رونمایی از درگاه تعامل الکترونیکی بیمه­ گذاران و مشتریان بیمه ایران تحت عنوان “بیمه ایران من”

بانک و رسانه : درگاه تعامل الکترونیکی بیمه­ گذاران و مشتریان بیمه ایران تحت عنوان «بیمه ایران من» طی مراسمی در روز شنبه نهم شهریور رونمایی و راه اندازی شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران طی سخنانی در آیین رونمایی از این پروژه ارزشمند و جدید، با تاکید براهمیت بهره گیری بیش از پیش از ظرفیت­های فنآوری اطلاعات (IT) در طراحی، تولید و ارائه خدمات بیمه به مشتریان و مخاطبان و ضرورت مهیا کردن

بستر تعامل شایسته و اثرگذار با ­بیمه ­گذاران و خدمات گیرندگان گفت: امروزه در بازارهای مختلف و از جمله بازارهای مالی و بیمه با ورود نرم افزارهای جدید، استفاده از ابزار الکترونیک و دیجیتال جای خودش را به سرعت باز کرده و به عنوان یک تحول مهم در کسب و کارها مطرح شده است.

آقای پورکیانی با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت ها و ابزار الکترونیکی در فضای جدید کسب و کارضرورتی اجتناب­ناپذیر است، افزود: تحولات دیجیتالی پدیده­ای است که در حال حاضر منشأ دگرگونی و توسعه در کلیه صنایع و خدمات بوده و این موضوع از رویکرد و حالت انتخاب خارج شده و ورود به این فضا و استفاده از ابزارهای الکترونیک و دیجیتال در عرصه ارتباطات و تعامل با مخاطبان و مشتریان و خدمات رسانی­ها به یک اجبار بدل شده است و چه بسا نبود شناخت و درک صحیح و عمیق از آن و همچنین نداشتن آمادگی برای همسو شدن با آن نتایج نامطلوب و جبران ناپذیری را برای هر کسب و کار به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه با اشاره به نقش مهم ابزار الکترونیک و دیجیتال و اساساً ظرفیت­های شایان IT در توسعه همه جانبه کسب و کارها در حوزه­ های مختلف اقتصادی، مالی و خدماتی، گفت: در صنعت بیمه و همچنین در شرکت سهامی بیمه ایران نیز این انتظار وجود داشت که قدم های اساسی و مؤثری در این زمینه برداریم و خوشبختانه با تجاربی که در سالهای گذشته برای اجرای برخی طرح­ها از جمله طرح حامی و طرح سفر نوروزی کسب کرده ایم، زمینه و شرایط را برای عملی ساختن استفاده فراگیر از این ظرفیت­ها فراهم کرده و توانستیم این پروژه مهم را راه اندازی کنیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران ادامه داد: برای شبکه فروش ما که بازوان توانمند بیمه ایران هستند هم دغدغه ­هایی وجود داشت که زمینه برای بهره ­گیری از این فضا در فعالیت­های حرفه­ای هرچه زودتر فراهم شود. به همین جهت ما هم با برنامه­ریزی دقیق و در نظر گرفتن ملاحظاتی و ایجاد فرصت مناسب برای شبکه فروش که جای خودش را در فضای جدید باز کند، به دنبال این بودیم که در این مسیر، پایداری اقدامات و منافع ما، نمایندگان و ذی نفعان همه را با هم درنظر بگیریم.

آقای پورکیانی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: هدف ما در این پروژه فقط فروش و عرضه خدمات توسط شبکه فروش نبوده و خدمات پس از فروش را در برنامه پیش بینی کرده ایم؛ یعنی فرآیندهای خسارت از اعلام آن تا تشکیل پرونده و سایر مراحل در این مسیر در نظر گرفته شده و به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان اظهار کرد: هدف اصلی و نهایی پروژه «بیمه ایران من» دسترسی آسان، سریع، کم هزینه و کامل مشتریان و بیمه­ گذاران به خدمات بیمه­ ای در شرکت بزرگ بیمه ایران و ارتقاء سطح رضایت­مندی آنان از شیوه ها و برنامه­ های خدمات رسانی و همچنین ارتباط کامل دو سویه، فراگیر و مؤثر با آنان بوده است که امیدواریم با تقویت و توسعه زیرساختها و برنامه ­های نرم­ افزاری و ایجاد تنوع در این حوزه، در راستای توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه و اعتلای همه جانبه صنعت بیمه گامهای ثمربخشی برداریم.

شایان گفتن است، پروژه «بیمه ایران من» درگاه تعامل الکترونیکی بیمه­ گذاران (حقیقی) با بیمه ایران است که با توجه به ظرفیت­های ایجاد شده در آن، مشتریان و هم­وطنان عزیز به سهولت می­توانند از طریق درگاه وب و موبایل وارد شده و از خدمات آن استفاده کنند. شرایط و راهنمایی­ های لازم برای بهره برداری از این درگاه در سایت بیمه ایران به نشانی: my.iraninsurance.ir وجود دارد.

خدمات و مزیت های موجود در این سامانه شامل: امکان اصالت سنجی بیمه­ نامه­ ها، امکان برقراری ارتباط مستقیم با شرکت (تماس با ما و پاسخ­گویی توسط مرکز جامع ارتباط با ذینفعان)، ارتباط و درخواست خدمت از خسارت سیار بیمه ایران، پرداخت حق بیمه و . . . است.

پروژه «بیمه ایران من» همانند سامانه های قبلی شرکت (سامانه سدا) تحولی جدید در ارائه خدمات برخط در صنعت بیمه محسوب شده و در آینده نزدیک شاهد تقویت و اعتلای این بستر و ارائه خدمات نوآورانه و جدید خواهیم بود.

در این سامانه، جایگاه و مشارکت شبکه فروش نیز به خوبی در نظر گرفته شده و نمایندگی ها و اینشورتک­ها می­توانند در فضای تبادلات الکترونیکی، ارتباط برخط و مطمئنی را با بیمه ایران داشته و از این مزیت قابل توجه استفاده نمایند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۶/۱۰
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                   
آخرین اخبار
کارگزاری بانک صادرات ایران بیش از شش هزار نفر را به جمع فعالان بازار سرمایه اضافه کرد
افزایش سهم بازار بانک ایران زمین با همراهی کارکنان و اجرای بانکداری دیجیتال
راهکار پیشنهادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات برای کاهش تعداد شعب بانکها
روز فرصت تا پایان سومین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا
هم‌افزایی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک به نيازمندان
انتصابات جدید در بانک ملی ایران
هدایت شبکه شعب بانک توسعه تعاون بر اساس کارآمدی
افزایش ۸۹ میلیارد تومانی درآمدهای گروه مالی سپهر صادرات
استقبال چشمگير از “طرح‌ صبا” بانک اقتصادنوين
مشتریان برتر بانک سامان از خدمات دفاتر کار بین‌المللی بهره‌مند می‌شوند
جلوگیری از پرداخت خسارت جعلی توسط بیمه آسیا
۴۲۶ شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان
حضور مدیرعامل بانک ملت در مراسم یوم العباس زنجان
اختلال موقت در سرویس همراه بانک، بانک ایران زمین
فقط ۷ روز تا پایان پنجمین دوره جشنواره قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده
معامله بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال محصول در بورس کالای ایران
برگزاری چهارمین گردهمایی سراسری روسای شعب ۳ استان بانک ایران زمین
بیمه “ما”؛ پایدار در مدار رشد و توسعه
آغاز طرح جذب خودپردازهای شخصی در بانک دی
نسخه وب همراه بانک پارسیان راه اندازی شد
حمایت های بی دریغ بانک ملی ایران از خودکفایی و افزایش اشتغال در کشور
صندوق‌های سپهر ١٣ هزار میلیارد تومانی می‌شوند
آغاز فاز جدید همکاری های بانک ملت و صندوق نوآوری و شکوفایی
رشد ۱۰۰۹ درصدی در میزان گشایش اعتبار اسنادی داخلی بانک پاسارگاد
فروش ویژه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه نوین
خدمات ارزی بانک شهر به واحدهای تولیدی و بازرگانی
اعطای جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام به مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران
پایان شهریورماه آخرین فرصت برای بهره مندی از جوایز طرح همراز بانک سینا
مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد به اتمام رسید
لزوم فرهنگ‌سازی مناسب در امر قرض الحسنه
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh