهر ايران برگزار شد
عرضه بیمه‌نامه مسافرتی در کلیه شعب بانک سامان
برگزاری همایش آشنایی با سامانه سککوک با حضور عضو هیات مدیره بانک ملی ایران
برگزاری مجمع عمومی سالانه بیمه ‌کوثر
به سهم خود در رونق تولید و اشتغال گام برداشتیم
موسسه اعتباری ملل ۳۱ تیر ماه به مجمع می رود
تسهيلات قرض‌الحسنه ويژه پايانه‌هاي فروش (POS)
پورتال سهامداران بانک سامان رونمایی شد
​پرداخت خودکار قبض همراه اول با «بانک پرداخت» بانک صادرات ایران
نشست هم اندیشی مدیران ارشد بانک ملت و گروه خودروسازی ایران خودرو
افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن نخبگان و استعدادهای برتر توسط بانک ملی ایران
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh