با هدف بررسی خدمت رسانی به مشتریان:
سومین سمینار سراسری مدیران بانک قرض الحسنه مهر ايران برگزار شد

بانک و رسانه : به منظور بررسی یک سال خدمت رسانی به مشتریان ارجمند، و ارائه برنامه جامع براي ارتقاء کمي و کيفي خدمت رساني در سال پيش رو، سومين سمينار سراسري مديران بانک قرض الحسنه مهر ايران برگزار شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در ابتدای این سمينار محسن پدرام، رئيس هيأت مديره بانک ضمن تقدير از عملکرد مديران و کاركنان بانك در سال جاري كه همراه با مشكلات اقتصادي در سطح كشور شده و فشاري مضاعف را وارد آورده بود، از رشد ۴۵ درصدي منابع نسبت به سال گذشته تقدير كرد.

وی همچنین بر ضرورت ارتقاء کیفی خدمت رساني به مشتريان تأکيد کرد و اذعان داشت: همواره ما کمترين ميزان گزارش تخلف را در بازرسي هاي بانك مركزي ج.ا.ا داشتيم و براي حذف آن كه منجر به خدمت رساني هرچه بهتر به مشتريان مي شود نيز بايد تلاش شود.

رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، همچنين بر ضرورت بهره مندي هرچه بيشتر مشتريان از خدمات الکترونيک بانک تأكيد كرد و نقش مديران ستادي در ترويج اين حوزه از فعاليت بانك قرض الحسنه مهر ايران را حائز اهميت دانست.

اعطای بیش از ۱ میلیون فقره وام قرض الحسنه در سال ۱۳۹۷

در ادامه، یوسف نجدی، مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ايران، به اعطاي ۱/۱ ميليون فقره وام قرض الحسنه اشاره کرد و آن را گامي ارزشمند در شرايط اقتصادي حال کشور دانست.

وی همچنین درصد مطالبات بانک را حدود یک درصد اعلام کرد و بیان داشت: اين ميزان از مطالبات، بيانگر داشتن مشتريان ارزشمند و سرمايه ي اجتماعي قوي براي بانک است.

نجدی، همچنین با اشاره به آمارهایی از رشد ۱۸۳ درصدي طرح هاي حمايتي و رشد ۱۸۰ درصدي در طرح هاي جاري خبر داد.

مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه به تبیين اهداف سال ۹۸ پرداخت و اعلام کرد: در سال پيش رو، براي ارتقاء کيفي خدمت رساني به مشتريان ارجمند بانک، ادغام برخي از شعبه هاي بانك در نظرگرفته شده است.

وی افزود: همچنین برای تسهیل دسترسي هاي مشتريان به خدمات بانک قرض الحسنه مهر ايران، نسبت به تغيير محل برخي شعب اقدام خواهد شد.

تسهیل در اعطای وام های قرض الحسنه به مشتریان

در ادامه محمدرضا اخوان، رئیس اداره کل اعتبارات و بین الملل، به اهم تغییرات در نظرگرفته شده براي تسهيل در ارائه خدمات به مشتريان اشاره کرد و بيان داشت: تسهيلات مربوط به کارمزدهاي ۰ تا ۳ درصد و نيز پرداخت وام با لحاظ دوره تنفس ۲، ۳، ۶ و ۱۲ ماه براي مشتريان حقوقي در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به منظور حمایت هرچه بهتر از دستاوردهای ملي و کالاي داخلي، از اصلاح جدول حمايت از کالا و خدمات ايراني با در نظر گرفتن نرخ معامله پول خبر داد.

رئیس اداره کل اعتبارات و بین الملل، به ضرورت تسهیل در ارائه خدمت به مشتریان تأکيد کرد و بيان داشت: به اين منظور ضمن ارتقاء سقف انتقال امتياز افراد به بستگان سببي و نسبي از ۲ ميليارد ريال به ۴ ميليارد ريال، کاهش كارمزد تسهيلات پرداختي از محل سپرده ويژه به ۲ درصد نيز انجام شده است.

اخوان در ادامه به ارائه آمارهایی در خصوص میزان تسهیلات اعطايي به مشتريان ارجمند پرداخت و اعلام کرد:

در سال ۱۳۹۷، بالغ بر ۱۱۲۰۰۰۰ فقره وام به مبلغ ۱۲۲ هزار میلیارد ریال معادل ۱۵۰ درصد سال قبل پرداخت شده است.

