در روزهای پایانی سال ۹۷ صورت گرفت:
رکورد شکنی مرکز ارتباط ملت در پاسخگویی به مشتریان

بانک و رسانه : مرکز ارتباط ملت در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ با پاسخ به حجم زیادی تماس، یک رکورد بی سابقه را در این روزها به ثبت رساند.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته بالغ بر ۸ هزار تماس موفق در یک روز با مرکز ارتباط ملت صورت گرفته که کارشناسان این مرکز به بیش از ۹۷ درصد این تماس ها پاسخ دادند و این امر نشان دهنده موفقیت در بهینه سازی مرکز ارتباط ملت دارد.
بر اساس این گزارش، با همت و تلاش و پشتکار کارشناسان مرکز ارتباط ملت، در اغلب روزهای سال ۱۳۹۷ این مرکز به بیش از ۹۵ درصد از تماس های ورودی پاسخگو بوده است.
مرکز ارتباط ملت مجموعه ای ۲۴ ساعته است که در تمام روزهای سال به سوالات مشتریان بانک ملت از راه های مختلف ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و .. پاسخ می دهد.
این گزارش می افزاید، موفقیت این مرکز در پاسخگویی به حجم بالای تماس ها در روزهای پایانی سال ناشی از راهبری مناسب از سوی روابط عمومی، به روز بودن زیرساخت های پیاده سازی شده از سوی شرکت مهندسی نرم افزار شقایق در مرکز ارتباط ملت و همکاری های مناسب این شرکت، همکاری های بخش فناوری اطلاعات بانک ملت وعملکرد مطلوب کارشناسان این مرکز بوده است.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۱/۲۸
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                   
آخرین اخبار
با برگزاري مجمع عادي به طور فوق‌العاده اعضاي جديد هيات مديره بانک اقتصادنوين مشخص شدند
شعبه قزوین بیمه سرمد افتتاح شد
نشان ویژه «داوود رشیدی» با حمایت بانک صادرات ایران به هنرمندان برگزیده اهدا می‌شود
بهره‌برداری از هتلی دیگر با حمایت بانک گردشگری
برندگان جوایز مسابقه اینستاگرامی بانک ملی ایران مشخص شدند
ورود نسخه جدید سامانه همراه بانک ملت به بازار
تاکید شهردار اصفهان بر عملکرد قابل قبول بانک شهر در حمایت از حوزه فرهنگ و هنر
نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار نقاشی استاد شکیبا افتتاح شد
راه‌اندازی امکان فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های سرمایه در اینترنت بانک سرمایه
استراتژی بلندمدت بیمه آسیا راه اندازی شعب جدید است
بانک صادرات به دانشجویان پیام نور وام قرض الحسنه می دهد
تمدید زمان اجباری شدن استفاده از رمز پویا در تراکنش های مبتنی بر کارت
حمایت بانک شهر از حوزه های فرهنگی عاملی مهم در کاهش آسیب های اجتماعی
آزمون استخدامی سراسری بانک قرض الحسنه مهرایران برگزار شد
۹۱ سال، پر افتخار/ عمل به مسئولیت اجتماعی، نقطه قوت بانک ملی ایران
برنامه اصلی بانک حمایت از واحدهای تولیدی است
ارتباط تلفنی مدیران ارشد بانک ملی ایران با مردم به مناسبت هفته دولت
یک هفته با بورس کالا
ایران زمین,سال ۱۴۰۰ بانک دیجیتال می شود
با استقبال فعالان اقتصادی، ۱۱۷درصد از اهداف صدور ضمانت‌نامه بانک پاسارگاد محقق شد
افتتاح سپرده قرض الحسنه جاری برای کودکان و نوجوانان با شرایط ویژه
کسب رتبه اول توانگری مالی توسط بیمه دانا
پیام مدیرعامل شرکت بیمه آرمان به مناسبت روز پزشک
دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری همایش ملی بیمه و توسعه منصوب شدند
افزایش سرمایه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به ۲۵۰۰ میليارد تومان
جشن خرمن استان گلستان با حمایت آرد کوثر برگزار می شود
راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر
آغاز به کار سامانه جدید بانکداری اینترنتی
کارنامه بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری
خرید دو هزار میلیارد ریال کالای بادوام داخلی با تسهیلات بانک ملی ایران تا پایان تیرماه
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh