شعبه قزوین بیمه سرمد افتتاح شد

بانک و رسانه :شعبه قزوین بیمه سرمد با حضور مدیرعامل این شرکت، افتتاح شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، مهندس مهدی مهدوی در آیین افتتاح این شعبه، ضمن تبریک هفته دولت، از توسعه شعب این شرکت در اقصی نقاط کشور ابراز خشنودی کرد و گفت: بدون شک گسترش زنجیره خدمت رسانی، تسریع در ارائه خدمات به مشتریان و سهولت دسترسی آنان را به خدمات بیمه ای به دنبال خواهد داشت.
مدیرعامل بیمه سرمد در این مراسم، با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه استان قزوین، افتتاح شعبه در این استان را به عنوان فرصت نام برد و اظهار امیدواری کرد: با همت مدیریت و کارشناسان این شعبه، اعتماد هموطنان قزوینی را جلب نماییم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، رشد قیمت سهام بیمه سرمد را در بازار فرابورس مورد توجه قرار داد و گفت: رشد قابل توجه «وسرمد» در سال جاری، نشان از اعتماد بیمه گذاران به شرکت جوان سرمد دارد.
مهندس مهدوی، عملکرد مطلوب شرکت در فرآیندهای مالی را در ۵ماهه نخست سال جاری، زمینه‌ساز اعتماد سهامداران دانست و افزود: روند رو به رشد شرکت، رشد ارزش سهام را در بازار سرمایه به دنبال داشته است که در سال جاری تمامی تلاش خود را در جهت استمرار این روند، به کار خواهیم بست.
دکتر غلامی مدیر شعب بانک صادرات استان قزوین و معاونان وی، دکتر آصفی مدیرعامل هلال احمر استان قزوین و معاونان وی، امید گودرزی معاون فنی بیمه‌های اشخاص، حسین قربانی مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی، احد چگینی مدیر استان قزوین بیمه سرمد و جمعی از کارکنان و نمایندگان این استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

نوشته شده در تاریخ : ۹۸/۰۶/۰۳
دیدگاه ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سؤال امنیتی *


 
آخرین اخبار
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
رشد چشمگیر منابع مهر ایران در سه سال گذشته
خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
مدیرعامل بیمه سرمد، عضو کمیسیون فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران شد
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه میهن عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران شد
بیمه آسیا برای بیست و دو سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
راه اندازی سرویس تلفن بانک موسسه ملل
آغاز بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه ای
برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان
کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»
یک هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران وام گرفتند
ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب
بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد
مدیرعامل بیمه رازی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات سندیکا شد
بانک اقتصادنوين و کارکنان آن به ياري سيل‌زدگان شتافتند
بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد
یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است
انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده
نقاط ضعف و قوت طرح جدید بانکی در مجلس از منظر بانک های توسعه ای
مشارکت خيرخواهانه بیست میلیارد ریالی کاربران آپ به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
ارسال مرحله اول کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
برنامه استراتژیک باید در همه اجزای بانک جریان یابد
فعال‌سازی رمز پویای پیامکی از طریق سایت بانک سامان
ارتقاء جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان
عملکرد درخشان بانک تجارت در گشایش اعتبارات اسنادی
دسترسی به حسابهای فاقد کد شهاب، به زودی غیرممکن می شود
نظرسنجی

آیا کاهش نرخ سود بانک ها به نفع اقتصاد ایران است؟

View Results

Loading ... Loading ...
gh