وی افزود: ۲۳۰۰۰ وام ازدواج، ۱۳۰۰۰ وام به بانوان فاقد سرپرست، ۱۲۴۰۰ وام به معرفی شدگان کمیته امداد، سازمان بهزیستي و آجا با مبلغ ۵۰۰۰ ميليارد ريال پرداخت شده است.

رئیس اداره کل اعتبارات و بین الملل اضافه کرد: امسال همچنین ۸۰۰۰۰ وام به معرفی شدگان امداد ولايت، ۸۰۰۰ وام به معرفي شدگان بنياد برکت، ۴۶۰۰ وام به معرفي شدگان بنياد مسکن و ۱۰۳۰۰ وام دانشجويي با مبلغ ۶۸۳۰ ميليارد ريال پرداخت شده است.

در ادامه علیرضا اقدامی، رئیس اداره کل سازمان و برنامه ریزي چشم اندازهاي پيش روي بانک را تشريح و بر ترغيب هرچه بيشتر مشتريان به استفاده از خدمات الکترونيک بانك قرض الحسنه مهر ايران تأكيد كرد.

حذف کاغذ و تسهیل در فرایند اداری دریافت خدمات

انصاری جعفری، رئیس اداره کل فناوری اطلاعات نيز در اين سمينار، ضمن پاسداشت هفته منابع طبيعي از عقد تفاهم نامه با سازمان ثبت احوال کشور اشاره کرد و آن را گامي مهم براي حذف کاغذ و نيز تسهيل در فرايند كاري كاركنان شعبه و مشتريان دانست.

محسن محمدی، رئیس اداره کل حقوقی و وصول مطالبات نیز، در اين سمينار به راه اندازي سيستم ارسال پيامک هوشمند به مشتريان براي بازپرداخت اقساط اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به دغدغه هاي جاري مردم، اين سيستم مي تواند در مديريت برنامه ريزي مالي آن ها، نقش تسهيل گري را ايفا کند.

اکبر ترکیان، رئیس اداره کل حسابداری و بودجه نیز با اشاره به آمارهايي از رشد درآمدهاي بانک قرض الحسنه مهر ايران نسبت به مدت مشابه خبر داد.

در ادامه، مشکلات موجود در برخی استان ها توسط مدیران شعب استان های مربوطه مطرح و رهنمودهای لازم توسط مديرعامل و اعضاي هيات مديره ارائه شد.

نوشته شده در تاریخ : ۹۷/۱۲/۱۶
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


                       
آخرین اخبار
سرکشی مدیرعامل بانک ملی ایران از شعب کشیک نوروزی
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران برگزار شد
قدردانی مدیرکل روابط عمومی بانک ملت از همکاری اصحاب رسانه در سال ۹۷
پیام تبريك نوروزي رییس کل بیمه مرکزی به اهالي صنعت بيمه
تغییر ساعت کار شعب بانک کارآفرین
جزییات طرح بهاران بیمه ایران در ایام نوروز ۹۸ اعلام شد
“همراه نوين” به روزرساني شد
پیام نوروزی مدیر عامل بورس کالای ایران
پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت نوروز ۹۸
در سومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتال بانک ملت تندیس زرین زُبدگی دیجیتال دریافت کرد
​چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد
سررسید هوشمند اختصاصی سال ۱۳۹۸ بیمه آسیا
پیام تبریک دکتر کاردگر به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و سال نو
پيام تبريك مدير عامل بانك صنعت و معدن به مناسبت فرا رسيدن سال نو
«ربات آلفا» به یاری کارکنان بانک ملی ایران آمد
اعلام شعب کشیک و ساعت کار بانک سینا در ایام تعطیل نوروز ۹۸
تقدیر قوه قضاییه از دکتر کاردگر و خدمات بیمه دانا
روند رو به رشد بیمه “ما” در سال ۱۳۹۷
مدیرعامل بانک ملت در جمع فرزندان شاهد: تکریم خانواده شهدا را وظیفه و افتخار می دانم
پیام نوروزی دکتر پرویزیان، رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان
بازدید مدیرعامل بانک ملت از ۲ شرکت داروسازی در استان خراسان رضوی
انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران
لیست شعب کشیک نوروز ٩٨ موسسه اعتباری ملل
۱۵۰ شعبه بانک تجارت میزبان مشتریان در تعطیلات نوروز
پیام نوروزی مدیرعامل بانک سپه
موزه بانک سپه در نوروز میزبان گردشگران
نسخه جدید ios همراه بانک ایران زمین
حمایت بانک ملی ایران از بازار کالای داخلی
خدمات رسانی شعب بیمه پارسیان در ایام نوروز
اعلام شعب فعال بانک سامان در ایام نوروز
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh